nou dat bedoel ik.. beetje genieten van het weer en onnodige boetes uitdelen..quote:
Ik heb geen Volvo meer maar een Mercedes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:31 schreef gelly het volgende:
Gezien je usericon hadden de agenten gelijk.
Ik heb geen boete gehad. (zo waren ze dan ook wel weer aldus de agent)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef Salatrel het volgende:
aha een politie bash topic.
tijd om een gouwe ouwe van stal te halen: leugen + ambtseed = feit.
TS is de sjaak. ga vast een bezwaarschrift voorbereiden
Dan helemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik heb geen Volvo meer maar een Mercedes.
Het door oranje rijden is verboden tenzij het echt niet meer mogelijk is om nog op tijd te stoppen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:28 schreef Pas259 het volgende:
En volgens mij is het door oranje rijden niet verboden zouden ze mij hier ook een boete voor kunnen geven?
Klopt, 150 eurootjes, het niet volgen van de richting die op de weg staat aangegeven (Niet voorsorteren op voorsorteerstrook)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:37 schreef Keiichi het volgende:
Ze kunnen ook een boete geven voor het onjuist voorsorteren.
Je kan niet beboet worden voor het niet stoppen voor oranjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het door oranje rijden is verboden tenzij het echt niet meer mogelijk is om nog op tijd te stoppen.
Als zij van mening zijn dat je wel zonder absurd rem-acties op tijd had kunnen stoppen, dan kun je daarvoor beboet worden.
Cruciaal punt idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:47 schreef rene90 het volgende:
Voor oranje zullen ze je geen boete gaan geven. Is een gevoelskwestie of het nog kon of niet dus erg lastig.
Dat van rijstroken wisselen kan misschien nog wel, soms heb je doorgetrokken strepen bij de stoplichten zodat je niet meer van rijstrook mag wisselen, weet niet of dat daar ook was?
Als ik het zo lees ging het meer over het door rood rijden of niet, en waarschijnlijk reed jij net door donkeroranje ofzo waardoor je toen je de verkeerslichten passeerde 'door rood reed'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:07 schreef Pas259 het volgende:
Maar ik was gewoon verbaasd over het feit dat ze me even wouden bekeuren omdat hun dingen zien die niet gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |