Ik zal eens kijken of iemand dat lust. Misschien MM wel. Ik vraag wel ff naquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Toe nou speciaal voor mij. Je kunt hem toch weggeven aan je schoonmoeder ofzo.
Ik vind dat de cake uit de silliconenvorm aan de zijkanten en onderop altijd wat ehm... glimmend en raar er uit ziet. Wel bruin, maar niet cake-achtigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een silliconencakevorm, en die hoef je idd nooit in te vetten, je cake wordt veel mooier bruin rondom en hij valt er altijd helemaal mooi in een keer uit
Same.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat de cake uit de silliconenvorm aan de zijkanten en onderop altijd wat ehm... glimmend en raar er uit ziet. Wel bruin, maar niet cake-achtig
Jij heb een punt(je). Idd zwaarder dan een ander en dikker. Met 36 weken (dus netjes eigenlijk). De een 6 pond en een beetje de ander 4 pond en een beetje. Nr. 1 was de zwaarste (en is nog steeds) en was eigenlijk gewoon voldragen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja maar jij had waarschijnlijk wel een dikkere buik dus een zwaadere last mee te sjouwen die maanden. Of zijn ze een stuk vroeger geboren? Is dat eigenlijk erfelijk geboorte gewicht? Mijn zus en ik waren best wel licht bij de geboorte.
Geen ervaring mee ik hebgeen siliconenvormen voor cake´s wel voor quiches en voor minikoekjes (van de Tupperware wij noemen ze altijd tietjes want daar lijken ze op als ze gebakken zijn)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat de cake uit de silliconenvorm aan de zijkanten en onderop altijd wat ehm... glimmend en raar er uit ziet. Wel bruin, maar niet cake-achtig
Wow da´s geen kleintje. Nee ik vind Storm ook geen naam voor een kind. Maar ja wie ben ik onze kids hebben ook aparte namen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:55 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/luclodder/status/5018967519
Tot zover de twitterbevalling. Maar Storm? Nee toch? Dat vind ik misschien wel erger dan dat hele verhaal op het internet slingeren!
Nou dan is je vorm te vet, dan heb je m wel ingevet of niet goed schoongemaakt juist.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Hoe heet ie?
Storm...
Stom?
Storm!
Oh stom zeg!
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan is je vorm te vet, dan heb je m wel ingevet of niet goed schoongemaakt juist.
Oh Storm vind ik ook echt zo een stomme modenaam.
Mijn nichtje heeft een Storm.
Ik belde mn broertje om te zeggen dat ze bevallen was.
Hoe heet ie?
Storm...
Stom?
Storm!
Oh stom zeg!
Ocherm zieltje. Arm kind. Stomme ouders wie bedenkt dat dan ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Je kan natuurlijk wel nagaan dat de hele familie dat kind altijd gewoon Stom noemt nu he
Ik ben ervan opgeknapt. Thnx dearquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
Elies, ben net wakker, was dat genoeg slaap?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ocherm zieltje. Arm kind. Stomme ouders wie bedenkt dat dan ook.
Wij zijn heel druk aan het denken geweest juist om dat soort rijmelarij te voorkomen.
Fijn....quote:
Aha, je hebt niet alles teruggelezenquote:
Ho ff ik heb gevraagd om een samenvatting.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, je hebt niet alles teruggelezen![]()
Betrapt
(Ynske ging even voor mij bijslapen, want ik heb vannacht te kort geslapen)
doet eens een linkjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef JJH het volgende:
Hier zitten weinig twitteraars hè? Zit nu ook met een schuin ook een heuse twitterbevalling te volgen.Ik weet nog niet in hoeverre ik mee wil blijven lezen.
zo heet hier een fokzoon ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:55 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/luclodder/status/5018967519
Tot zover de twitterbevalling. Maar Storm? Nee toch? Dat vind ik misschien wel erger dan dat hele verhaal op het internet slingeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |