Ja Care.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:47 schreef Treinkopper het volgende:
HAHA DE BOVENLEIDING IS HELEMAAL NIET VAN DE NS.
Groetjes,
TK
Dat dacht ik ook toen ik je OP las.quote:
Nee lekker elke dag op en neer met de auto.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik je OP las.
Mensen die met de trein gaan
Het leuke was dat het heel druk leek, maar de lightrail stond niet vol.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik dus ook gisteren, ging via Rotterdam omdat ik geen zin had om tussen 3000 mensen in een lightrail te staan
Ga nu niet naar stage, geen zin om weer 3 uur onder weg te zijn en who knows wanneer het weer gefixed is.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee lekker elke dag op en neer met de auto.
Ja Care.quote:Lekker in de file, en ook heerlijk voor het milieu.
Net alsof ik ga betalen voor de trein.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:07 schreef piepschuimblok het volgende:
Je hebt dus meer mogen reizen voor het zelfde geld. Geluksvogel!
en wel zeiken op de verkeerde partij? pleur toch op johquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Net alsof ik ga betalen voor de trein.
OV Studentenkaart.
140 km fietsenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef Treinkopper het volgende:
Fiets ftw. Geen bovenleiding en geen file.
En jij denkt dat je met een OV-Studentenkaart niet voor je vervoer betaalt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Net alsof ik ga betalen voor de trein.
OV Studentenkaart.
Debiel, wat als nou iedereen dacht zoals jij? Dan zou er wel file zijn voor fietsers..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef Treinkopper het volgende:
Fiets ftw. Geen bovenleiding en geen file.
Er reed gewoon helemaal niks tussen Utrecht en Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef Yreal het volgende:
Je kon ook gewoon met de bus van gouda naar woerden, duurde gisteren 20 minuten langer
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef Trannellius het volgende:
Ja, vanmorgen stond ik dus ook weer in de file op de A4. Kut KLM
Nog steeds geplande werkzaamheden. Dat was in ieder geval het plan voor de rest van de week. Als ik zo naar mijn werk ga, zal ik het even checken :pquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Er zijn nu geen problemen meer hoor?
De werkzaamheden waren niet gepland.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nog steeds geplande werkzaamheden. Dat was in ieder geval het plan voor de rest van de week. Als ik zo naar mijn werk ga, zal ik het even checken :p
Geldt niet bij vooraf aangekondigde werkzaamheden of storingen die ruim vantevoren bekend zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:13 schreef morningstorm het volgende:
Dit is wat je doet, je haalt bij de infobalie 15 schadevergoedingsformulieren, en elke keer als er een storing is van meer dan een uur, dan krijg je 5.30 van de NS, zonder een kaartje te hebben, je hoeft alleen ff je ov studentenkaart op te geven. Verdien er toch 30 euro per week mee, door niets uit te voeren
niet vertellen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:13 schreef morningstorm het volgende:
Dit is wat je doet, je haalt bij de infobalie 15 schadevergoedingsformulieren, en elke keer als er een storing is van meer dan een uur, dan krijg je 5.30 van de NS, zonder een kaartje te hebben, je hoeft alleen ff je ov studentenkaart op te geven. Verdien er toch 30 euro per week mee, door niets uit te voeren
Dat is best kansloos eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:13 schreef morningstorm het volgende:
Dit is wat je doet, je haalt bij de infobalie 15 schadevergoedingsformulieren, en elke keer als er een storing is van meer dan een uur, dan krijg je 5.30 van de NS, zonder een kaartje te hebben, je hoeft alleen ff je ov studentenkaart op te geven. Verdien er toch 30 euro per week mee, door niets uit te voeren
Denk dat mijn zorg premie dan ook wel wat zou stijgenquote:
Serieus? Supervet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:13 schreef morningstorm het volgende:
Dit is wat je doet, je haalt bij de infobalie 15 schadevergoedingsformulieren, en elke keer als er een storing is van meer dan een uur, dan krijg je 5.30 van de NS, zonder een kaartje te hebben, je hoeft alleen ff je ov studentenkaart op te geven. Verdien er toch 30 euro per week mee, door niets uit te voeren
Briljantquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:13 schreef morningstorm het volgende:
Dit is wat je doet, je haalt bij de infobalie 15 schadevergoedingsformulieren, en elke keer als er een storing is van meer dan een uur, dan krijg je 5.30 van de NS, zonder een kaartje te hebben, je hoeft alleen ff je ov studentenkaart op te geven. Verdien er toch 30 euro per week mee, door niets uit te voeren
Jezus, faalhaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog zoiets, die kabel tussen Woerden is nog steeds niet helemaal gerepareerd. Al het verkeer vanaf Gouda naar Amsterdam gaat al 2 dagen via Utrecht.
Nu roept NS om dat het "Geplande werkzaamheden" zijn. Dit om te zorgen dat het optijd gereden kilometers van de NS niet in het rood komt te staan. Ook plaatsen ze nu niet bij storing dat de extra reistijd 30 minuten is.
Ach ja, oneerlijkheidis de trend tegenwoordig geloof ik.
Mischien omdat de trein naar breda via die steden rijdt..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja de NS. snap het ook niet. 1 trein raakt defect ergens tussen Leiden en rotterdam. HELE NS treinverkeer in dat gebied in CHAOS! Conducteurs in de stres/ iedereen schreeuwt naar mekaar/ reizigers boos bellend in de trein naar hun afspraak.. Treinverkeer richting Breda helemaal omgegooid![]()
O brother.
Volgens mij kondigen ze die meestal paar weken van te voren aan...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jezus, faalhaas.
Die werkzaamheden ZIJN ook geplanned. En als ze de kabel tussen woerden en gouda nog aan het herstellen waren, Komen ze nog steeds over woerden gouda![]()
Klopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij kondigen ze die meestal paar weken van te voren aan...
Nee, ProRail is onderdeel van de overheid (valt onder Verkeer en Waterstaat dacht ik) waar NS privaat is. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Railinfratrustquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: Overigens is ProRail gewoon onderdeel van de NS, net als Servex (horecashit op station), dus mensen moeten niet zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |