Zo, jij kan goed rekenen!quote:
Bij flink doortrappen ook hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:53 schreef DrDarwin het volgende:
Voor 2 euro kan ie ongeveer 1.4 ltr benzine kopen, bij een beetje zuinig rijden kan je daar toch al gauw 14 of meer kilometers ver mee komen.
Ik snap alleen niet dat ze om dollars vragen. Misschien dat ze een beetje verdwaald zijn, of dat is zelfs onderdeel van hun snode plan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:38 schreef Vampier het volgende:
Dat doen ze hier ook altijd... rijden ze rond op een parkeer terein en vragen ze om $2,- om naar huis te komen.
50x2 euro = 100 euro
nee, Vampier is zelf een beetje verdwaaldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat ze om dollars vragen. Misschien dat ze een beetje verdwaald zijn, of dat is zelfs onderdeel van hun snode plan?
Is dat die kneus die in zijn "werkkleding" van een of ander schildersbedrijf 's nachts komt aanbellen met bs smoesjes ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:24 schreef Misan het volgende:
Laat me raden, was vast geen blanke?
In Almere ook geregeld dat soort knakkers verwezen naar het politiebureau. Overigens kun je gewoon tanken en er bij betaling achter komen dat je geen geld hebt, dan moet je een incassoformulier invullen zodat ze de centen van je rekening kunnen halen.
nee, vertel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:47 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is dat die kneus die in zijn "werkkleding" van een of ander schildersbedrijf 's nachts komt aanbellen met bs smoesjes ?
O zo'n gast die in filmwijk en stedenwijk rondloopt en mensen constant lastig valt om geld en rookwaar te bietsen . Ook kinderen valt hij lastig. Nederlandse gast is het verder niet onverzorgd maar spoort totaal niet.quote:
Nee dat heb ik gedaan tijdens het poepen op de zaakquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
En meteen naar huis racen om een spannend topic te openen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat ze om dollars vragen. Misschien dat ze een beetje verdwaald zijn, of dat is zelfs onderdeel van hun snode plan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |