!!!!!!!!!2422!!111 Spannend hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:20 schreef CR9999 het volgende:
Ik w8 op me eerste zorgtoeslag hoe laat ken die komen ? heb hem al 2/3 weken geleden aangevraagd !!!
Nee maar wil weten wanneer het binnenkomt ik heb rabobank ? tot hoe laat is het binnen weet iemand daar meer over ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:22 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
!!!!!!!!!2422!!111 Spannend hoor
haha wil jij weer de lolbroek hangen nee ik heb hem niet nodig maar ik wil ff kijken hoe laat die komt het is me eerste keer dus het is nog wennen voor me !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
' ken die komen 'jij hebt wel meer nodig dan zorgtoeslag
Dude wacht het gewoon af, of zit je de hele tijd op je f5 knop te rammen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:28 schreef CR9999 het volgende:
[..]
haha wil jij weer de lolbroek hangen nee ik heb hem niet nodig maar ik wil ff kijken hoe laat die komt het is me eerste keer dus het is nog wennen voor me !
Deze topic is ook nieuw voor mij !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:29 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dude wacht het gewoon af, of zit je de hele tijd op je f5 knop te rammen?
autorefresh ftwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:29 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dude wacht het gewoon af, of zit je de hele tijd op je f5 knop te rammen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:34 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp je
Eerste keer is altijd spannend
quote:
Maar ja heb jij hem al gekregen dan of andere mensen wie hem al binnen hebben ?quote:
ik heb het ook niet nodig maar ik wil gewoon weten hoe heel die systeem in elkaar zit van als ik het geld wel een keertje hard nodig hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, ik merk het welik kan met geld omgaan, dus heb het niet echt 'nodig' ofzo.
Nee, niet dat ik weet. Heb ook geen mailtje gekregen van mijn onderwijsinstelling.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kregen mensen hier trouwens ook mail van hun onderwijsinstelling dat ze problemen hadden met het afschrijven van collegegeld van de DSB rekeningen![]()
zitten er hier uberhaupt mensen bij de DSB ?
ik word tegenwoordig elke maand wel gespammed over de stufi..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Heb ook geen mailtje gekregen van mijn onderwijsinstelling.
Nee niet gehad. Collegegeld is +- al 20 dagen geleden in 1 keer afgeschreven, dus daar heb ik geen last meer vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kregen mensen hier trouwens ook mail van hun onderwijsinstelling dat ze problemen hadden met het afschrijven van collegegeld van de DSB rekeningen![]()
zitten er hier uberhaupt mensen bij de DSB ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |