Goedquote:
Ah, goed om te horen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
KANKERgoed. Lief dat je het vraagt.
Dat is wel echt KANKERlief van dr zegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe ik was zo bij m'n vriendin hè. Dus ik dacht van ik sta vroeg op en dan maak ik ontbijt op bed. Maakt ze me zo wakker, met ontbijt op bed.
Dat wil ik ooookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is wel echt KANKERlief van dr zeg
Ja hè. Ik ben dan ook KANKERgelukkig met haarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is wel echt KANKERlief van dr zeg
Ik wil ook een schattig iemandje die voor mij ontbijt op bed maakt, dat heb ik nou toch echt nog nooit gehad, ik kreeg zelfs geen cadeautje met mn verjaardagquote:
Onze eerste date is overmorgen een jaar geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en niet zeg maar dat het eerste half jaar echt super leuk en lief is, en dan ineens brokkelt het af
Zotheid gaat dat vast wel voor je doen! Bijkomend voordeel is dat je niet bang hoeft te zijn voor haar in je jus d'orangequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil ook een schattig iemandje die voor mij ontbijt op bed maakt, dat heb ik nou toch echt nog nooit gehad, ik kreeg zelfs geen cadeautje met mn verjaardag
Ahw, lieeeeef, ga je iets doen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onze eerste date is overmorgen een jaar geleden![]()
.
[..]
Zotheid gaat dat vast wel voor je doen! Bijkomend voordeel is dat je niet bang hoeft te zijn voor haar in je jus d'orange.
Nee. Wordt wel tijd weerquote:
Blanke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |