Ja, maar ik vond dit de ultieme gelegenheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOHO!!! Alleen Wolvendagen mag moedergrappen maken.
Moet ik de chatlogs over bepaalde personen even openen?quote:
En hier posten... ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik de chatlogs over bepaalde personen even openen?
NEEEEquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik de chatlogs over bepaalde personen even openen?
Ik klap je, bitch.quote:
quote:
Show us die hele fotoquote:
O wacht het is een kerelquote:
Sorry.quote:
NEE.quote:
DAT IS NIET GRAPPIG (meerquote:
Haal weg, NU!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
NEE.
[..]
DAT IS NIET GRAPPIG (meer)!
Ik sta er toch niet opquote:
quote:
Ik dacht jij was linker?quote:
Jij moet slapen want jij hebt geen vakantiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:40 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij is 4ebe echt een lekkerding
Paard uitlaten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:40 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Note vooral ook die bierbuik!!
* Bries.quote:
Lapkantie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij moet slapen want jij hebt geen vakantie
Wat is dat trouwens voor Noord-Afrikaanse zinsopbouw?quote:
EWA, dacht ik je huis paard in gras laten uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor Noord-Afrikaanse zinsopbouw?
NAH?!
Gezien de foto die jij als UI gebruikt en het feit dat jij in je profiel het geslacht vrouw neerzet terwijl je een man bent geven mij sterk de indruk dat jij er in het echt als volgt uitziet:quote:
Ik ben toe aan een nieuw UI.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien de foto die jij als UI gebruikt en het feit dat jij in je profiel het geslacht vrouw neerzet terwijl je een man bent geven mij sterk de indruk dat jij er in het echt als volgt uitziet:
[ afbeelding ]
Alleen die lopen met een ezel, want een paard is te groot voor ze.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
EWA, dacht ik je huis paard in gras laten uit.
Dat plaatje klopt niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien de foto die jij als UI gebruikt en het feit dat jij in je profiel het geslacht vrouw neerzet terwijl je een man bent geven mij sterk de indruk dat jij er in het echt als volgt uitziet:
[ afbeelding ]
Gebruik dan een fatsoenlijke vergroter:quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh mijn god wat ziet deze er tof uit. Die ga ik op canvas afdrukken en in mijn kamer ophangenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gebruik dan een fatsoenlijke vergroter:
[ afbeelding ]
Ja, volgend jaar ben ik te zien bij het 3e seizoen van het zesde zintuig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Ooit aan een carriere als helderziende gedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |