Gewoon naar buiten ermee laat die buren er maar van genieten gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Liquidist het volgende:
katten, je hele huis gaat er naar meuren. ranzige KUT beesten
Als je het niet schoon houd wel ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Liquidist het volgende:
katten, je hele huis gaat er naar meuren. ranzige KUT beesten
Gelukkig zijn jullie aliens en hebben jullie geen neus!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als je het niet schoon houd wel ja.
Ik ruik niks, en iemand die hier niet woont ook niet.
Die van mij is ook leuk, alleen dat binnen plassen is nu echt een soort van gewenning geworden volgens mij, want ik heb het idee dat z'n blaasgruis inmiddels wel weg is..mag ook wel na fokking 600 euroquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:37 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens zijn katten leuk.
Nouja niet altijd, die van mij wel
Nou iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die van mij is ook leuk, alleen dat binnen plassen is nu echt een soort van gewenning geworden volgens mij, want ik heb het idee dat z'n blaasgruis inmiddels wel weg is..mag ook wel na fokking 600 euro![]()
Dat. Bij mij merkt ook niemand nooit wat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als je het niet schoon houd wel ja.
Ik ruik niks, en iemand die hier niet woont ook niet.
Ik moest lachen zo flauwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien moet je je vulva eens een keer goed uitbaggeren.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien moet je je vulva eens een keer goed uitbaggeren.
Nee, hier normaal gesproken ook niet, maar ik kan nu even niet vinden waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat. Bij mij merkt ook niemand nooit wat.
Ja, hier zijn ze ook 2 en 1,5 jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou idd
Katten hier zijn net 2 jaar dus alles werkt nog naar behoren
nee idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze ook 2 en 1,5 jaarZulke problemen verwacht je dan nog niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |