Gewoon naar buiten ermee laat die buren er maar van genieten gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Liquidist het volgende:
katten, je hele huis gaat er naar meuren. ranzige KUT beesten
Als je het niet schoon houd wel ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Liquidist het volgende:
katten, je hele huis gaat er naar meuren. ranzige KUT beesten
Gelukkig zijn jullie aliens en hebben jullie geen neus!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als je het niet schoon houd wel ja.
Ik ruik niks, en iemand die hier niet woont ook niet.
Die van mij is ook leuk, alleen dat binnen plassen is nu echt een soort van gewenning geworden volgens mij, want ik heb het idee dat z'n blaasgruis inmiddels wel weg is..mag ook wel na fokking 600 euroquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:37 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens zijn katten leuk.
Nouja niet altijd, die van mij wel
Nou iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die van mij is ook leuk, alleen dat binnen plassen is nu echt een soort van gewenning geworden volgens mij, want ik heb het idee dat z'n blaasgruis inmiddels wel weg is..mag ook wel na fokking 600 euro![]()
Dat. Bij mij merkt ook niemand nooit wat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als je het niet schoon houd wel ja.
Ik ruik niks, en iemand die hier niet woont ook niet.
Ik moest lachen zo flauwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien moet je je vulva eens een keer goed uitbaggeren.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien moet je je vulva eens een keer goed uitbaggeren.
Nee, hier normaal gesproken ook niet, maar ik kan nu even niet vinden waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat. Bij mij merkt ook niemand nooit wat.
Ja, hier zijn ze ook 2 en 1,5 jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou idd
Katten hier zijn net 2 jaar dus alles werkt nog naar behoren
nee idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze ook 2 en 1,5 jaarZulke problemen verwacht je dan nog niet echt.
Jij bent zo'n smerige kattenhouder, die niet begrijpt dat andere mensen er niet van houden als er zo'n kat in hun tuin scheit. Dus als er iemand niet kan opvoeden ben jij het, aso.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:49 schreef Levolution het volgende:
Mijn kat pist en poept netjes buiten, ook geen gedonder met de kattenbak.
Je moet ze gewoon opvoeden. Jullie kunnen geen dieren opvoeden. Net zoals jullie geen kinderen kunnen opvoeden. Daarom faalt de huidige generatie.
Mensen
dat dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:51 schreef RaszB het volgende:
[..]
Jij bent zo'n smerige kattenhouder, die niet begrijpt dat andere mensen er niet van houden als er zo'n kat in hun tuin scheit. Dus als er iemand niet kan opvoeden ben jij het, aso.
Jama hij heeft wel een kat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:51 schreef RaszB het volgende:
[..]
Jij bent zo'n smerige kattenhouder, die niet begrijpt dat andere mensen er niet van houden als er zo'n kat in hun tuin scheit. Dus als er iemand niet kan opvoeden ben jij het, aso.
...hoe?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:53 schreef Levolution het volgende:
Mijn kat schijt in onze tuin. Zo heb ik d'r opgevoed.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:53 schreef Levolution het volgende:
Mijn kat schijt in onze tuin. Zo heb ik d'r opgevoed.
Waarom komt mijn kat dan altijd naar de keuken rennen als ik een blikje voer opentrek?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:54 schreef L0t.. het volgende:
Het is echt een illusie dat je katten kunt opvoeden
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom komt mijn kat dan altijd naar de keuken rennen als ik een blikje voer opentrek?
Juist, omdat ze zo opgevoed is.
Probeer eens een blikje bierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom komt mijn kat dan altijd naar de keuken rennen als ik een blikje voer opentrek?
Dat heb ik nu ook met mijn hond he, zodra ik iets lekker vast heb loopt hij achter me aan! Mijn hond is ook heel erg opgevoed nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, blijven ook binnen. Ze mochten naar buiten maar ze zijn nogal klein. en worden vrijwel meteen in mekaar gebeukt door de buurtkattenquote:
Wat een droogkloten trouwensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige die ik zo snel even kon vinden, de zwarte is de boosdoener
Nouja, hier mogen ze wel naar buiten, ze worden ook echt heel druk als ze een tijdje niet buiten zijn geweest. Achter ons huis ligt een watertuin en daar wemelt het altijd van de katten, gezellig dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja, blijven ook binnen. Ze mochten naar buiten maar ze zijn nogal klein. en worden vrijwel meteen in mekaar gebeukt door de buurtkatten
Zo van, wat is dat grote oog? (lens)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat een droogkloten trouwens
Zo van nou, wij zijn kat en moeten op de foto
Volgens mij is dat tegen slakkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:02 schreef Goergawel het volgende:
Je moet vers gemalen koffiebonen over je vloer gooien
En dan? Ik zal toch eerst die plek moeten vinden en schoonmaken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:02 schreef Goergawel het volgende:
Je moet vers gemalen koffiebonen over je vloer gooien
'Vooruit dan maar' jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat een droogkloten trouwens
Zo van nou, wij zijn kat en moeten op de foto
Dat is wreedquote:
HELDquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:06 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet mijn kat trouwens, maar deze straatkat hebben we in Turkije gered. De moeder was overleden (doodgefietst door Turkse kutkoters) en deze kitten lag dus ook op sterven. Bovenop geholpen, is nu in huis genomen door wat vrienden daar.
Aaaawwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:06 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet mijn kat trouwens, maar deze straatkat hebben we in Turkije gered. De moeder was overleden (doodgefietst door Turkse kutkoters) en deze kitten lag dus ook op sterven. Bovenop geholpen, is nu in huis genomen door wat vrienden daar.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:06 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de bijdrage aan dit topic.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:09 schreef L0t.. het volgende:
Kwam deze nog tegen, toen onze poes nog heel klein was en onze kater ehh al heel breed
[ afbeelding ]
Kut knopjes zitten ook allemaal zo dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage aan dit topic.
Bij katers is dat ook wel een ander verhaal, sowieso het beste even laten castreren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, hier normaal gesproken ook niet, maar ik kan nu even niet vinden waar het vandaan komt.
Hij is al lang gecastreerd. Hij heeft/had alleen blaasgruis laatst, nu heeft 'ie daar medicijnen voor gehad en z'n urine is weer gewoon helder (eerst zat er bloed bij). Dus ik geloof dat die blaasgruis nu wel over is maar ik denk dat het een beetje gewenning is geworden om binnen te plassen ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij katers is dat ook wel een ander verhaal, sowieso het beste even laten castreren.
Hoe die zo op die leuning ligt,quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:12 schreef Levolution het volgende:
Goofisch en TS: erg mooie katten trouwens!
Bovendien, voor jullie als kattenliefhebbers:
[ afbeelding ]
Zag 'm laatst ook al ja, die is echt geweldigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:12 schreef Levolution het volgende:
Goofisch en TS: erg mooie katten trouwens!
Bovendien, voor jullie als kattenliefhebbers:
[ afbeelding ]
Haha, hij lijkt gewoon heel breed doordat 'ie zo wijdbeens ligt, maar hij is echt niet te dikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
Past ie nog wel door dat gat, rechtsonder op de foto
oh okquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha, hij lijkt gewoon heel breed doordat 'ie zo wijdbeens ligt, maar hij is echt niet te dikPast nog makkelijk door het gat van de krabpaal.
Ja, dat is gewoon dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh ok![]()
Sommige mensen voeden ze echt te veel, dat ze gewoon niet meer normaal kunnen lopen. Beetje triest is dat.
En als je de plek niet weet ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef trovey het volgende:
Om de lucht weg te krijgen, dit aanschaffen, oplossing maken, aantal keren de plek(ken) inspuiten en weg is de stank. Werkt prima (gebruik het zelf al een aantal jaren als mijn katten een ongeulkje hebben)
www.stalfris.nl/
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef trovey het volgende:
Om de lucht weg te krijgen, dit aanschaffen, oplossing maken, aantal keren de plek(ken) inspuiten en weg is de stank. Werkt prima (gebruik het zelf al een aantal jaren als mijn katten een ongelukje hebben)
Om de plek te vinden...gewoon je neus gebruiken (oftewel kruipend over de grond je neus volgen)
www.stalfris.nl/
Aww, zo leuk is dat he, dat ze in bijna iedere houding gewoon heerlijk kunnen slapenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef Goofisch het volgende:
Ok nog ff fototje uploaden.
hij chilled hem ff:
[ afbeelding ]
En zo ligt die eigenlijk bijna iedere avond op mijn schroot na het eten![]()
Leuke fotoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef Goofisch het volgende:
Ok nog ff fototje uploaden.
hij chilled hem ff:
[ afbeelding ]
En zo ligt die eigenlijk bijna iedere avond op mijn schroot na het eten![]()
Trustequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:30 schreef Goofisch het volgende:
Dank u
Maar ik ben slapen want morgen vroeg op.
truste!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |