Prolapses.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Goofisch het volgende:
Nu klikte ik op een filmpje waar ik erg van schrok. Er kwam iets uit een poeperd zetten wat ik niet verwachte en toen schrok ik.
WTF was dat man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prolapses..
Je hebt ze ook voor de vagina.
Welkom in mijn topicquote:
Blijf die gedachte vasthouden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Doe propnogwat, dat zijn toch soort kraaltjes?
Check dat topic. of vraag KPD aan.quote:
Hoe kansloos ben je dan als vrouw, als je daar materiaal van jezelf postquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Goofisch het volgende:
Ik zat net in KPD. Ik denk ff kijken wat daar allemaal rond gepost wordt.
naast dat treurige Dames, we willen jullie nog altijd bloot zien! #6 waar menig man enkel met![]()
![]()
kan reageren van wanhopigheid lopen er ook andere topics
Stuur mij een PM.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan als vrouw, als je daar materiaal van jezelf post
Waar is je zelfrespect gebleven vraag ik mij dan af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan als vrouw, als je daar materiaal van jezelf post
Nooit gehad ook waarschijnlijk. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte bij dat S&G-topic, laat staan bij zoietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waar is je zelfrespect gebleven vraag ik mij dan af.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nooit gehad ook waarschijnlijk. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte bij dat S&G-topic, laat staan bij zoiets
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mss zie ik er wel uit als een pitje.
Mja idd. zal niet begrijpen wat er in die mensen omgaat om dat te doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nooit gehad ook waarschijnlijk. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte bij dat S&G-topic, laat staan bij zoiets
even?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |