Prolapses.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Goofisch het volgende:
Nu klikte ik op een filmpje waar ik erg van schrok. Er kwam iets uit een poeperd zetten wat ik niet verwachte en toen schrok ik.
WTF was dat man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prolapses..
Je hebt ze ook voor de vagina.
Welkom in mijn topicquote:
Blijf die gedachte vasthouden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Doe propnogwat, dat zijn toch soort kraaltjes?
Check dat topic. of vraag KPD aan.quote:
Hoe kansloos ben je dan als vrouw, als je daar materiaal van jezelf postquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Goofisch het volgende:
Ik zat net in KPD. Ik denk ff kijken wat daar allemaal rond gepost wordt.
naast dat treurige Dames, we willen jullie nog altijd bloot zien! #6 waar menig man enkel met![]()
![]()
kan reageren van wanhopigheid lopen er ook andere topics
Stuur mij een PM.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan als vrouw, als je daar materiaal van jezelf post
Waar is je zelfrespect gebleven vraag ik mij dan af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan als vrouw, als je daar materiaal van jezelf post
Nooit gehad ook waarschijnlijk. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte bij dat S&G-topic, laat staan bij zoietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waar is je zelfrespect gebleven vraag ik mij dan af.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nooit gehad ook waarschijnlijk. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte bij dat S&G-topic, laat staan bij zoiets
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mss zie ik er wel uit als een pitje.
Mja idd. zal niet begrijpen wat er in die mensen omgaat om dat te doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nooit gehad ook waarschijnlijk. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte bij dat S&G-topic, laat staan bij zoiets
even?quote:
moet TS niet nog even genieten van http://forum.fok.nl/topic/1340402 ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zal je rechten even weghalen daar, je bent er duidelijk niet aantoe ;')
Want je mag daar alleen komen als je maar nergens kritiek op hebt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zal je rechten even weghalen daar, je bent er duidelijk niet aantoe ;')
Jouw reactie is ook leuk en cutequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Want je mag daar alleen komen als je maar nergens kritiek op hebt?
Pareltje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet TS niet nog even genieten van http://forum.fok.nl/topic/1340402 ?
Misschien zijn niet alle mensen zo preuts als jij of ben je gewoon een vette koequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:
Ik kom niet in KPD, maar ik geloof graag dat het er daar erg triest aan toe gaat jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:49 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Misschien zijn niet alle mensen zo preuts als jij of ben je gewoon een vette koeDat die reacties in KPD soms erg triest zijn kan ik beamen maar als er vrouwen zijn die er willen posten moeten ze lekker zelf weten. In S&G zijn het ook vaak nog eens best mooie foto's. Zou niet weten wat daar mis mee is.
en de ander houdt van boerenkool.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kom niet in KPD, maar ik geloof graag dat het er daar erg triest aan toe gaat ja. En hey, dan ben ik toch lekker preuts, ik sta in ieder geval niet met m'n benen gespreid tentoon aan het hele www, dan heb je gewoon 0,0 zelfrespect in mijn ogen. Het zal je vriendin maar zijn
.
pics uit betreffende topics? of ehm??? mag zeker niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |