En daar staan ze dan, met een man of 15-20 een beetje Coke te roken/snuiven vlak onder m'n neus...en niet dat ze dat om de hoek doen, gewoon waar iedereen open en bloot bij staat staan ze je vaag aan te kijke en ze nemen nog trekkie van hun coke-pijpjes.
DEALEN? Hoe kom je daar nou bij
Vlak voor me neus, als ik wil kannik et zo uit hun handen trekken, volle zakjes coke (of afwaspoeper, je weet maar nooit he..)...in overvloed.
[Ik loop over R.CS, samen met m'n broertje om m'n vriendin op de trein te zetten][Het viel me op dat er Xtreem veel Junkies stonden]
Nyles:"Kolere! Het stikt hier van de Junkies!"
Tegen de 20 Junks:"Ajooo wat zeg jij!Wat Junkies? Wat kijk jij? Kijk naar zelf vuile kankernederlander! Jij zelf een Junk! (allemaal vies, ongeschoren, stinkend he...) En dan loop ik lachend door....
Wat voelen ze zich toch aangesproken...
En dan...het meest stomme...DE POLITIE DOET ER HELEMAAL NIX AAN!
Ze droppen 2 (lopende) agentjes....die de hele tijd heen en weer lopen..., ze sturen ze weg ....vervolgens gaan ze zelf ook weg en ookmaar zodra ze zich hebben omgekeerd staan ze d'r weer, af en toe denk ik dat de politie niet goed bij hun hoofd is ofzo, ik zie al die Junkies dealen waar ik bij sta en die agentjes (2 he!!2!) zien nix/doen er nix tegen...
Ik erger me er gewoon dood aan , moest er even uit....mijn porsoonlijke oplossing...dump ze allemaal op een eiland, en stuur alle ingenomen drugs naar dat eiland en laat ze zich allemaal hartstikke doodspuiten/snuiven/roken...
Ik heb gezegd...dank u
En ik sta voor 100% achter je !!!!!!
En natuurlijk doet de politie er niks aan, van een kale kip valt niet te plukken! Fietsers bekeuren voor het door rood rijden is een veel nuttigere en profijtelijke dagtaak.
En als er dan nog zo een stel junkies achter je aankomt is het helemaal niet meer fijn
Een huisgenoot van mij werkt in een soort psychi-huis en kent de een groot aantal van die parasieten bij naam en doen. Best lachen. Het zijn bijna alle psyschiatrische patienten die door het schitterende nederlandse rechtsysteem niet zomaar gedwongen kunnen worden tot opname en afkicken.
Maar gatverdamme, ik krijg echt kotsneigingen bij "Meneer, heeft u iets over voor een dakloze?"
ROT OP!! GA PLANTSOENEN SCHOFFELEN OFZO!!! Werken met je donder!!
klinkt leuk
Heb bij Rotterdam 2001 culturele hoofdstad gewerkt dat zat naast de Paulus Kerk, en idd na een paar weken gaan ze je groeten en elke morgen goedemorgen wensen. Werkt hun geheugen nog wel.
Maar wat betreft je gedachte......die heb ik ook wel eens gehad. Maar dat ze dan zeg maar niet meer wakker worden.
De beste manier om van die gasten af te komen is te trouwens negeren... Werkt altijd. Helemaal als je je discmand op standje 10 heb staan
quote:Ga je gang
Op donderdag 25 april 2002 15:09 schreef Nyles het volgende:
Weet iemand eigelijk waarom ze ze nix kunnen doen? Ze kunne ze toch allemaal oppakken en opsluiten in 1 cel?
Ff serieus, een aantal jaar geleden namen een aantal mariniers het initiatief om RC 'schoon te vegen' Dit is door de gemeente tegen gehouden. Maar je moest RC een zien toen perron 0 nog bestond.
quote:*wijst naar haar* ja ben blond en druk aan het werk
Op donderdag 25 april 2002 15:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dood wakker worden ????
quote:Is niet tegengehouden, dat waren de mariniers van de Van Gent Kazerne. En deze heren hebben de boel wel degelijk schoongeveegd.
Op donderdag 25 april 2002 15:12 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ga je gang
Ff serieus, een aantal jaar geleden namen een aantal mariniers het initiatief om RC 'schoon te vegen' Dit is door de gemeente tegen gehouden. Maar je moest RC een zien toen perron 0 nog bestond.
quote:Dat ik wel degelijk nog , toen perron 0 bestond was het veeeeeel erger idd...maarja, ze blijven! Van mij mogen die marinier het nog een paar keer over doen!
Op donderdag 25 april 2002 15:12 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ga je gang
quote:Ja precies al sje zegt dat ze op moeten kankeren , gaan ze gewoon door!
Op donderdag 25 april 2002 15:35 schreef Dagootje het volgende:
Mja erg irri.. "wanna buy Pod, marihuana, xtc?" "nee, rot op" "ok, how much do you wanna buy?"
quote:Negeer ze dan!
Op donderdag 25 april 2002 15:37 schreef Nyles het volgende:[..]
Ja precies al sje zegt dat ze op moeten kankeren , gaan ze gewoon door!
quote:Ja idd, maar niet vaak genoeg, moet elke dag gebeuren! Er moeten gewoon wachters komen!
Op donderdag 25 april 2002 15:55 schreef Jarno het volgende:
Overigens wordt CS regelmatig schoongeveegd door de politie. Zoek maar eens op rijnmond.nl op CS ofzo.
quote:*zingt*
Op donderdag 25 april 2002 15:57 schreef Nyles het volgende:[..]
Ja idd, maar niet vaak genoeg, moet elke dag gebeuren! Er moeten gewoon wachters komen!
"wie gaat dat betalen"
En met elke dag controleren verplaats je het probleem alleen maar. Vermoedelijk naar de wijk achter het CS.
Maar als ik er ben is het meestal ook best druk, dus dan houden ze zich waarschijnlijk rustig. 's avonds is het inderdaad wel een stuk erger, maar dan ga ik ook altijd met de taxi naar huis en niet met de trein.
Kunnen echt allemaal doodgaan. Men moet niet annkomen met: Sommigen kunnen er niets aan doen. Net zoals alcohol giet je 't er zelf in.
quote:Kijk DUIDELIJKE TAAL
Op vrijdag 26 april 2002 10:18 schreef Toastje het volgende:
Ben voor gratis drus verstrekken, maar dan voor 't volgende soort drugs: Onversneden, te sterke drugs.Kunnen echt allemaal doodgaan. Men moet niet annkomen met: Sommigen kunnen er niets aan doen. Net zoals alcohol giet je 't er zelf in.
Klinkt grof, maar junks zijn alleen maar tot last en hebben geen enkel nut!
"eten" tuurlijk!
Heb ik die gast meegenomen naar een shoarmatent en gevraagd wat ie moest vreten en hem met een broodje shoarma de straat weer opgetieft
quote:KIJK DAT WAS NOU OOK MIJN OPLOSSING!
Op vrijdag 26 april 2002 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alle junks in 1 groot hok gooien, gratis drugs zoveel als ze willen, dan spuiten ze zichzelf allemaal wel plat!Klinkt grof, maar junks zijn alleen maar tot last en hebben geen enkel nut!
quote:Jij hebt overduidelijk stront in je ogen.
Op donderdag 25 april 2002 15:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit zo vaak Junks of Rotterdam CS. Er loopt er weleens eentje langs, en je ziet er weleens eentje buiten aan de voorkant staan... maar het valt opzich wel mee (misschien kijk ik niet goed, dat kan ook)
quote:Correct. Geen medelijden met verslaafden. Absoluut NUL. (leuk naamidee voor een perronnetje)
Op vrijdag 26 april 2002 10:18 schreef Toastje het volgende:
Ben voor gratis drus verstrekken, maar dan voor 't volgende soort drugs: Onversneden, te sterke drugs.Kunnen echt allemaal doodgaan. Men moet niet annkomen met: Sommigen kunnen er niets aan doen. Net zoals alcohol giet je 't er zelf in.
Laat ze allemaal maar doodvallen. Dat soort uitvreters kunnen we missen.
Lekker hè jongens zo'n spuit heroïne, neem er AUB nog 1000 en snel een beetje, dan heb ik tenminste geen last mer van jullie!
Wat kan en mag de politie hier aan doen. Het enige wat de politie hier aan kan doen is het probleem verplaatsen. De "gebruikers" mogen niet samenscholen en daarvoor kunnen ze ook weggestuurd worden. Bij eventueel gebruiken in het openbaar kan er bekeurd worden. Verder hebben wij hier geen bevoegdheden behalve wegsturen en bekeuren.
Wat betreft het dealen. Kijk dat jij in je burgerkloffie mensen ziet dealen dat is logisch. Voor jou hebben ze niets te vrezen en kunnen ze vrijuit dealen. Al vraag ik me af hoe jij zo professioneel komt om te zien of er daadwerkelijk gedeald wordt. Als er een uniformkoppeltje aankomt zijn de dealers pleitte en is het spul al lang opgeborgen. De "gebruikers" zijn zo slim om zelfs wachtposten op te zetten zodat er rust gedeald kan worden.
Wij kunnen niet zomaar iedereen die wij vermoeden van drugsdealen aanhouden. Kon dat maar... nee zo werkt de Opiumnwetgeving niet. Hierin staat dat de verbalisanten redelijke vermoedens moeten hebben dat zo iemand dealt , tevens moeten er waarnemingen zijn gedaan (dus geld , dope overgeven) of getuigenverklaringen.
Dit allemaal ligt niet aan de politie. Het is NOG steeds een feit dat de hoge heren bovenaan ons niet genoeg bevoegdheden geven om dit aan te pakken. Dus ik zou zeggen , ga eens met jullie gemeentes praten en leg daar het probleem neer... niet bij de politie!
quote:En jij bent van mening mij te kunnen beoordelen hoe ik reageer?
Op zaterdag 27 april 2002 10:18 schreef Squall het volgende:
Wat een typische reacties allemaal. Allemaal van die mensen die hier stoere taal durven te spuien maar als ze oog in oog met de "gebruikers" staan hun mondje houden en snel doorlopen. Erg dapper allemaal... Jullie zijn ook van die mensen die het allemaal bij de politie neerleggen.Wat kan en mag de politie hier aan doen. Het enige wat de politie hier aan kan doen is het probleem verplaatsen. De "gebruikers" mogen niet samenscholen en daarvoor kunnen ze ook weggestuurd worden. Bij eventueel gebruiken in het openbaar kan er bekeurd worden. Verder hebben wij hier geen bevoegdheden behalve wegsturen en bekeuren.
Wat betreft het dealen. Kijk dat jij in je burgerkloffie mensen ziet dealen dat is logisch. Voor jou hebben ze niets te vrezen en kunnen ze vrijuit dealen. Al vraag ik me af hoe jij zo professioneel komt om te zien of er daadwerkelijk gedeald wordt. Als er een uniformkoppeltje aankomt zijn de dealers pleitte en is het spul al lang opgeborgen. De "gebruikers" zijn zo slim om zelfs wachtposten op te zetten zodat er rust gedeald kan worden.
Wij kunnen niet zomaar iedereen die wij vermoeden van drugsdealen aanhouden. Kon dat maar... nee zo werkt de Opiumnwetgeving niet. Hierin staat dat de verbalisanten redelijke vermoedens moeten hebben dat zo iemand dealt , tevens moeten er waarnemingen zijn gedaan (dus geld , dope overgeven) of getuigenverklaringen.
Dit allemaal ligt niet aan de politie. Het is NOG steeds een feit dat de hoge heren bovenaan ons niet genoeg bevoegdheden geven om dit aan te pakken. Dus ik zou zeggen , ga eens met jullie gemeentes praten en leg daar het probleem neer... niet bij de politie!
quote:Als ik deze reactie zo lees denk ik aardig in de buurt te komen ja...
Op vrijdag 26 april 2002 17:48 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Gore junks altijd... Komen ze weer om geld zeiken.. Rot op! Ga werken, doe ik toch GVD ook?! Of spuit jezelf meteen dood, kan ik geen moment mee zitten!
quote:Je moet natuurlijk wel de eerste post van de topicstarter lezen voordat je begint te blaten...
Op zaterdag 27 april 2002 10:18 schreef Squall het volgende:
Wat een typische reacties allemaal. Allemaal van die mensen die hier stoere taal durven te spuien maar als ze oog in oog met de "gebruikers" staan hun mondje houden en snel doorlopen. Erg dapper allemaal... Jullie zijn ook van die mensen die het allemaal bij de politie neerleggen.Wat kan en mag de politie hier aan doen. Het enige wat de politie hier aan kan doen is het probleem verplaatsen. De "gebruikers" mogen niet samenscholen en daarvoor kunnen ze ook weggestuurd worden. Bij eventueel gebruiken in het openbaar kan er bekeurd worden. Verder hebben wij hier geen bevoegdheden behalve wegsturen en bekeuren.
Dump die junk
Hier is een raadsel,
het is vaak een dief of straatdel,
het heeft een hoofd met zaagsel
en kleren met braaksel.
Geen kies meer om te kauwen,
je kan ze niet vertrouwen
en je kan niet om ze rouwen
als ze sterven in de koude.
Ze stinken als een skunk
en zien er uit als een punk,
het is een vuile vieze gore teringjunk.
Overal kom je die zielepieten tegen,
ze liggen uitgemergeld te beven in de regen.
Hun haren die kleven
en hun enige reden om te leven
is om er na te streven
zichzelf een shot te geven.
Dump die junk want het is hun eigen schuld,
stinkend rijke dealers die ()lachen zich een bult.
Want zeg nou zelf,
ze begonnen ooit zelf,
ze kopen het zelf,
ze roken het zelf,
ze spuiten ook zelf,
en ze snuiven ook zelf,
ze stelen steeds zelf
en verspreiden aids zelf,
ze verloren zichzelf,
dus vermoorden zichzelf,
ze doen het godverdomme toch allemaal zelf.
Dus een ding wat ik niet heb is medelijden,
je kan niet eens normaal meer met de metro rijden.
Dan zit er weer zo'n sukkel te stinken z'n rotzooi,
als ze niet zo vies waren gaf je ze een rotgooi.
Lege holle ogen kijken wel maar zien niets
en zodra de dope uitwerkt jatten ze je fiets.
Zit er zo'n verslaafde tussen de beschaafde
mensen, ga je wensen dat die zombie z'n laatste
trip maakt en voordat ie weer een huis kraakt
stik doordat ie op z'n rug ligt en braakt.
Ouders zeggen dat een drugsdealer maar gemeen is,
maar ze weten niet dat hun eigen zoon er een is.
Je bent tegen drugs trut, lik m'n penis,
niet de drug maar de gebruiker is wat het probleem is,
Want zonder de gebruikers ook geen illegaal handel,
geen mafia, geen gangsters en geen dealers aan de wandel.
Maar door die junks zegt een dopeman "Waarom niet?
Ik heb geld en macht en neuk elke griet."
Maar wacht maar af, want eenmaal zal je niet lachen,
en zal de concurrent bij je binnenkomen raggen.
Of door een hinderlaag grijpt de smeris je in je kraag,
en in de bajes wordt je reet ontmaagd.
En als je weer vrij komt kun je nergens belanden,
want degene die je ... waren zijn nu vijanden.
Je mooie boot
werd gekraakt als een noot,
en iemand schoot
je makkers dood
met lood
in hun boot,
zodat ze als een idioot
stierven in hun blote kloot,
in een goot,
in een grote sloot
van bloedrood
Teringjunk, in plaats van de straat af te likken,
moeten jullie allemaal verplicht afkicken.
En als je dat weigert dan is dat fijn,
dan kicken wij je af, van de rand van een ravijn.
Want jullie karakter is jullie zwakte,
vroeger deed je stoer totdat je drugs pakte.
Je gebruikte steeds meer en voelde je te gek,
maar nu gebruikt de drugs jou en je prikt je aders lek.
De naalden gaan van de ene arm in de andere,
wanneer gaat dit nou godverdomme eens veranderen.
Als het aan mij ligt nu meteen,
een methadonbus met een gratis overdosis voor iedereen.
En voor alle junks die nog kunnen nadenken
en zich afvragen of er nou hoop is,
yo Seda, schop die beat d'r in en laat ze horen wat jouw dope is!
quote:Die dealers kunnen nog niet eens tot 10 tellen, denk je nou echt dat ze weten hoe een computer werkt?
Op zaterdag 27 april 2002 14:29 schreef Fogerty het volgende:
Die dealers hebben natuurlijk al die blowfoto's van Nyles hier op Fok gezien en denken: "dat moet wel een goeie klant zijn"
Ik heb 6 jaar op centraal station gewerkt, nooit een probleem gehad met junks, wel met alkoholisten
quote:Van Ghent Kazerne, daar woon ik tegenover
Op donderdag 25 april 2002 15:32 schreef dice het volgende:[..]
Is niet tegengehouden, dat waren de mariniers van de Van Gent Kazerne. En deze heren hebben de boel wel degelijk schoongeveegd.
Maar ja ik ben het er wel mee eens dat die junkies en bovendien de zwervers gewoon weg moeten. Ze veroorzaken alleen maar overlast... Als ik sta te pinnen op centraal komen er geheid meerdere keren zwervers langs om te vragen of ik een euro heb voor een slaapplaats. Of anders dan tien cent, da's ook opeens genoeg voor een slaapplek. RIGHT. Rot toch op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |