Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenario
HIj is niet echt zo, hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef maril het volgende:
Ondanks dat Dirk een wolf in geitenkleding is, heb ik wel respect dat hij in de uitzending zit.
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus eigenlijk zijn de verslaggevingsregels de schuld van het faillissement?
Yep, het naar de WC gaan plus een nieuw glas wijn inschenken-moment voor morgen, staat al weer vast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
Verdwijn jij weer eens in het gat, waar je net vandaan kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar heb je die kinderpsychologie geleerd? Zelfde school als je spelling?
Nee, ik geloof vooral Dirk niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |