Het is goed dat hij gewoon een plekje heeft en als ieder ander word behandeld, maar Obama The New Hitler noemen ofzo vind ik NOOIT kunnen, ook niet als mensen dat in de VS ook wel doen. Beetje kinderachtig 'als zij het mogen, mag hij het ook'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef ToT het volgende:
Biekje is gewoon een user hier. Hij heeft vaak genoeg op z'n donder gekregen en krijgt idd regelmatig een ban aan zijn broek.
Hij wordt niet in bescherming genomen. Ikzelf reageer ook vaak kritisch op zijn posts en geef ook vaak duidelijk aan dat hij zijn grenzen moet kennen.
Onderbouwingen mis ik inderdaad vaak wel, maar het is bullshit om te zeggen dat hij BNW om zeep zou helpen. Zijn input zorgt juist voor materiaal voor discussies, ook al is het 9 van de 10 keer kopieer- en plakwerk.
Ik vind het wel grappig om te zien dat nu ik Biekje een beetje wat ademruimte geef, ik ineens van meerdere kanten min of meer als herr überaluhoedjeparanoiafiguur word gezien, terwijl ik tot een paar dagen geleden door de "believers" nog als herr übersturmbahnführerNazimoderator werd gezien die hen steeds het zwijgen oplegt.
Gezeik van beide kanten dus, dikke boehoe.
Dat hij topics maakt waarmee jij het niet eens bent, geeft je niet een reden om hem uit te gaan schelden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij gewoon een plekje heeft en als ieder ander word behandeld, maar Obama The New Hitler noemen ofzo vind ik NOOIT kunnen, ook niet als mensen dat in de VS ook wel doen. Beetje kinderachtig 'als zij het mogen, mag hij het ook'.![]()
En verder vind ik dat je hem wel wat mag sturen, je hebt goeie OPs, je hebt lange OPs, je hebt te lange OPs, en je hebt dan de OP's van zijn laatste 2 topics. Ik weet vrijwel zeker dat niemand die OP's ook maar voor meer dan 50% heeft gelezen... Dus dan schiet het topic zn doel voorbij, want het gaat alleen nog over de lengte van de OP en niet de inhoud, en over hoe debiel Lambiekje wel/niet is.
Ik scheld hem niet uit. Tenminste, niet direct.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat hij topics maakt waarmee jij het niet eens bent, geeft je niet een reden om hem uit te gaan schelden.
Dat zelfde doet hij ook met bigpharma, televisiestations en weet ik wat nog meer. Van achter de computer hele beroepsgroepen compleet door het slijk halen, op basis van informatie die hij op websites heeft gelezen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik scheld hem niet uit. Tenminste, niet direct.
Maar zoals Led al zei, hij schroomt zelf ook niet journalisten en politici voor van alles uit te maken als groep. Gewoon, omdat hun baantje, en omdat hij denk dat dat fout is, of er wat achter zit.
Dan moet je ook kunnen incasseren
Nee, het is niet strafbaar. Net zo min als dat het voor mij niet strafbaar is om over een willekeurig persoon mijn mening te ventileren. Echter, als ik dat doe, word ik gemodereerd, immers, users die andere users afzeiken vind jij persoonlijk te ver gaan, getuige je post in dat andere topic.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:13 schreef ToT het volgende:
Tja die vergelijking met Hitler vind ik persoonlijk ook echt te ver gaan, maar vrijheid van meningsuiting en die shit. Het is niet strafbaar, in zijn eigen land mag het ook, dus waarom niet hier? Hij onderbouwt zijn mening wel met die enorme lappen tekst. Als Obama echt genocide en/of onderdrukking in zijn agenda zou hebben staan, dan zou die vergelijking wel kloppen.
Het is dus een onderbouwde mening, zij het wel een verwerpelijke, imho.
@ Aansturen: ik heb in beide topics aangegeven dat hij ff een samenvatting moet maken. Zodra hij weer van zich laat horen, worden beide topics opgeschoond. (Lees: de lappen tekst worden verwijderd en er komen alleen linkjes te staan) als hij zelf geen samenvatting maakt.
Obama is een véélen malen slechter figuur dan Hitler in zijn donkerste dagen was. Denk daar maar overna.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij gewoon een plekje heeft en als ieder ander word behandeld, maar Obama The New Hitler noemen ofzo vind ik NOOIT kunnen, ook niet als mensen dat in de VS ook wel doen. Beetje kinderachtig 'als zij het mogen, mag hij het ook'.![]()
Mensen willen al niet eens meer de beknopte samenvatting te lezen hoe verziekt onze wereld is.quote:En verder vind ik dat je hem wel wat mag sturen, je hebt goeie OPs, je hebt lange OPs, je hebt te lange OPs, en je hebt dan de OP's van zijn laatste 2 topics. Ik weet vrijwel zeker dat niemand die OP's ook maar voor meer dan 50% heeft gelezen... Dus dan schiet het topic zn doel voorbij, want het gaat alleen nog over de lengte van de OP en niet de inhoud, en over hoe debiel Lambiekje wel/niet is.
wat voor geweld dan? Vanachter een pc is het makkelijk om van alles en nog wat te roepen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef _Led_ het volgende:
Sorry, maar ben ik de enige die doodsbang wordt van Lambiekje ?
Ik heb serieus het gevoel dat ie op het punt staat om door te slaan en geweld te gaan gebruiken.
Ik vraag me serieus af op welk punt ik instanties moet gaan waarschuwen.
Er zit volgens mij een steigende lijn in de dreiging van de taal die hij uitslaat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat voor geweld dan? Vanachter een pc is het makkelijk om van alles en nog wat te roepen...
Ik heb gelijk. Het is geen kwestie van welles nietes meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zelfde doet hij ook met bigpharma, televisiestations en weet ik wat nog meer. Van achter de computer hele beroepsgroepen compleet door het slijk halen, op basis van informatie die hij op websites heeft gelezen.
Wederom: ALS die informatie ZOU kloppen, dan zou hij gelijk hebben dat te doen, hoewel ik sterk betwijfel dat zelfs al ZOU hij gelijk hebben, dat IEDEREEN in die beroepsgroepen even corrupt zou zijn of zelfs op de hoogte van de grote samenzweringen zou zijn.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk. Het is geen kwestie van welles nietes meer.
Er moeten raken klappen vallen.
ach ja joh, hij mag ook dingen zeggen als:quote:
quote:Onder protest en dwang voor Tsjechië dan kan nu het totalitaire regime wat Hitler in de planning had dan echt van start.
Dat was niet duidelijk uit de manier waarop je het omschreef.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:45 schreef ToT het volgende:
Het is niet mijn persoonlijke mening dat mensen elkaar hier niet mogen afzeiken en instanties wel.
quote:Je weet volgens mij niet wat een moderator is? Als mensen elkaar hier wel mogen afzeiken, wat doe ik hier dan nog?
quote:En als mensen niet over instanties mogen klagen, waarom bestaat BNW dan nog?
Nee, dat wordt niet vergeten. Waar het om gaat is dat er gemod wordt als user A user B een lul noemt, maar als User B een hele groep mensen (geen users van Fok) met Hitler vergelijkt, dan wordt dat niet gemod. Dat vind ik raar.quote:Neemt niet weg dat ik het wel erg KWALIJK vind als hij instanties en personen zo keihard aanvalt. Vaak geef ik daar ook weer een weerwoord op, maar dat wordt hier blijkbaar ff doodleuk vergeten.
quote:Ik begin het onderhand een beetje zat te worden dat mensen hier zo'n goudvissengeheugen hebben over hoe ik hier post.
quote:En @ Biekjes mening: ik heb hem wel vaker zeer specifieke vragen gesteld waarop ik geen antwoord kreeg, of antwoorden die eerdere weer tegenspraken. Het is niet zo dat ik hem als een heilige zie of whatever, maar het is ook weer niet zo dat hij ALLEEN maar lappen tekst kopieert en plakt.
Nee helemaal niet. Het is niet allemaal even goed doordacht. Mee eens. Ik vraag me gewoon af waarom die topics niet gesloten worden als ze alleen maar bestaan uit een enorme lap gekopieerde tekst zonder eigen inbreng whatsoever. Die topics zie ik wel vaker voorbij komen, en elke keer wordt gevraagd of dat niet anders kan.quote:Hij heeft wel overtuigingen waarvoor hij uitkomt, maar ik heb soms twijfels of alles wel even goed doordacht is. Maar moet ik hem daarom helemaal uit BNW verbannen of telkens als een herr übersturmbahnführerNazimod hem lopen corrigeren en zijn posts weghalen als het niet aan de hoge eisen van sommige mensen hier voldoet?
Ik heb er over nagedacht, voor zover dat mogelijk was. Wat moet ik nu doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Obama is een véélen malen slechter figuur dan Hitler in zijn donkerste dagen was. Denk daar maar overna.
Daar hebben we dan eindelijk een mooi voorbeeld. Dit moet dus kunnen? Maar als ik nou zeg dat ik Lambiekje een over het paard getilde mafkees vind met een IQ van een schoenveter die werkelijk geen flauw benul heeft wat hij in de quote hierboven nou eigenlijk zegt, dát mag niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Obama is een véélen malen slechter figuur dan Hitler in zijn donkerste dagen was. Denk daar maar overna.
We leven in een 1938 in vooravond van WO3.
Ik bespeur ook veel opgekropte agressie. Uitspraken als 'er moeten rake klappen vallen' etc. Helpt natuurlijk ook niet als je een boodschap over wil brengen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zit volgens mij een steigende lijn in de dreiging van de taal die hij uitslaat.
Zo iemand blijft extremer worden tot ie knapt en denkt "mensen luisteren niet naar me, ik moet zelf tot actie over gaan !".
Ik vind dat je het daar best onder kunt laten vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:32 schreef ToT het volgende:
@ die klappen vallen: dat is inderdaad wel HEEL erg op de limit: dat riekt naar het oproepen tot geweld.
Ik vind het debiel dat dit hier gewoon kan. Vrijheid van meningsuiting; prima. Maar dit gaat mijnsinziens toch echt wel wat te ver, en ik weet niet hoe Danny hier tegenaan kijkt, maar als iemand al in een FB topics zulke kreten doet moet je je afvragen of je wel een platform wil bieden voor zoiets.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk. Het is geen kwestie van welles nietes meer.
Er moeten raken klappen vallen. Er moeten mensen ontroond en ontmaskerd worden. Nu het lissabon-verraard door alle staten getekend is. Onder protest en dwang voor Tsjechië dan kan nu het totalitaire regime wat Hitler in de planning had dan echt van start.
Heeft men van Joseph Mosse gehoord, de microbioloog die uit wanhoop een radiozender heeft gebeld en gezegt dat vernieting van de mensenheid (Georgia Guidestones) van start gaat in Oekraine door geknoei van Baxter? Wat gebeurd nu in Oekraine en wat is er met deze beste man gebeurd ? Juist.
Het is geen complot meer het is bikkelharde realiteit.
Voor het te laat is, Dat wat die Zweedse complotters gedaan hebben is pluimwaardig. Net zo goed als het deponeren van genocoide door WHO, overheden door Jane Burgermeister.
Men heeft ECHT geen idee in wat voor wereld we leven. En op wat voor afgrond we staan. Enige wat nu nog kunnen doen is een coup. zo niet zijn we reddeloos verloren.
Dit is absoluut geen leuk complotjes zoeken overal het gebeurd om je heen.
WAKE UP.
Nee, ik heb dat 'probleem' zoals jij het noemt maar met een selectief groepje users, die allemaal dezelfde manier hanteren, en die bevinden zich maar in 2 fora hier. Iemand anders afzeiken is ook niet strafbaar, net als vergelijkingen met Hitler maken niet strafbaar zijn. Alleen voor het ene heeft Fok! nou toevallig wel een regeltje, en voor het andere, wat in mijn ogen veel kwalijker is, niet. Ik heb al een hele poos geleden besloten dat ik om die reden niet meer post in de 2 genoemde fora maar de rest wel zo af en toe. Ik weet wel, gezien jouw kromme redenering hierboven, waarom dat ik daar ook alweer blij om was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef ToT het volgende:
CoolGuy: tja dan heb jij gewoon een probleem. Hier op Fok mag je elkaar niet afzeiken, maar je mag, mits goed onderbouwd, wel voor je mening uitkomen over zaken buiten Fok. De vergelijkingen met Hitler zijn niet strafbaar, hoewel het wel een gebrek aan goede smaak toont. Gebrek hebben aan goede smaak is, mits het binnen bepaalde grenzen blijft, ook niet strafbaar op Fok.
Niet mee eens? Jammer, zoek dan maar een ander forum op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |