abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:55:19 #41
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74080391
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
We zijn met z'n 3-en (de heilige drie-eenheid) dus nee, maar bedankt voor je interesse
Ok
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:05:29 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74086856
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
We zijn met z'n 3-en (de heilige drie-eenheid) dus nee, maar bedankt voor je interesse
Geen zalige quadnoodlevorm dus?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74101186
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geen zalige quadnoodlevorm dus?
Ga weg met je spaghetti-monster
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:37:14 #44
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74143520
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee. Afgelopen met dat kinderachtige. Als mensen de theorieën in BNW niet aanstaat is dat prima, dan hoeft dat niet geridiculiseerd te worden. Daarom is dit BNW en niet NWS. Hier kijkt men zonder problemen verder dan "wat logisch is volgens onze kennis" .

En het is dan ook jammer dat men dan vervolgens weer ingaat op de kinderachtige uitingen.
Volgens mij zie je spoken, of heb je snel berichten verwijdert.
Maar je uitspatting is denk ik wat overdreven, en niemand weet echt aan wie je hem nou richt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74143595
Niks overdreven aan, en het is meer een algemene.

BNW moet gewoon een subforum zijn waar iedereen zijn eigen (oprechte) visie kan geven, zonder daarom uitgelachen te worden. Maar als mensen dan alsnog ingaan op de uitlachposts, dan werkt men het maar in de hand.

Dat wordt al snel vervelend kan ik je zeggen
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:41:34 #46
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74143685
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Niks overdreven aan, en het is meer een algemene.

BNW moet gewoon een subforum zijn waar iedereen zijn eigen (oprechte) visie kan geven, zonder daarom uitgelachen te worden. Maar als mensen dan alsnog ingaan op de uitlachposts, dan werkt men het maar in de hand.

Dat wordt al snel vervelend kan ik je zeggen
De insteek van het topic is fout. Men ziet te veel over het hoofd en gaat discussieren over piet luttige sub-onderwerpen waardoor het nog lastig is niveau in de discussie te krijgen.
"ze kunnen ons niet vinden want onze radio signalen gaan niet ver genoeg"
Tja...
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74143979
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
Nee. Afgelopen met dat kinderachtige. Als mensen de theorieën in BNW niet aanstaat is dat prima, dan hoeft dat niet geridiculiseerd te worden. Daarom is dit BNW en niet NWS. Hier kijkt men zonder problemen verder dan "wat logisch is volgens onze kennis" .

En het is dan ook jammer dat men dan vervolgens weer ingaat op de kinderachtige uitingen.
Modereer dan het topic en hou het vrij van ridiculiserende opmerkingen.
En noem mij geen kleuter aub mijn lieve jongen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_74144025
... Ik heb jou nergens een kleuter genoemd.
Het gaat mij om de ridiculiserende opmerkingen van mensen die "BNW " zeggen.
Mr. Prolapse 2009
pi_74144161
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:50 schreef Dragorius het volgende:
... Ik heb jou nergens een kleuter genoemd.
Het gaat mij om de ridiculiserende opmerkingen van mensen die "BNW " zeggen.
ahum ahum ...

Ik reageer op die post van "BNW "

En jij post dan dit ...
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:30 schreef Dragorius het volgende:
Kleutertjes hier die elkaar uitlachen...

Van beide kanten he!
Terwijl je als mod gewoon die shit kan weghalen, vind je het nodig zulke post te zetten ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_74144205
En dan blijven we die shit weghalen, mensen leren het schijnbaar niet.

Het moge nu duidelijk zijn dat het afgelopen is met dat ge-moddergooi en uitgelach.
Mr. Prolapse 2009
pi_74144323
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Dragorius het volgende:
En dan blijven we die shit weghalen, mensen leren het schijnbaar niet.

Het moge nu duidelijk zijn dat het afgelopen is met dat ge-moddergooi en uitgelach.
Ik post voldoende serieuse posts en dan word ik direct voor kleuter uitgemaakt als ik es een tegenreactie geef
pi_74144382
Dat je je aangesproken voelt is dan wel weer typerend, je weet best dat ik doel op de one day flies, ook van de "truthers" kant.
Tenminste, dat mag ik hopen dat je dat snapt Het is dan ook een algemene opmerking. Excuses voor de onduidelijkheid.

Nu ga ik lunchen en hopelijk kom ik minder chagrijnig terug
Mr. Prolapse 2009
pi_74148406
Ik merk inderdaad dat sinds een paar dagen er - deze keer vooral van de kant van de mensen die in mindere mate in conspiracies en dergelijke geloven - er redelijk minachtend gereageerd wordt.

Zullen we gezamenlijk proberen de boel hier wat gezellig te houden?
pi_74148452
Precies, nog even snel ben nu weg voor vergadering > BNW moet juist die plek zijn waar men zonder angst voor ridiculisering zijn/haar visie kan ventileren
Mr. Prolapse 2009
pi_74148523
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
Precies, nog even snel ben nu weg voor vergadering > BNW moet juist die plek zijn waar men zonder angst voor ridiculisering zijn/haar visie kan ventileren
Ik heb wijselijk niet persoonlijk gereageerd op de Einstein-opmerking (bedankt voor het verwijderen btw), wel met 'n quote van Einstein
pi_74148592
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik heb wijselijk niet persoonlijk gereageerd op de Einstein-opmerking (bedankt voor het verwijderen btw), wel met 'n quote van Einstein
Vergadering nog niet begonnen

Dat bedoel ik dus, juist die kleine steken worden op den duur ontzettend ontzettend ontzettend irritant Dank voor het niet reageren dus, meld het gerust hier of per PM he Wij zien ook niet alles
Mr. Prolapse 2009
pi_74156851
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:

Wij zien ook niet alles
Nog niet, nanobot v.171rev.18 brengt daar verandering in, maar die kunnen we pas op globaal niveau implementeren met de Haïtiaanse-griep-vaccinatie, maar over de releasedate van het Haïtiaanse griepvirus moet eerst nog vergaderd worden!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:58:17 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74181482
Verzoek TT change: Familie Ties

Family
pi_74182530
Done
Mr. Prolapse 2009
pi_74383398
Aangezien onze hoge pief Dragorius nog wel even snel een zegje kan doen, omdat hij mod is, maar eerst zelf ook de fout in moet gaan en pas daarna zegt 'niet hier'. Hier opnieuw mijn post, aangezien hij zoals verwacht verwijderd zou worden.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Doe eens even normaal, je komt het topic binnenvallen met een onnodige opmerking, in mijn rol als BNW-mod spreek ik je daarop aan.
Verder commentaar op moderatie mag gewoon in BNW-feedback.

_Led_ > Minder persoonlijk, meer on-topic. Einde dienstmededeling.
Dus onnodig omdat jij het onnodig vindt. En de rest is nodig of 'oke' ook omdat jij dit vindt.

Misschien eens tijd om je 'rol als BNW-mod' te reconstructureren voordat je met je voorbarige conclusies komt. En daarbij ook eens wat vaker naar jezelf kijken, voordat je een ander op zijn ''fouten'' aanspreekt. Zoals ook al in dat topic gezegd, je vraagt om het goede voorbeeld te geven zonder dit zelf te doen, nota bene als mod van BNW.

Ik vind het prima dat je mod bent, heb ook helemaal niks tegen jou, tegen niemand overigens, maar ik vind je manier van werken soms tekort schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')