Okquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
We zijn met z'n 3-en (de heilige drie-eenheid) dus nee, maar bedankt voor je interesse
Geen zalige quadnoodlevorm dus?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
We zijn met z'n 3-en (de heilige drie-eenheid) dus nee, maar bedankt voor je interesse
Volgens mij zie je spoken, of heb je snel berichten verwijdert.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee. Afgelopen met dat kinderachtige. Als mensen de theorieën in BNW niet aanstaat is dat prima, dan hoeft dat niet geridiculiseerd te worden. Daarom is dit BNW en niet NWS. Hier kijkt men zonder problemen verder dan "wat logisch is volgens onze kennis" .
En het is dan ook jammer dat men dan vervolgens weer ingaat op de kinderachtige uitingen.
De insteek van het topic is fout. Men ziet te veel over het hoofd en gaat discussieren over piet luttige sub-onderwerpen waardoor het nog lastig is niveau in de discussie te krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Niks overdreven aan, en het is meer een algemene.
BNW moet gewoon een subforum zijn waar iedereen zijn eigen (oprechte) visie kan geven, zonder daarom uitgelachen te worden. Maar als mensen dan alsnog ingaan op de uitlachposts, dan werkt men het maar in de hand.
Dat wordt al snel vervelend kan ik je zeggen
Modereer dan het topic en hou het vrij van ridiculiserende opmerkingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
Nee. Afgelopen met dat kinderachtige. Als mensen de theorieën in BNW niet aanstaat is dat prima, dan hoeft dat niet geridiculiseerd te worden. Daarom is dit BNW en niet NWS. Hier kijkt men zonder problemen verder dan "wat logisch is volgens onze kennis" .
En het is dan ook jammer dat men dan vervolgens weer ingaat op de kinderachtige uitingen.
ahum ahum ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:50 schreef Dragorius het volgende:
... Ik heb jou nergens een kleuter genoemd.
Het gaat mij om de ridiculiserende opmerkingen van mensen die "BNW" zeggen.
Terwijl je als mod gewoon die shit kan weghalen, vind je het nodig zulke post te zetten ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:30 schreef Dragorius het volgende:
Kleutertjes hier die elkaar uitlachen...
Van beide kanten he!
Ik post voldoende serieuse posts en dan word ik direct voor kleuter uitgemaakt als ik es een tegenreactie geefquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Dragorius het volgende:
En dan blijven we die shit weghalen, mensen leren het schijnbaar niet.
Het moge nu duidelijk zijn dat het afgelopen is met dat ge-moddergooi en uitgelach.
Ik heb wijselijk niet persoonlijk gereageerd op de Einstein-opmerking (bedankt voor het verwijderen btw), wel met 'n quote van Einsteinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
Precies, nog even snel ben nu weg voor vergadering > BNW moet juist die plek zijn waar men zonder angst voor ridiculisering zijn/haar visie kan ventileren
Vergadering nog niet begonnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb wijselijk niet persoonlijk gereageerd op de Einstein-opmerking (bedankt voor het verwijderen btw), wel met 'n quote van Einstein
Nog niet, nanobot v.171rev.18 brengt daar verandering in, maar die kunnen we pas op globaal niveau implementeren met de Haïtiaanse-griep-vaccinatie, maar over de releasedate van het Haïtiaanse griepvirus moet eerst nog vergaderd worden!quote:
Dus onnodig omdat jij het onnodig vindt. En de rest is nodig of 'oke' ook omdat jij dit vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, je komt het topic binnenvallen met een onnodige opmerking, in mijn rol als BNW-mod spreek ik je daarop aan.
Verder commentaar op moderatie mag gewoon in BNW-feedback.
_Led_ > Minder persoonlijk, meer on-topic. Einde dienstmededeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |