En is dat dan volledig de schuld van de hooligans? Je leek het net eens te zijn over die riedeltjes die teruggedrongen moeten worden. De afgelopen jaren zijn daar meerdere opmerkingen over gemaakt, zonder succes.quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar toch, dan moet je niet voetballen, want zoals je ziet alle voetballers zijn weggejaagd.
Want hier hebben de hooligans het recht van spreken.
Kom je wat tekort? Laat ik de believers continu de sceptici voor rotte vis uitschelden zonder dat ik ingrijp?quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
doe dat dan ook de andere kant op...
quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als iemand jouw mening niet deelt betekend dat niet automagisch dat hij of zij geen belangstelling in het onderwerp heeft.
Eerst vind je dat mensen het enkel met je eens mogen zijn en geen kritiek mogen uiten,quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Precies, dit is een forum waarin we over complotten en samenzweringen, oftewel ons gebrek aan vertrouwen in de maatschappij discussiëren. Oftewel, op het moment dat deze onderwerpen naar het belachelijke getrokken worden binnen dit forum, dan loopt het onderwerp schade op. Op het moment dat hier niets aan gedaan word, kan de mogelijkheid ontstaan dat mensen dit forum liever mijden of graag zien dat dit forum gesloten word.
Ik bedoel, waarom zou je nog je kritische gedachten in dit forum gebruiken om aan de discussies deel te nemen, als dit hier niet gewaardeerd word?
dat beweer ik niet. Het lijkt alleen afentoe (niet eens door jou trouwens) dat bepaalde personen in BNW de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat ze iig. veel meer lijken te mogen zeggen dan anderen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom je wat tekort? Laat ik de believers continu de sceptici voor rotte vis uitschelden zonder dat ik ingrijp?
Als ik naakt het veld op ren tijdens een UEFA cup wedstrijd met "lang leve de revolutie" beschildert op mijn rug wil dat ook niet zeggen dat ik geen belangstelling heb voor het spelletje voetbal.quote:
Dan lees je blijkbaar mijn posts niet altijd even goed.quote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef slackster het volgende:
[..]
Naar mijn mening neem je het stiekum op voor de debunkers en laat je de toch al in moeilijk situatie verkerende complot denkers lekker door de stront zakken.
Maar dat kan ook een mankement zijn in mijn perceptie van dit geheel.
In 90% van de gevallen vragen deze mensen daar ook om op het moment dat ze lambiekje weer belachelijk lopen te maken.quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien omdat-ie zelf met regelmaat mensen uitmaakt voor schaap, nieuwe Hitler, Untermensch enz.
Door de hardnekkige bellenblazers Danny en NorthernStar, ja.quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef mediaconsument het volgende:
Danny's klimaatpropaganda (en de 200 euro) - deel 2. is een discussie geworden die in BNW thuishoort
Ik denk dat je hiermee verwijst naar een bepaald lid dat al een stuk of 4x geband is vanwege zijn uitlatingen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat beweer ik niet. Het lijkt alleen afentoe (niet eens door jou trouwens) dat bepaalde personen in BNW de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat ze iig. veel meer lijken te mogen zeggen dan anderen.
Kip-en-ei verhaal dus.quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In 90% van de gevallen vragen deze mensen daar ook om op het moment dat ze lambiekje weer belachelijk lopen te maken.
Ik heb Obama nog nooit Lambiekje belachelijk horen maken. Daarbij: op het moment dat je iemand belachelijk maakt, moet je er dus op rekenen voor Hitler te worden uitgescholden? Waarop moet Lambiekje dan rekenen als-ie weer eens de Holocaust ontkent?quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In 90% van de gevallen vragen deze mensen daar ook om op het moment dat ze lambiekje weer belachelijk lopen te maken.
Obama --> Hilter: gebeurt ook in zijn eigen land en is niet strafbaar, hoewel het wel verwerpelijk is. Wilders wordt hier vaak ook daarmee vergeleken.quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb Obama nog nooit Lambiekje belachelijk horen maken. Daarbij: op het moment dat je iemand belachelijk maakt, moet je er dus op rekenen voor Hitler te worden uitgescholden? Waarop moet Lambiekje dan rekenen als-ie weer eens de Holocaust ontkent?
ban nr. 5 of iets in die richtingquote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb Obama nog nooit Lambiekje belachelijk horen maken. Daarbij: op het moment dat je iemand belachelijk maakt, moet je er dus op rekenen voor Hitler te worden uitgescholden? Waarop moet Lambiekje dan rekenen als-ie weer eens de Holocaust ontkent?
Waar ik het over heb in jip en janneke taal is dat er grenzen zijn, moment dat er geen voetballer meer op het veld verschijnt wil dat zeggen dat je bepaalde grenzen te buiten bent gegaan.quote:Op maandag 30 november 2009 14:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, dus als je van voetbal houdt mag je nooit van een team zeggen dat ze slecht gespeeld hebben ?
En ga je feestvieren als jouw team verliest want je houdt immers van voetbal ?
Zeggen dat iemand een beroerde hoekschop nam is uit den boze ?
Wat doen zij verkeerd?quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Door de hardnekkige bellenblazers Danny en NorthernStar, ja.
En welk gedeelte van "de mods bepalen die grenzen, niet jij" was het dat jij niet begrijpt ?quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef slackster het volgende:
[..]
Waar ik het over heb in jip en janneke taal is dat er grenzen zijn, moment dat er geen voetballer meer op het veld verschijnt wil dat zeggen dat je bepaalde grenzen te buiten bent gegaan.
Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Klopt. Het hoeft ook niet verboden te worden en ik wil hier ook niemand voor Hitler uitmaken, maar het is wel een blijk van bereidheid, zeer ver te gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Obama --> Hilter: gebeurt ook in zijn eigen land en is niet strafbaar, hoewel het wel verwerpelijk is. Wilders wordt hier vaak ook daarmee vergeleken.
Tja als we weer zeggen dat je bepaalde personen / groepen niet mag uitschelden op basis van je overtuigingen, loopt het voetbalveld heel snel leeg. In dit subforum vindt men het blijkbaar nodig om keihard te schelden naar spelers van het andere team.quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Klopt. Het hoeft ook niet verboden te worden en ik wil hier ook niemand voor Hitler uitmaken, maar het is wel een blijk van bereidheid, zeer ver te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |