Nee, ikquote:
ja dan is slapen wel lekker... maar slapen kan ook zijn: in je slaapzakje op een koude betonnen vloer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Slapen. Groot zacht bed, flanellen overtrek, egyptisch katoenen hoeslaken.. hmmm.
Niets voor mij!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dan is slapen wel lekker... maar slapen kan ook zijn: in je slaapzakje op een koude betonnen vloer.
Dan blijkt ineens dat je aan een uur of vier slaap ook wel genoeg hebt...
Afgelopen nacht hoorde ik wat andersquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik
Of een andere meid of toch een jongen
Huh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hoorde ik wat anders
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hoorde ik wat anders
Mooi. Wanneer gaan we? *zit klaar om in koffer te kruipen*.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb mijn (voorjaars)vakantie geboekt!
Soms kan je niet anders....quote:
Mja zolang het maar geen satijnen overtrek is, brrrrr krijg er nu al de kriebels van, ik kan daar echt niet tegen hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal het even duidelijker maken: een vers bed en gladde benen =(dat vind ik bij mijzelf dan hè)
Satijn is niets neequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja zolang het maar geen satijnen overtrek is, brrrrr krijg er nu al de kriebels van, ik kan daar echt niet tegen hahadat overdreven gladde, brr.
Zit je me weer lekker te maken met sappige roddels terwijl je niets hebt. En je weet dat ik zo'n enorme roddelteef ben, je pest me, huilquote:
Ach schatje, tissue nodig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zit je me weer lekker te maken met sappige roddels terwijl je niets hebt. En je weet dat ik zo'n enorme roddelteef ben, je pest me, huil.
3-7 Februari, Praagquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer gaan we? *zit klaar om in koffer te kruipen*.
En toch zijn al die nachtjaponnetjes in satijn in trek bij de mannen, tenminste, dat dacht ik altijd.quote:
* existenz is verliefdquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En toch zijn al die nachtjaponnetjes in satijn in trek bij de mannen, tenminste, dat dacht ik altijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, ik heb er wel één, maar die zit niet over heel mijn benen & dan vind ik het prima, haha.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En toch zijn al die nachtjaponnetjes in satijn in trek bij de mannen, tenminste, dat dacht ik altijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik vraag mij ook weleens af wat ik daar doequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En jij doet de Uni, had wel iets meer van je verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |