eeeh ik weet nergens van hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik ben al heel lang niet meer singleWas het maar zo
Wanneer gaat Crazy de meet regelen trouwens, dat is me een beetje ontgaan
Ik heb FIFA10 gekochtquote:
Wij gaan onze buren dan ook optrommelen zodat we ook op hun adressen mogen bestellen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gratis eten bestellen
Voor de arme studenten!
Volgende week donderdag of vrijdag zeg ik je!quote:
lol ik komende weken geen tijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgende week donderdag of vrijdag zeg ik je!
Of deze vrijdag
ik heb fifa10 op de pcquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb FIFA10 gekocht.... Het voelde gewoon beter aan dan PES en dat heb ik nog nooit gezegd!
Op de PC is die juist waardeloos. Ziet er niet uit en je mist zo'n beetje alle vernieuwingen sinds 1990quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb fifa10 op de pc
op zich speelt het wel lekker
hahaha vind wel meevallenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op de PC is die juist waardeloos. Ziet er niet uit en je mist zo'n beetje alle vernieuwingen sinds 1990
Op de PC kan ik mij daar helemaal niets bij voorstellen. Het is jammer dat PES zo weinig vooruitgang heeft geboekt sinds de briljante PES5..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha vind wel meevallen
vind het fijner dan PES
yeah!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gratis eten bestellen
Voor de arme studenten!
heb toen pes 5 gespeeld jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op de PC kan ik mij daar helemaal niets bij voorstellen. Het is jammer dat PES zo weinig vooruitgang heeft geboekt sinds de briljante PES5..
Heldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb FIFA10 gekocht.... Het voelde gewoon beter aan dan PES en dat heb ik nog nooit gezegd!
09 was nog niet beter dan PESquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HeldIk heb PES5, 6, 2008 en 2009 gespeeld, maar dat trok het niet bij FIFA09
Ik vond zelf van wel. Ik vond het lekkerder spelen dan PES, wij speelden om en om, bij mij FIFA en bij andere huisgenoot PES, en ik vond FIFA toch net iets lekkerder spelenquote:
waar pes is stil gaan staan is fifa juist gaan ontwikkelenquote:
dat zeg ik ook. Alleen fifa had tot vorig jaar niet het voetbal gevoel in zich, het was een spel, maar geen voetbal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar pes is stil gaan staan is fifa juist gaan ontwikkelen
Ik las net dat de PvdA fractie Vreeman steunt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zouden we na vanavond trouwens nog een burgermeester hebben?
Wie weet, wie weet... er is ook nog iets bekend over die Smolders? Die was gister nog in het nieuws vanwege steekpenningen oid.. ik weet het niet precies meer..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zouden we na vanavond trouwens nog een burgermeester hebben?
schijnt een actie van vreeman te zijn. meerendeel heeft zijn steun opgezegdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet... er is ook nog iets bekend over die Smolders? Die was gister nog in het nieuws vanwege steekpenningen oid.. ik weet het niet precies meer..
Waar kan ik dit volgen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schijnt een actie van vreeman te zijn. meerendeel heeft zijn steun opgezegd
omroep brabant live (internet)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |