Nee, ik zie hem nu ook pasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Antaresje het volgende:
Is de woordspeling in de TT bewust?
Ja dat is toch zo. Mij maakt het geen flikker uit of ik nou over de wc zelf of over de bril pisquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef SeeNoEvil het volgende:
nog nooit over nagedacht eigelijkdat vrouwen hem ook omhoog voor ons kunnen doen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef afcajos het volgende:
Goede klacht. Als ik een wc-bril tref die naar beneden staat, en ik weet dat er een wijf voor mij is geweest, pis ik er bewust over.
Thanksquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Slim denkwerk TS.
quote:
Als de vrouwen hem gewoon zelf omhoog doen als ze klaar zijn is hjet probleem opgelost.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
De discussie over de stand van de bril wanneer je kláár bent is nog veel erger. Ik sterf altijd een klein beetje van binnen wanneer ik moet uitleggen waarom ik mij niet verplicht voel de bril weer omlaag te zetten als ik klaar ben.
De meerderheid van de mannelijke bezoeken met als bedoeling de blaas te legen gebeuren in beschonken toestand. Het is dan in het belang van de vrouw de bril omhoog te laten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Of jullie gaan gewoon zittend plassen...
Nee maar kijk het zit zo: Vrouwen plassen en poepen zittend, mannen plassen staand en poepen zittend. Dan heb je dus een meerderheid van het toiletbezoek waarbij de bril naar beneden dient te zijn. Dus bril naar beneden, als je klaar bent!
Statistisch gezien gaat een bril in zijn gebruik even vaak omlaag als omhoog.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
ze mogen blij zijn dat ze uberhaupt erop mogen!!
Maareh heel wiskundig gezien is de bril vaker naar beneden als omhoog..... vrouwen plassen zittend en poepen zittend... Mannen plassen staand maar poepen (hopelijk) zittend...
Dus hij is vaker naar beneden nodig, de discussie daargelaten of vrouwen wel poepen natuurlijk....
Dus val godverdomme op een hoop en doe het zelf lui varken!quote:Dus bril naar beneden, als je klaar bent!
Daar begint de onzin dus weer. Als man zijnde moet je dus dubbel de wc bril heen en weer klepperen? Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet staand kunnen plassen! Als je de WC bril aantreft in een voor jou ongunstige stand dan heb je pech en verplaats je hem; wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Nee maar kijk het zit zo: Vrouwen plassen en poepen zittend, mannen plassen staand en poepen zittend. Dan heb je dus een meerderheid van het toiletbezoek waarbij de bril naar beneden dient te zijn. Dus bril naar beneden, als je klaar bent!
Dat ligt er dus helemaal in welke stand hij afgeschreven wordtquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Statistisch gezien gaat een bril in zijn gebruik even vaak omlaag als omhoog.
HA!
HOAX vrouwen poepen nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Én in welke stand hij gemonteerd wordt. Maar die twee momenten niet meegerekend is het bij benadering 50% voor omhoog doen en 50% bij omlaag doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat ligt er dus helemaal in welke stand hij afgeschreven wordt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef MouzurX het volgende:
Eens, als ze willen emanciperen moeten ze ook maar lekker zelf de wcbril omlaag doen
Dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:59 schreef 2cv het volgende:
Heel simpel:
Ben je man dan doe je de bril voor het plassen, indien noodzakelijk, omhoog en laat hem na het plassen mooi zo staan.
Ben je vrouw dan doe je de bril, indien noodzakelijk, omlaag en laat hem na het plassen/schijten mooi zo liggen.
Niet zeiken, gewoon doen. Allebei
Het was ook gericht aan de zeikerds (m/v).quote:
Bij jou thuis ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
gewoon in de wasbak pissen...
precies de goeie hoogte
Is het leven nou echt zo zwaar als tokkie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
Mannen die na het pissen de bril weer omlaag doenkk wijf ben je dan zeg
![]()
![]()
Oh ...quote:
Hihi, ik zie jullie mannen al hangend schijten, want zelf natuurlijk ook te lui om de bril weer naar beneden te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:03 schreef vosss het volgende:
Doe de bril omhoog want de dames zitten ook graag droog blablabla
Altijd maar mekkeren en zeuren terwijl de oplossing zo fucking simpel is.
DOE HEM DAN GODVERDOMME ZELF OMHOOG ALS JE KLAAR BENT LUI STUK VRETEN!!!!
Stelletje kutwijven!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |