Nee ik bedoel dit paard:quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef 9611Niels het volgende:
Is dat die ene die ook columns schrijft voor de Volkskrant Magazine?
Ja precies. Zo'n type is het.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
Halina Reijn past imo wel in: Vrouwen die je niet knap vindt maar wel keihard wilt geven.
volkskrant.aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggg... .- nu moet ik eerst weer 5 minuten gaan liggen om de sterren en strepen voor mijn gen weer weg te krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef 9611Niels het volgende:
Is dat die ene die ook columns schrijft voor de Volkskrant Magazine?
de kliniek waar ie opgenomen was is blij dat ie weg is - ze gaan gewoon niet actief naar hem op zoek?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, en waarom zit er in het midden altijd zo'n langharige literatuurhippie die meent dat de show om hem draait?
ja en? ga je nu de dierenbescherming bellen omdat het paard veel te hard moet werken volgens jou of zo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef guapo het volgende:
"Dat paard" doet wel aan "kutje scharen".Heeft ze zelf ooit eens gezegd in dit programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |