Afgelopen donderdag was m'n CV-ketel stuk gegaan en ik heb vrijdag een nieuwe besteld. Zit dus een halve week zonder warm water en verwarming.
Heb ik een ketel besteld dus, kon ik hem vanmiddag ophalen, echter ik had iets te weinig geld op mijn betaalrekening om dat ding te betalen. Was zelf vergeten geld van de spaarrekening over te maken maar heb nog kunnen regelen dat mijn broer even wat overmaakte zodat ik net kon betalen. Heb nog met een SMS-je een saldo-check gedaan en het geld stond er op.
Dankje wel broer!
Een collega kon me vanavond ook mooi helpen met dat ding installeren dus morgen zou ik gewoon weer warm water hebben.
Ga ik naar de CV-handel, wil ik pinnen, weigert dat klere ding, met de melding dat er onvoldoende saldo is. Ik nog een keer checken met SMS, genoeg geld op de rekening. Daarna iets minder geprobeerd (misschien dat ik maar E 1000,- max kan pinnen, ookal staat er op de SNS-site E 2500,- bij een winkel).
Niks. Sta je daar lekker..
Dus voor niets een uurtje eerder vrij genomen om de ketel te halen. Ben ik na een half uurtje thuis na een rit lang vloeken en tieren. Ik denk ik probeer het eens bij de pin-automaat en ja hoor, dat ding spuugt zo E 1000,- uit. Waarom kon dat nou gvd niet een half uurtje gelden in die winkel zodat ik vanavond weer een cv had hangen
Samenvatting:- CV-ketel stuk
- niet kunnen pinnen terwijl er wel genoeg op de rekening staat
- nog een paar dagen in de kou zitten
- morgen weer naar de winkel moeten om de ketel dan wèl op te halen