quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je bij mij bent zorg ik dat je het warm krijgt

Begin maar eens met een lepel uit de keuken halen voor me dan....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je bij mij bent zorg ik dat je het warm krijgt

Oke en een mesjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Begin maar eens met een lepel uit de keuken halen voor me dan....

?
  ? 

quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Begin maar eens met een lepel uit de keuken halen voor me dan....

hmmm brie ben ik geen groot fan van... maar wijn is altijd goed.. wat voor wijn heb je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke en een mesje
En wat stokbrood en brie?
En een glaasje wijn ?

was die wijn geen edit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke en een mesje
En wat stokbrood en brie?
En een glaasje wijn ?

Chateau du Petit Pigeonnierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmm brie ben ik geen groot fan van... maar wijn is altijd goed.. wat voor wijn heb je?
 ?
  ? 

Oohh een rode... intressante keus... ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Chateau du Petit Pigeonnier
Goed?

Morgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oohh een rode... intressante keus... ben benieuwd
 ?
  ?

waar de fuck heb je die naam vandaan gegoogled?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Chateau du Petit Pigeonnier
Goed?

wijn top 5.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar de fuck heb je die naam vandaan gegoogled?

Wat googlequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar de fuck heb je die naam vandaan gegoogled?

quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
beetje opscheppen op msn he!

Dat was een reactie op wouterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
beetje opscheppen op msn he!

jaaja, je voelde je al helemaal playerquote:

hier is 't wel best.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef haakon het volgende:
[..]
goed ! en met jullie ?
xbox live werkt nog steeds niet verdomme !

Nee hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jaaja, je voelde je al helemaal player

Hey kerel! Hoe oud ben jij!?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef haakon het volgende:
[..]
goed ! en met jullie ?
xbox live werkt nog steeds niet verdomme !

welk gevoel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik laat gewoon me gevoel spreken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |