Serieus??quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kanten![]()
..
Niet dat ik het ooit zou doen hoor, maar een stel tieten kunnen vasthouden (die niet je eigen zijn) terwijl je geneukt wordt klinkt best chill
Bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog nietje hebt van die uit de kluiten gewassen clitorissen, dat is ook niet bepaald normaal te noemen
!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
SPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets zegt mij dat je hoofd in beide gevallen weinig opgeheven zal zijn, hehehe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Ik zou me de kanker schrikken als een chick opeens een dick bleek te hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ahh wel echt een eikeltje, wat schattigSPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ze heeft een mannelijk smoel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef Oorbeer het volgende:
Jongens, zouden jullie hem/haar/het doen? ;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Petras (Keulen, 27 augustus 1992) is een Duitse tienerzangeres, geboren als Tim Petras, die in 2006 als 13-jarige in Duitsland bekend raakte als de jongste transseksueel. Op zijn twaalfde begon hij aan een hormoonbehandeling voor een geslachtsverandering. Een jaar later, in september 2007, was Petras model voor de German Hair Salons. In september 2008 bracht Petras als zangeres haar debuutsingle in Duitsland uit, getiteld Fade Away.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast ff serieusSPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog nietje hebt van die uit de kluiten gewassen clitorissen, dat is ook niet bepaald normaal te noemen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Ik moet er in ieder geval echt níet aan denkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!
Ja sorry maar ondanks dat ik weet dat het een man is vind ik der/hij (whatever) wel mooi uitzien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef Oorbeer het volgende:
Jongens, zouden jullie hem/haar/het doen? ;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Petras (Keulen, 27 augustus 1992) is een Duitse tienerzangeres, geboren als Tim Petras, die in 2006 als 13-jarige in Duitsland bekend raakte als de jongste transseksueel. Op zijn twaalfde begon hij aan een hormoonbehandeling voor een geslachtsverandering. Een jaar later, in september 2007, was Petras model voor de German Hair Salons. In september 2008 bracht Petras als zangeres haar debuutsingle in Duitsland uit, getiteld Fade Away.
[..]Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ripe cunts(.com), fresh pussies..
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij dat weleens, dat je op wiki een artikel leest en dan doorklikt. En dat je dan niet meer kunt stoppen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe.
Ripe cunts(.com), fresh pussies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |