Die van Boy zonder..dinges? In zijn uhm net shirt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
Keek ik vroeger altijd. Zapte altijd wel weg bij die gare tussenfilmpjes.
Boy zonderman ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Die van Boy zonder..dinges? In zijn uhm net shirt?
Die vond ik altijd eng![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Boy zonderman ja.En die mislukte kok met z'n snor.
Ik vond die kok enger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Die van Boy zonder..dinges? In zijn uhm net shirt?
Die vond ik altijd eng![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:57 schreef BasEnAad het volgende:
Walgelijk correct programma, met hun belerende toontje
beter dan die Jetix/Nickolodeon meukquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:57 schreef BasEnAad het volgende:
Walgelijk correct programma, met hun belerende toontje
Die kan ik me zo snel niet herinnerenquote:
Vergeet niet Staartjes en Prinsen als de oude dametjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig programma vroeger.
Fetze Alsvanouds (van de Universiteit van Harderwijk)
Alberdinck Thijn
Boy Zonderman, onze jonge held
Als je je oprecht ergerd(e) aan het belerende toontje heb ik medelijden met je, dan heb je echt een negatief kutleven. Ik kon er alleen maar van genieten
Wat zou die in zijn FOK!profiel hebben staan als beroep? Excuusneger? Je zult het maar zijn. Enkel en alleen aangenomen opdat de publieke omroep nu eenmaal een quotum aan negers in dienst moet hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef Robert.T het volgende:
oh ik irrititeer me dood aan die neger
Met z'n hippe petje om aan te geven dat hij cool isquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef Robert.T het volgende:
oh ik irrititeer me dood aan die neger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |