Hear Hear!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik kijk het regelmatig. Misschien mag het alleen in London!
Brummagemquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hear Hear!![]()
Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar
Hoe komt het eigenlijk dat ik hier nog nooit een wc met knop heb gezien? Is dat iets typisch Engels ofzo?
Wooowwquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
Brummagem![]()
En ik heb een wc met knop, das om door te spoelen, doen jullie dat in Londen niet?
Manchester FTWquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar
Daar regent het toch alleen maar?quote:
Nou, Manchester is een leuke actieve stad hoor. Veel te doen, veel cafés, restaurants etc. Dat het er wat minder uitziet? Ook dat ik de laatste jaren erg bijgetrokken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
kan je net zo goed in Eindhoven of scousercity gaan wonen. Grijze saaie steden.
Mja, laatste keer dat ik keek was London ook een leuke actieve stad. Ook veel te doen, ook veel cafes, ook veel restaurants en ziet er soms nog leuk uit ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, Manchester is een leuke actieve stad hoor. Veel te doen, veel cafés, restaurants etc. Dat het er wat minder uitziet? Ook dat ik de laatste jaren erg bijgetrokken.
In Manchester schijnen ook veel concepten qua (uitgaan) uitgeprobeerd te worden, slaat een concept aan, dan wordt het groter uitgerold in de UK.
Ken dit soort wegen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef jakkop het volgende:
Her Majesty's Roads, always a pleasure:
[ afbeelding ]
Halve meter diep ongeveer
EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Nog betere wegen dan in Frankrijk!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef jakkop het volgende:
Her Majesty's Roads, always a pleasure:
[ afbeelding ]
Halve meter diep ongeveer
EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Ik woon en werk er nu twee jaar en wil nooit meer ergens anders wonenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:12 schreef zepplin86 het volgende:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Schotland? Ik wil graag een/meerdere jaren in Schotland studeren en werken (ik denk Glasgow), het lijkt me erg leuk, ik vind schotland erg mooi en heb altijd gedacht dat de mensen daar ook aardig en spontaan zijn.
klopt dit beeld wat ik over schotland heb een beetje?En verschilt het veel met de rest van UK? Bedankt!
Nog een beetje leuke routes?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:45 schreef jakkop het volgende:
Ben een wielrenner, dus kon het niet loslaten toen ik naar Engeland kwam.En zolang je een beetje assertief bent is het behoorlijk veilig.
Niet veel, maar het is zeker aanwezig. Bij mijn vorige baan hier werkte ik met twee hele aardige Engelsen en een aantal Schotten. En 1 van de Schotse dames kon ze dus echt niet uitstaanquote:Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Die foto!
JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
Klinkt goed! ik ben aant denken om een MSc in biologie/biotechnologie.. te doen, iets in die richting in ieder gevalquote:
De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schotquote:Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Die foto!
JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
Ik werk zelf bij een biotechnologisch bedrijf, toevallig, qua werk moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef zepplin86 het volgende:
[..]
Klinkt goed! ik ben aant denken om een MSc in biologie/biotechnologie.. te doen, iets in die richting in ieder gevalwat voor werk doe je zelf?
Dat patriotische vind ik juist leukquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
Helaas ben ik het niet met je eens xDquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Big_Yin het volgende:
[quote]Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
[/quot
Patriotic ja maar niet ziekelijk.
Daarvoor moet je aan de zuid kant van de grens zitten.
grappig. Zo ongeveer de enige plek in de UK waar ik NIET zou willen wonen is London....quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |