abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77102481
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik kijk het regelmatig. Misschien mag het alleen in London!
Hear Hear!

Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar

Hoe komt het eigenlijk dat ik hier nog nooit een wc met knop heb gezien? Is dat iets typisch Engels ofzo?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77104296
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hear Hear!

Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar

Hoe komt het eigenlijk dat ik hier nog nooit een wc met knop heb gezien? Is dat iets typisch Engels ofzo?
Brummagem

En ik heb een wc met knop, das om door te spoelen, doen jullie dat in Londen niet?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77104769
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef jakkop het volgende:

[..]

Brummagem

En ik heb een wc met knop, das om door te spoelen, doen jullie dat in Londen niet?
Woooww Een WC met knop. Die ben ik in Londen nog niet tegengekomen. Wij trekken altijd aan zo'n hendel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_77109789
quote:

Manchester FTW
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:58:58 #255
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77111005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Manchester FTW
Daar regent het toch alleen maar?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_77112683
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Manchester FTW
kan je net zo goed in Eindhoven of scousercity gaan wonen. Grijze saaie steden.
pi_77112922
De stad zelf is idd niet erg mooi, maar er is wel ontzettend veel te doen. Heel veel leuke bars met live muziek in alle stijlen, een aantal internationale muziekfestivals, culturele festivals, culinaire festivals, musea etc. Zowel voor studenten als wat ouder publiek. Als Manchester nog niet genoeg is kun je ook naar Liverpool, dat ook ontzettend veel goede muziek en musea heeft. Hele goede restaurants en pubs in beide steden. En als je naar een mooie stad wil, zijn plaatsen als Chester en York dichtbij. Bovendien ligt Manchester midden in de prachtige natuur, dus als je daarvan houdt is er ook genoeg te wandelen enz.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_77206590
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Schotland? Ik wil graag een/meerdere jaren in Schotland studeren en werken (ik denk Glasgow), het lijkt me erg leuk, ik vind schotland erg mooi en heb altijd gedacht dat de mensen daar ook aardig en spontaan zijn.
klopt dit beeld wat ik over schotland heb een beetje? En verschilt het veel met de rest van UK? Bedankt!
pi_77207362
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

kan je net zo goed in Eindhoven of scousercity gaan wonen. Grijze saaie steden.
Nou, Manchester is een leuke actieve stad hoor. Veel te doen, veel cafés, restaurants etc. Dat het er wat minder uitziet? Ook dat ik de laatste jaren erg bijgetrokken.

In Manchester schijnen ook veel concepten qua (uitgaan) uitgeprobeerd te worden, slaat een concept aan, dan wordt het groter uitgerold in de UK.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_77209690
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Essebes het volgende:

[..]

Nou, Manchester is een leuke actieve stad hoor. Veel te doen, veel cafés, restaurants etc. Dat het er wat minder uitziet? Ook dat ik de laatste jaren erg bijgetrokken.

In Manchester schijnen ook veel concepten qua (uitgaan) uitgeprobeerd te worden, slaat een concept aan, dan wordt het groter uitgerold in de UK.
Mja, laatste keer dat ik keek was London ook een leuke actieve stad. Ook veel te doen, ook veel cafes, ook veel restaurants en ziet er soms nog leuk uit ook.
pi_77211619
Her Majesty's Roads, always a pleasure:

Halve meter diep ongeveer

EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77235414
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef jakkop het volgende:

[ afbeelding ]

EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Ken dit soort wegen. Ook wel eens gehad. Maar dan met de auto en 's nachts. Heb maar een andere route genomen toen. Maar die wegen hier! Dodelijk! Zeker nu na al dat sneeuw en ijs. Overal gigantish gaten! En steentjes op de weg. Moet ook weer een nieuwe voorruit. Dat wordt voorruit nummer 4 (in 1,5 jaar!!).

Maar dat jij fietst joh....vind het veelste link.
Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_77235994
Ben een wielrenner, dus kon het niet loslaten toen ik naar Engeland kwam. En zolang je een beetje assertief bent is het behoorlijk veilig.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77236086
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef jakkop het volgende:

[ afbeelding ]

Nog betere wegen dan in Frankrijk!!
 FR
  maandag 25 januari 2010 @ 14:13:10 #265
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77247531
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:12 schreef zepplin86 het volgende:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Schotland? Ik wil graag een/meerdere jaren in Schotland studeren en werken (ik denk Glasgow), het lijkt me erg leuk, ik vind schotland erg mooi en heb altijd gedacht dat de mensen daar ook aardig en spontaan zijn.
klopt dit beeld wat ik over schotland heb een beetje? En verschilt het veel met de rest van UK? Bedankt!
Ik woon en werk er nu twee jaar en wil nooit meer ergens anders wonen Het is een mooi land en de mensen maken het nog mooier. Ik vind de Schotten over het algemeen inderdaad aardig en spontaan, maar vooral veel socialer en open, met een fijn gevoel voor humor. Al ligt het er natuurlijk wel aan waar je woont. Ik woon zelf in een dorpje waar je gemakkelijker contacten legt dan in een enorme, multiculturele stad als Glasgow of Edinburgh. Maar ik ben sowieso geen stadsmens Ik zou zeggen, zeker voor gaan

Waar zit je aan te denken qua studie of werk? Heb misschien nog wel tips en je mag ook PMen
Btw.. Happy Burns Night Haggis, neeps and tatties ftw

( )
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77247693
Ik dacht even dat je een foto plaatste van toen je net had overgegeven
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:45 schreef jakkop het volgende:
Ben een wielrenner, dus kon het niet loslaten toen ik naar Engeland kwam. En zolang je een beetje assertief bent is het behoorlijk veilig.
Nog een beetje leuke routes?

Ik fiets ook dagelijks behalve in de winter of als 't regent. Met m'n dunne bandjes glibber ik die heuvels liever niet meer af.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:22:19 #267
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77247887
Die foto !

JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:11:21 #268
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77249891
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Die foto !

JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
Niet veel, maar het is zeker aanwezig. Bij mijn vorige baan hier werkte ik met twee hele aardige Engelsen en een aantal Schotten. En 1 van de Schotse dames kon ze dus echt niet uitstaan Was regelmatig aan het klagen en ze konden niets goed doen bij haar. Verder was het een aardige dame overigens. Die twee Engelsen (inmiddels goede vrienden) beamen zelf ook dat er wel eens wat vijandigheid heerst zodra sommige Schotten hun Engelse accent oppikken. Meestal in de vorm van negeren of gewoon koel reageren.

Oh ja, en met kerst werd er direct weggezapt toen the Queen's Christmas Message zou beginnen Daar moeten ze echt niets van hebben inderdaad.

De Engelsen kunnen er overigens zelf ook wat van. Je moet in Engeland echt niet aankomen met Schotse bankbiljetten En een Schotse kennis die al zo'n 20 jaar in Leeds woont klaagt ook over vijandigheid van de Engelsen daar zodra ze zijn accent horen.

Ik krijg zelf als Nederlander overigens alleen maar complimenten over onze voetbalteams Totaal geen vijandigheid! Zelfs als Oranje Schotland inmaakt met 6-0 kunnen ze er nog een beetje om lachen, iets anders verwachten ze toch niet
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77261246
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:13 schreef JX het volgende:

[..]

Klinkt goed! ik ben aant denken om een MSc in biologie/biotechnologie.. te doen, iets in die richting in ieder geval wat voor werk doe je zelf? Ik heb altijd al naar het buitenland willen gaan dus die stap dan nu eindelijk maar eens maken! Jaartje studeren, daarna ben ik het studeren goed zat denk ik, en als het goed bevallen is in schotland daar dan ook een baan zoeken. Ik denk dat ik dan ook het platteland zou opzoeken. Het grootste probleem wordt denk ik om een leuke kamer/appartement te vinden vanuit holland, maar gelukkig heb ik nog even de tijd (tips zijn altijd welkom )

Ik ben vorig jaar op vakantie geweest in Edinburgh, dat was erg goed bevallen en het is een erg mooie stad, maar daar geven ze geen studies die iets voor mij zijn dus dan valt de keuze op Glasgow

Haggis neeps and tatties gadverrdamme ja haha, daar ga ik nog aan moeten wennen als ik er zit die pancakes daar voor ontbijt/lunch echter
pi_77261980
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Die foto !

De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77264940
[quote]Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
[/quot
Patriotic ja maar niet ziekelijk.
Daarvoor moet je aan de zuid kant van de grens zitten.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:39:20 #272
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77265033
Conflict
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:24 #273
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77265873
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef zepplin86 het volgende:

[..]

Klinkt goed! ik ben aant denken om een MSc in biologie/biotechnologie.. te doen, iets in die richting in ieder geval wat voor werk doe je zelf?
Ik werk zelf bij een biotechnologisch bedrijf, toevallig, qua werk moet dat geen probleem zijn En wat betreft het vinden van een kamer of huis hoef je je helemaal geen zorgen te maken: die zijn er in overvloed en je kunt vaak zeer snel ergens intrekken, no problemo. Op s1rental.com kun je alvast rondkijken voor een idee. Gemakkelijker (want zonder veel papierwerk) is een kamer huren bij iemand thuis of een flatje delen (kijk maar op gumtree of spareroom.co.uk).

Heb genoeg tips, roep maar
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat patriotische vind ik juist leuk

[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 25-01-2010 21:01:06 ]
pi_77266808
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Big_Yin het volgende:
[quote]Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

[/quot
Patriotic ja maar niet ziekelijk.
Daarvoor moet je aan de zuid kant van de grens zitten.
Helaas ben ik het niet met je eens xD
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77266964
quote:

[..]
Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was
grappig. Zo ongeveer de enige plek in de UK waar ik NIET zou willen wonen is London.... vind het echt niets en ja, ik ben er meerdere keren geweest. Ben sowieso meer van the Grim North
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')