Die heb ik eerlijk gezegd nooit gezien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef Ian.1.5 het volgende:
Met mannen die "lief" en "lieve" gebruiken heb je geen problemen?
Vrouwen gebruiken het terwijl ze het niet menen, en sommige mannen (zoals TS) trappen daarinquote:
Ik gebruik het alleen als ik het meen, maar ik vind wel vaak dingen liefquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken het terwijl ze het niet menen, en sommige mannen (zoals TS) trappen daarin
Ik vind je lief.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Die heb ik eerlijk gezegd nooit gezien.
Het oppassen ging goed hoor!quote:
Dat is zo 2008quote:
U stal mijn kleine meisjes grap.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het oppassen ging goed hoor!
Je dochtertje was heel geil vandaag, ze deed niks verkeerd!! En ze luisterde ook zo goed.
Dat is niet zo liefquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
U stal mijn kleine meisjes grap.
Vanaf nu haat ik u.
het is Geylquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Homoseksueel dusquote:
*Namen gewijzigd ivm privacyquote:Ik zegt:
Hey lief
* -, Meisje - zegt:
liefjee
Op FOK! noemen we dat gewoon een FOK!kerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:56 schreef x3ro het volgende:
Ts is of contactgestoord of bang voor het andere geslacht..
TS hupt zo lief.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef BrandX het volgende:
Wat lief dat TS zich schaamt voor het woordje lief
Jij hebt maat 46 wat schattig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Gierigesloeber het volgende:
Vrouwen die mannen schattig vinden
schat·tig bn, bw lief, aardigquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Gierigesloeber het volgende:
Vrouwen die mannen schattig vinden
Knuffeldieren en puppy's zijn schattig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
schat·tig bn, bw lief, aardig
En dat kunnen mannen niet zijn?
Owquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken het terwijl ze het niet menen, en sommige mannen (zoals TS) trappen daarin
ik vind het altijd wel leuk om te horen van mn vriendinnetjes :pquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef Hetiszover het volgende:
Als vrouwen zulke dingen zeggen, zit je way too far in the friendszone.
Ik ben echt niet vals en achterbaks...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hoe vaker een bepaalde vrouw "lief" en "lieve" bezigt (zeker omdat het ook zo vaak ontoepasselijk is en nep overkomt) , hoe valser en achterbakser ze vaak is.
Je moet pas echt oppassen bij de types die willekeurige dieren bij een eerste aanblik als 'lief' bestempelen.
liefquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef tubacloud het volgende:
op het moment mis ik iemand die "lief" tegen me zegt
aah, dankjequote:
Echt lief hoe jij lief typtquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Opgezet het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die wat tegen het woord lief had.
Lief klinkt ook zo lief
Echt lief hoe lief jij het vindt dat hij het lief vindt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Echt lief hoe jij lief typt
Dat vind ik lief van jequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben een zij! Dat vind ik dan weer niet lief van jouquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Echt lief hoe lief jij het vindt dat hij het lief vindt!
Kijk naar je avatarquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef NoBody122 het volgende:
Als je als man door vrouwen 'schattig' gevonden wordt, ben je een watje.
Ontzettend attent en aardig.quote:
Ik heb niet zozeer iets tegen het woord lief, maar tegen vrouwen die overal "lief" bij gebruiken en een AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh erachter zetten of altijd met een denigrerende toon "maar lieve schat" zeggen als je iets zegt waar zij het niet mee eens zijn.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Opgezet het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die wat tegen het woord lief had.
Lief klinkt ook zo lief
Ik zeg dan altijd: luister scheet dot honnepon!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:48 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer iets tegen het woord lief, maar tegen vrouwen die overal "lief" bij gebruiken en een AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh erachter zetten of altijd met een denigrerende toon "maar lieve schat" zeggen als je iets zegt waar zij het niet mee eens zijn.....
Ik vind jou een hele lieve opmerking maken en daarom ben jij een heel lief meisje.quote:
Aw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele lieve opmerking maken en daarom ben jij een heel lief meisje.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele lieve opmerking maken en daarom ben jij een heel lief meisje.
ja, ik ook, maar dan is 't sarcasmequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef Daniane het volgende:
Ik zeg ook vaak lieve schat.
"Ja maar lieve schat ... "
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar dan is 't sarcasme
"ja maar lieve schat, het moet zo, kijk...."quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
'ja, lieve schat.. denk je nou echt dat dat slim is ......'
Wat ben jij lief in dit topiquequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |