Ehh.. daar bedoelen de meeste mensen heel wat anders mee hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Voorbeelden:
Mijn “rikketik” klopt erg snel nadat ik de trap heb opgerend.
Of
Die vrouw heeft mooie “kijkers”.
Wat is dat nou voor taalgebruik? Okee, als “hart” of “ogen” nou moeilijke woorden waren zou ik het kunnen begrijpen. Maar nu? Nee…Het is gewoon popiejopiegedrag; ik heb er gewoon een hekel aan!
Voor de rest heb ik niets te klagen hoor…
Verwachte reacties:
- TS moet niet zeiken
- TS is een huilie
- TS is autist
- allerlei andere voorbeelden
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb een stramme blankevlablaffer.
Nou doe je het zelf ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die vrouw heeft mooie “kijkers”.
(...) of “ogen”
Blanke vla blafferquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Hetiszover het volgende:
Ik schaam me harder voor iemand die het heeft over mooie koplampen, dan voor iemand die gewoon zegt dat-ie mooie tetten zietquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef ynuhh het volgende:
Mannen die andere benamingen geven aan lichaamsdelen terwijl er vrouwen bij zitten zijn ook triest. Vooral als ze denken dat wij dat niet door hebben. We weten heus wel wat jullie bedoelen als jullie het over mooie koplampen hebben.
En als ik zeg dat je een mooie bos hout voor de deur hebt, weet je dan ook wat ik bedoel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef ynuhh het volgende:
Mannen die andere benamingen geven aan lichaamsdelen terwijl er vrouwen bij zitten zijn ook triest. Vooral als ze denken dat wij dat niet door hebben. We weten heus wel wat jullie bedoelen als jullie het over mooie koplampen hebben.
Als ze dat nou nog niet doorheeftquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je een mooie bos hout voor de deur hebt, weet je dan ook wat ik bedoel?
Ja.. Dan doel je op flinke borsten. Of iets in die richting.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je een mooie bos hout voor de deur hebt, weet je dan ook wat ik bedoel?
Hej, dat zijn pas mooie boordkanonnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:08 schreef Hetiszover het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen
"Zoo, die heeft zeker een flinke open haard in de woonkamer"quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef badboynova het volgende:
en als een vrouw een flinke bijzet tafel heeft, wat bedoel ik dan.
Klopt. Nog eentje dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja.. Dan doel je op flinke borsten. Of iets in die richting.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Klopt. Nog eentje dan.
"Ik hoorde dat er geen gras groeit op haar weiland, dus de sloot uitbaggeren gaat een stuk makkelijker."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |