20quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
done
[..]
hoe kom je er van af?
ik had er 20, nu zijn ze allemaal op!
De meeste early adapters hebben 3/4 dagen terug 20 invites gekregen. En mijn PM-box staat ook nog open, heb nog een stuk of 15 invites over.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
20
Kennelijk sta je in hoog aanzien bij Google
Nog steeds niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm ik ben maandag rond 16u geinvte, hopelijk heb ik em dan vanavond ook binnen
Verschillende mensen (waaronder mijzelf) hebben er al 20 gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik zou ook eingelijk wel eens invites willen krijgen....
Maar ik ben niet direct door Google geinvite, dus krijg ze nog niet.
Zit dat overigens nog wel in de planning dat iemand weet?
Heb nu de invite ontvangen, enorm bedanktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:39 schreef Incolumis het volgende:
MJay1, arn0, borisz en NoBoNo kunnen van de lijst af.
schanulleke en Crazy_maniac wacht ik nog even mee tot morgen, zodat de 1e 20 in de lijst nog kunnen reageren.
Ik heb em binnen, bedankt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb een aantal mensen ook een invite gestuurd. Mensen die te dom zijn hun e-mailadres niet te PM'en heb ik overgeslagen. Ik ga geen PM's terugsturen om te vragen naar je e-mailadres.
Had jij een Google of ook een indirecte invite?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef jakkop het volgende:
[..]
Verschillende mensen (waaronder mijzelf) hebben er al 20 gehad.
Je krijgt een invite wave. Duurde bij mij ook 2 weken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Had jij een Google of ook een indirecte invite?
Je krijgt toch een wave met daarin je invite?
En zo niet, waar kan ik dan zien of ik invites kan weggeven?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je krijgt een invite wave. Duurde bij mij ook 2 weken.
Oeh, nu gaat het snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef iBenny het volgende:
ik heb er zojuist ook 20 uitnodigingen bij gekregen.. dus mocht er iemand een invite willen, stuur ff een PM MET je MAIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |