Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef Magnetron01 het volgende:
ligt het aan mij of werkt dat with:public niet?
Heel erg tof inderdaad!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef ruudjuh31 het volgende:
YOU ROCK! Heb nog niets in mn box, maar dat komt vast wel goed!
[..]
ik ben speciaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoe komt het dat je weer nieuwe invites hebt?
ik bedoel dus... volgens mij had ik je uitgenodigd (toch?) en hoe kan jij dan invites hebben en sowieso meer dan de gebruikelijke 7?
Ave!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ik heb je net gepm´d. Net een invite gekregen. Nou ja, zaterdag al, maar het duurde dus tot vandaag voor ik toegang kreeg!
ik denk dat het Google Music wordtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:33 schreef elfzesendertig het volgende:
TomTom aandeel is 20% omlaag gegaan bij de aankondiging van Google Maps Navigation![]()
Google is echt met veel shit bezig:
- Google Wave
- Google Audio
- Google Navigation
- Google Social
Wie vult hem aan?
Bij dezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik denk dat het Google Music wordt
een sloopdienst, die hadden ze nog niet geloof ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google Sloopkogel
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2989274&utm_campaign=rss&utm_source=rss&utm_medium=rss
geen probleem, maar ik heb dat probleem ook wel eens. Geen idee waardoor dat dan komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef kikoooooo het volgende:
Gmail flipt hier een beetje. Alleen de basic HTML mode werkt goed. Bij meer mensen?
ywquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef Katth het volgende:
Mijn invite is binnen, bedankt Incolumis
dank jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:00 schreef Incolumis het volgende:
nog 4 invites over, de mensen die mijn ge-PMed hebben zullen hem binnen een paar dagen hebben
Ik heb je ge-pm'd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:00 schreef Incolumis het volgende:
nog 4 invites over, de mensen die mijn ge-PMed hebben zullen hem binnen een paar dagen hebben
Bedankt, als je mij daarbij meegenomen hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:00 schreef Incolumis het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bedankt, als je mij daarbij meegenomen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |