abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74219976
Haha inderdaad mijn rij instructrice was een keer aangewezen om mee te gaan met mariniers om te rijden in de bergen. Daar is toen enorm moeilijk over gedaan door de commandant van die club mariniers en uiteindelijk mocht ze ook niet mee en ging er een man in haar plaats.
  maandag 2 november 2009 @ 10:53:03 #27
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_74308704
Om eens voor mezelf te ervaren hoe het is. Ik lees er veel over, ben er veel mee bezig in mijn studie en ben geinteresseerd in alles van militaire geschiedenis tot conflictstudies. Ik vind dat voordat je iets zinnigs kan schrijven over oorlog of conflicten, je het zelf meegemaakt moet hebben (of in elk geval gediend moet hebben). Bovendien wil ik wel eens een keer wat DOEN in plaats van alleen maar DENKEN.

Ik zit nu bij de NATRES en heb me gisteren ingeschreven voor een voorlichting in Breda voor de KMA. Mijn voorkeur gaat uit naar KOO INF of KOO Cavalerie Verkenning, hoewel die laatste een probleem wordt tenzij Defensie een laserbehandeling voor mijn ogen wil dokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vortix op 02-11-2009 10:58:11 ]
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_74312205
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:53 schreef Vortix het volgende:

Mijn voorkeur gaat uit naar KOO INF of KOO Cavalerie Verkenning, hoewel die laatste een probleem wordt tenzij Defensie een laserbehandeling voor mijn ogen wil dokken.
Want het is je zelf geen 1500 euro waard om je droom te realiseren?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 2 november 2009 @ 12:43:26 #29
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_74312313
Op zich wel, maar momenteel is 1500 euro een hoop geld voir mij, en als mijn werkgever het wil betalen is dat alleen maar beter natuurlijk
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  maandag 2 november 2009 @ 12:43:27 #30
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_74312315
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:39 schreef Northside het volgende:

[..]

Want het is je zelf geen 1500 euro waard om je droom te realiseren?
Ik heb ook wel eens geen 1500 Euro op zak hoor! En ik verdien toch heel behoorlijk!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_74313115
Als dat je grote droom is sluit je toch desnoods een lening af? Ik zou me door zoiets niet laten tegenhouden.

Overigens mooi als de baas dat zou willen betalen, en die optie zou ik ook eerst onderzoeken, maar lenen zou dan plan B zijn zeg maar.
Ja, ik generaliseer.
pi_74317107
Bij t KCT, mits je door de selectie en opleiding komt doen ze je ogen laseren. Moet je even op hun site kijken

http://www.werkenbijdelan(...)troepen.html?eid=356

[ Bericht 45% gewijzigd door thesystem op 02-11-2009 15:17:43 (site gevonden ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')