Omdat ze uit 1992 komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Airlocker het volgende:
Waarom typ je alsof je net 13 bent geworden?
Ben ik alsnog 17 en geen 13 joh kulquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Omdat ze uit 1992 komtloopt iets achter
Waarom typ je dan zo raar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben ik alsnog 17 en geen 13 joh kul
geestig hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
de spinnen doen iets met mijn geest ofzo
Raar, ik vind het helemaal niet op een blozend poppetje lijken?quote:
dit geloven we pas als je boob pic's postquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
op msn typ je : $ maar ik weet niet wat je te zien krijg als je dat hier doet dus vandaar deed ik het maar zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Raar, ik vind het helemaal niet op een blozend poppetje lijken?
Dat valt nog in dezelfde leeftijdscategorie. Verder moet je niet miepen, die beesten doen helemaal niets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ipv als een gek iedereen quoten had je beter wat meer aandacht aan je OP besteedt. Dit is om te huilen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
omdat ik haastig topic aan maakte, omdat ik zo ga eten
STOM WIJFquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
op msn typ je : $ maar ik weet niet wat je te zien krijg als je dat hier doet dus vandaar deed ik het maar zo
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ipv als een gek iedereen quoten had je beter wat meer aandacht aan je OP besteedt. Dit is om te huilen.
Oh, op msn typ je : en ) voor een smiley, maar ik dacht, laat ik het eens met "STOM WIJF" proberen.quote:
Winquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, op msn typ je : en ) voor een smiley, maar ik dacht, laat ik het eens met "STOM WIJF" proberen.
op msn zijn die poppetjes toch ook zo. als je b.v. : en @ invult verschijnt er een boos poppetjequote:
Dit is toch verdomme geen MSN?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
op msn zijn die poppetjes toch ook zo. als je b.v. :-@ invult verschijnt er een boos poppetje
ow en dit is msn bedoel je..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
op msn typ je : $ maar ik weet niet wat je te zien krijg als je dat hier doet dus vandaar deed ik het maar zo
Is dit msn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
op msn zijn die poppetjes toch ook zo. als je b.v. : en @ invult verschijnt er een boos poppetje
ja en volgens mij heb ik ook nergens gezegd enge monsters onder me bed?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef ynuhh het volgende:
Meisjes van 17 die nog steeds denken dat er enge monsters onder hun bed liggen.![]()
Kom op die tijd heb je nu toch wel gehad?
Moest jij niet eten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja en volgens mij heb ik ook nergens gezegd enge monsters onder me bed?
oke ik neem mijn woorden terug als jij er onder licht misschien wel, zo goed?![]()
jezus wat kunnen mensen hier alleen denegrerend reageren zeg.
iedereen heeft een fobie voor iets hoor
Jij kennelijk voor correct taalgebruik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oke ik neem mijn woorden terug als jij er onder licht misschien wel, zo goed?![]()
De OP lezen is ook een kunstquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef ynuhh het volgende:
Meisjes van 17 die nog steeds denken dat er enge monsters onder hun bed liggen.![]()
hoe hard zullen ze gaan gillen als ze de monster of cock in de ogen aan kijktquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef ynuhh het volgende:
Nee maar wel dezelfde emoticons die gebruikt worden op msn, en ik wist even niet hoe hier het blozende poppeje werd genoemd dus dan maar zo!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ow en dit is msn bedoel je..
al hoewel sommige het wel als msn gebruiken
zeker niet. maar dat jij een fossiel bent en daarmee niks begrijpt van deze tijd, daar kan zij toch niks aan doenquote:
Mijn god.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik kennelijk snel typ dus het boeit me niet hoe mijn woorden er uit komen te zien, let lekker op je eigen leventje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij kennelijk voor correct taalgebruik.
sjeeses..
nee die kruipe dan naar binnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef woads het volgende:
Als je je benen openhoud blijven ze ook weg.
Nee, van die monsters verzon er maar even bij. Moet toch wat doen om een post te vullen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Onzin, ik ben er alleen op tegen dat TS als een kleuter typt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zeker niet. maar dat jij een fossiel bent en daarmee niks begrijpt van deze tijd, daar kan zij toch niks aan doen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zeker niet. maar dat jij een fossiel bent en daarmee niks begrijpt van deze tijd, daar kan zij toch niks aan doen
helaas alleen bij mij in bedquote:
Ah, goeie topicwending.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee die kruipe dan naar binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |