quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik eet altijd alleen de mayonaise op, de rest flikker ik weg
Et is satesausquote:
Geef mij dan voortaan jjou huzarensalaatjequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik eet altijd alleen het bonnetje op, de rest flikker ik weg
In ruil voor pics mag je best mijn huzarensalaatje hebben hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Geef mij dan voortaan jjou huzarensalaatje
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik eet altijd alleen het bonnetje op, de rest flikker ik weg
ik zet hier geen picsquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
In ruil voor pics mag je best mijn huzarensalaatje hebben hoor
Daarom heb ik ook pmquote:
quote:
jouquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Geef mij dan voortaan jjou huzarensalaatje
Zie je naast daar waar Buffalo-Soldier staat maar dan aan de rechterkant van het beeldscherm heb je allemaal kleine knopjes waar je op kan klikken. De meest linker lijkt net op een envelopjequote:
s? ?quote:
Ik snap er nu helemaal niks meer vanquote:
De mayonaise.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HUZAREN!! HET IS HUZAREN!
Wat heb ik gewonnen?
En gefeliciteerd hè.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HUZAREN!! HET IS HUZAREN!
Wat heb ik gewonnen?
Ik wil ook wel een beurt van haarquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
En gefeliciteerd hè.![]()
Je bent wel aan de beurt nu.
Is ze lekker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een beurt van haar
Voor fok begrippenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Is ze lekker?
Heb ik hier een kans laten liggen!?
Maar wel viesquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom toch zo'n onduidelijke topictitel?
Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat, maar ik heb ooit een blauwe maandag bij de Johma-fabriek in Oosterwolde gewerkt en toen werden de stukjes wortel enzo met de hand bij de kleine bakjes salade gedaan. Er stond werkelijk waar een rijtje dames de hele dag met een klein lepeltje de groente bij de bakjes salade te lepelen.
Oh en mayo is niet slecht voor je.
Oke, het is jouw beurt om de mayo van de huzarensla af te schrapen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een beurt van haar
Met een beetje fantasie is dit een zwaar erotische post.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke, het is jouw beurt om de mayo van de huzarensla af te schrapen.
Ik wil wel mijn mayo van jouw salade afschrapenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke, het is jouw beurt om de mayo van de huzarensla af te schrapen.
je was me voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie is dit een zwaar erotische post.![]()
HAHA Je zei anaalquote:
Hihihihihihihiihhihihihihihihi, jij zei seks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgensmij is dit zon beetje mijn 1e post in dit topic waarin niet een verkapt seksistisch grapje zit
Helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Hihihihihihihiihhihihihihihihi, jij zei seks.
Kutquote:
quote:
Grootste deel valt ook wel mee. En vanwege die vette varkens kan ik nergens meer normaal eten halen, alleen maar light dit gezond dat, allemaal niet te vreten en volgens mij ook niet gezond.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef ehqo. het volgende:
Omdat het grootste deel van de Nederlandse bevolking obesitas lijkt te ambiëren.
Grootste in termen van massa.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Grootste deel valt ook wel mee. En vanwege die vette varkens kan ik nergens meer normaal eten halen, alleen maar light dit gezond dat, allemaal niet te vreten en volgens mij ook niet gezond.
Mayo is eigeel met (plantaardige) olie. Dat kan geen kwaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef ehqo. het volgende:
Omdat het grootste deel van de Nederlandse bevolking obesitas lijkt te ambiëren.
Als je je best doet wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mayo is eigeel met (plantaardige) olie. Dat kan geen kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |