Wohoo, lekker crimineel uitziende gasten zeg! En ze was vriendin van een van die gasten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:45 schreef Demophon het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik moeilijk begrijpen hoe een vrouw uberhaupt verliefd kan worden op zo'n badboy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stelletje ongure types
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wie zegt dat het niet beschaafd is om daders hetzelfde aan te doen als wat ze hun slachtoffers bewust aandeden? Je zou dat zelfs 'heel logisch' kunnen noemen.
En dan (volgens je usericon) op deze partij stemmen:quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien is het wel beschaafder om het slachtoffer een flinke invloed te laten hebben op de strafmaat en -vorm.
Vrij zinloze uitspraak bij dit soort mannen lijkt mij. Ze had niet zo dom moeten zijn om een relatie aan te gaan met zo'n 'bad boy' type.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
Jaloerse exvriendjes.Mannen moeten eens leren dat nee ook echt nee is.
Ach kom op, genoeg mannen die geen cagefighters zijn en ook ziekelijk jaloers zijn en hem snel flippen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:32 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vrij zinloze uitspraak bij dit soort mannen lijkt mij. Ze had niet zo dom moeten zijn om een relatie aan te gaan met zo'n 'bad boy' type.
Klopt 'Een mus is een vogel, maar een vogel is niet altijd een mus'quote:Op zondag 2 mei 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach kom op, genoeg mannen die geen cagefighters zijn en ook ziekelijk jaloers zijn en hem snel flippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |