Zijn we nog niet heen gegaan, Ik ga er morgen een afspraak maken en hopen dat het niks ergs is!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef Braddie het volgende:
Het andere hondje is 10, En die heeft nergens last van...
Uitlaten doen we niet heel erg vaak, En als we ze uitlaten doen we dat in de straat zelf(10minuten wandelingetje)
Het kan door virussen of een bacterie overgedragen worden en is erg besmettelijk, als ze dus op straat aan plaatsen snuffelen waar andere besmette honden komen of je bent zelf in aanraking geweest met een besmette hond, dan kunnen ze dit oplopen. Kennelhoest kan zelfs bij oudere honden een chronische vorm aannemen. Doordat ze steeds maar kuchen, blijven de luchtwegen geirriteerd en dus zwak, zodat iedere bacterie weer opnieuw de hond ziek kan maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef Braddie het volgende:
Hoe kan een hond er uberhaubt aan komen als er geen andere beesten in de buurt zijn die het hebben?
Althans, Het vrouwtje heeft het niet!
Ja, dat is er wel. Maar dan zie je meestal ook een patroon. Als ze heel rustig zijn hebben ze er weinig last van. Hoe drukker ze zich maken, hoe meer last ze ervan hebben. Maar mijn oude hondje had dan ook meestal wel last van slijm, soms hoorde je echt reutelen als ze dan hoestte. Het wordt dan veroorzaakt doordat het hart niet meer voldoende werkt en er vocht in de longen zit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Peter het volgende:
M'n hond (woont bij ouders) heeft ook een vervelende hoest, was erg ziek, at nauwelijks, blijkt ook een hartruisje te hebben. Geen idee of er enige correlatie zit tussen een hartruisje en hoesten overigens..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef Braddie het volgende:
Het andere hondje is 10, En die heeft nergens last van...
Uitlaten doen we niet heel erg vaak, En als we ze uitlaten doen we dat in de straat zelf(10minuten wandelingetje)
Wat zij zegtquote:
Nou lijkt me echt stug dat ie fit is voor zn leeftijd als ie de tuin niet uit komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef Braddie het volgende:
Dat rochelen hoor je bij dat hondje van mij gelukkig niet!, Hij is nog wel erg fit voor z`n leeftijd!
En jij weet hoe groot de tuin is!?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou lijkt me echt stug dat ie fit is voor zn leeftijd als ie de tuin niet uit komt.
Ik neem aan dat je vandaag wel naar een da gaat?
Geloof me, Het beestje is nog fit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou lijkt me echt stug dat ie fit is voor zn leeftijd als ie de tuin niet uit komt.
Ik neem aan dat je vandaag wel naar een da gaat?
Nou 40 m2, das echt niet spectaculair hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, Het beestje is nog fit.
De tuin is ongeveer 40 vierkante meter en ze krijgen sowieso zat beweging!
Zijn jullie dan in al die jaren nog nooit bij een da geweest met de hondjes of zijn jullie pas verhuisd of zo ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef Braddie het volgende:
Ik ga even kijken war er in Hilversum eentje in de buurt is!
Volgens mij is dit niet echt toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:33 schreef Braddie het volgende:
Mijn ma is echt slim geweest!
Ze heeft hoestdrank gehaald en keel snoepjes of zo voor de hond!
Ze zegt, Als ik een heel klein stukje geef dan helpt dat, heb het gelezen, Die dingen voor mensen zijn niet gevaarlijk voor honden als je ze maar kleine beetjes geeft(1 kwart ofzo), Ben het er niet mee eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |