Ja, en dan goed zijn voor 248 miljoen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 7 ton het volledige bedrag was dat door Dirk S. bij de Dirk S. Bank was geparkeerd?
Hoeveel koopsompolissen zou hij hebben afgesloten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo schattig, 700.000 euro op een spaarrekeningDat ie zelf niet zo'n achtergestelde dinges had hè, hij stond zo achter het product
In wezen hééft ie heel veel achtergestelde dinges. Hij heeft namelijk aandelen DSB. Heel veel aandelen zelfs. Nu de tent failliet is, zijn die geen stuiver meer waard, en kan hij ze bij het oud papier gooien. Naar alle waarschijnlijkheid is dat zelfs het grootste deel van zijn vermogen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo schattig, 700.000 euro op een spaarrekeningDat ie zelf niet zo'n achtergestelde dinges had hè, hij stond zo achter het product
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bespaar je 't verdriet, spaar bij Piet.
Oh das hier in Enschede allangquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook goed nieuws, de super de boer wordt Jumbo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook goed nieuws, de super de boer wordt Jumbo.
Doe je er dan ook een glimlach en een slowmo met je dansende haren bij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Jumbo is nu nog te ver fietsen.
Geef al je geld aan Copycat. Omdat ze het waard is!
Uiteraard. En ik laat mezelf nasynchroniseren door Cindy Crawford.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
Doe je er dan ook een glimlach en een slowmo met je dansende haren bij?
Oeh, moar doar proaten ze zo roar. Ik kom uut enschedeeeeeeeeeequote:
Dat is niet leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, moar doar proaten ze zo roar. Ik kom uut enschedeeeeeeeeee
heb oe pien in de portmonnee, haal oe geld in enschedeeeeeeequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:57 schreef CarOnline het volgende:
Dat is niet leuk!
Andermans accent belachelijk maken!
Heel makkelijk hoor Pietje, heel makkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |