Ja, en dan goed zijn voor 248 miljoen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 7 ton het volledige bedrag was dat door Dirk S. bij de Dirk S. Bank was geparkeerd?
Hoeveel koopsompolissen zou hij hebben afgesloten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo schattig, 700.000 euro op een spaarrekeningDat ie zelf niet zo'n achtergestelde dinges had hè, hij stond zo achter het product
In wezen hééft ie heel veel achtergestelde dinges. Hij heeft namelijk aandelen DSB. Heel veel aandelen zelfs. Nu de tent failliet is, zijn die geen stuiver meer waard, en kan hij ze bij het oud papier gooien. Naar alle waarschijnlijkheid is dat zelfs het grootste deel van zijn vermogen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo schattig, 700.000 euro op een spaarrekeningDat ie zelf niet zo'n achtergestelde dinges had hè, hij stond zo achter het product
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bespaar je 't verdriet, spaar bij Piet.
Oh das hier in Enschede allangquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook goed nieuws, de super de boer wordt Jumbo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook goed nieuws, de super de boer wordt Jumbo.
Doe je er dan ook een glimlach en een slowmo met je dansende haren bij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Jumbo is nu nog te ver fietsen.
Geef al je geld aan Copycat. Omdat ze het waard is!
Uiteraard. En ik laat mezelf nasynchroniseren door Cindy Crawford.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
Doe je er dan ook een glimlach en een slowmo met je dansende haren bij?
Oeh, moar doar proaten ze zo roar. Ik kom uut enschedeeeeeeeeeequote:
Dat is niet leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, moar doar proaten ze zo roar. Ik kom uut enschedeeeeeeeeee
heb oe pien in de portmonnee, haal oe geld in enschedeeeeeeequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:57 schreef CarOnline het volgende:
Dat is niet leuk!
Andermans accent belachelijk maken!
Heel makkelijk hoor Pietje, heel makkelijk!
het is 'ie'quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
heb oe pien in de portmonnee, haal oe geld in enschedeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren we daar toen niet met dat Ice Save schandaal mee begonnen??quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, de voorloper van het sinterklaas rijmpjestopic.
Ik dacht al, waar blijft zequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waren we daar toen niet met dat Ice Save schandaal mee begonnen??
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Draai nooit meer verlies, spaar bij lies
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
inspiratie:
DSB,
All your troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, you believed in DSB.
Suddenly,
your nothalf the bank you used to be,
There's a shadow hanging over the,
Oh, DSB went suddenly.
Why it
Had to go I don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now we long for DSB
DSB
Fraud was such an easy game to play,
Now you need a place to hide away,
Oh, you believed in DSB
Why it
Had to go we don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now you long for DSB
DSB
Oh, we believed in DSB
Mm-mm-mm-mm-mm-mm-mm.
Via een lootjessite. Ging vorig jaar ook heel goed. Eigenlijk gewoon alleen maar leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Buuf, ik zag dat ze bij OUD lootjes gingen trekken voor kerst, doe jij daaraan mee en hoe werkt dat dan? Want dat lijkt mij ook best eens kunnen uitlopen op drama's.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Via een lootjessite. Ging vorig jaar ook heel goed. Eigenlijk gewoon alleen maar leuk!
ja, in dat topic wat er dan voor komt. Met foto's en alquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat lijkt me idd handiger dan via pm.
Maar leuk, laat je weten wat je krijgt dan?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
inspiratie:
DSB,
All your troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, you believed in DSB.
Suddenly,
your nothalf the bank you used to be,
There's a shadow hanging over the,
Oh, DSB went suddenly.
Why it
Had to go I don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now we long for DSB
DSB
Oh, you believed in DSB
Why it
Had to go we don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now you long for DSB
DSB
Oh, we believed in DSB
Mm-mm-mm-mm-mm-mm-mm.
Dat zal ik dan maar doen,quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef blomst het volgende:
Weer een failliete bank op komst,
stort dan je spaar tegoed bij Blomst.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overschot aan keus? Stort je geld gewoon bij NMNSerieus.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat de denken aan zoiets als "Op de fles met NMNS"
Ja, m'n rijke(re) tijd is al een paar jaar voorbijquote:
Z'n pa zou zeggen "Breng ieder kwegtien bij Gertien"quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat 't geld je aan je herd, stal 't veilig bij Gert.
Geld moet rolle beste bollequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Bij Dementor staat je geld voor eeuwig veilig, want hij beschouwt het nog als heilig.
Heeft ze een 56K modemquote:
Neehee. En zullie ook niet.quote:
Iemand anders wil het eerst even lezen.quote:
Een grote lading, 't zou kunnen dat ze die even wat langer vast houden, maar een paar emailtjes moeten er zo doorheen zijn. Nooit geen problemen hier met gmail.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Verdomme. Ik heb een bug of zo in mijn Gmail. Van een belangrijk contact krijg ik mails hartstikke laat binnen. Begon vorige week met een grote lading pdf''s die pas in het weekend aankwam en nu krijg ik ook weer twee mailtjes uren later.
Iemand?
Als je de hele dag zit te fokken mis je zo en nu en dan wel es wat.. Check je ongewenste postquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Verdomme. Ik heb een bug of zo in mijn Gmail. Van een belangrijk contact krijg ik mails hartstikke laat binnen. Begon vorige week met een grote lading pdf''s die pas in het weekend aankwam en nu krijg ik ook weer twee mailtjes uren later.
Iemand?
Als het grote attachments zijn dan is het wel logisch. Dagen later is wel vreemd, maar een paar uur vasthouden gebeurt wel vaker. Doen ze om de "load" wat te spreidenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
Ze komen uiteindelijk wel binnen, alleen veel later dan normaal.
Die met die lading zooi eraan dagen later en twee mailtjes, waarvan 1 met 3 attachements (1 word doc en 2 pp presentaties) drie uur later.
Nee, het is een groot internationaal concern, dat zal wel goed zitten denk ik danquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft zij geen trage mailserver? Of is 't van gmail naar gmail?
Als je een pistool op m'n hoofd zet zou ik zeggen dat 't probleem daar zit. Gelukkig doe je dat niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, het is een groot internationaal concern, dat zal wel goed zitten denk ik dan.
niet meer met gmail werken een optie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is een groot internationaal concern, dat zal wel goed zitten denk ik dan.
Ook nooit eerder problemen gehad met mail vanuit daar, maar A stuurde me donderdagochtend mails en die kreeg ik pas vrijdagavond binnen en vanmiddag stuurde B me een mail met attachements en die kreeg ik pas net binnen, samen met een mail zonder attachment van rond zessen.
Nou ja, ik heb ze iig telefonisch op de hoogte gesteld, maar ik vind het raar dat het alleen hier mis gaat. Alhoewel ...
Haar én hem!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat ze een cc sturen naar een hotmail-adres (spamadresje aanmaken), komt ie daar ook laat aan ligt 't aan haar.
Zij is wel Belgisch en hij niet, dus patat!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is per definitie haar schuld.
Maar het begon met zijn mail.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan heeft ze 't naar .BE gestuurd. Tsja, en via Antwerpen is een eindje om.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan heeft ze 't naar .BE gestuurd. Tsja, en via Antwerpen is een eindje om.
Brussel dan?quote:
Vind het wel grappig, die discussie, in 1990-1991 had ik ingesteld dat de mail ééns per uur eruit ging. Dat vond ik toen ruimschoots voldoende. We gebruikten toen good old Pegasus (dat is er nog steeds trouwens en een perfect mail proggie).quote:
Ja, die woordkeuze was niet zo gelukkig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iets te hard, ja, met z'n maatschappelijk kankergezwel.
Gokje hoor: die quote dadelijk nogmaals bij P&W.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die uitspraak nu bij 't 22u journaal, zomg.
En die uitspraak kwam van? en wie werd ermee bedoeld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iets te hard, ja, met z'n maatschappelijk kankergezwel.
Huh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En die uitspraak kwam van? en wie werd ermee bedoeld?
Ja, dat kan, heb ik niet gezien, vraag dus opheldering over jullie uitspraken waaruit ik niet kan opmaken wie, wat, over wie gezegd heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
![]()
Dat pósten we toch net?
Anyway, hier gaat-ie los over Scheringa:
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef Copycat het volgende:
4.16 minuten:
Hij heeft dus eigenlijk een soort maatschappelijk kankergezwel tot wasdom gebracht en dat moest eens kapotgaan.
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
maar van een "geboren leugenaar" een "kankergezwel" maken? Sorry hoor, probeer het te volgen maar mis ik hier iets?
Heb het gehoord.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef Copycat het volgende:
4.16 minuten:
Hij heeft dus eigenlijk een soort maatschappelijk kankergezwel tot wasdom gebracht en dat moest eens kapotgaan.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Notitie genomen van de door Lakeman gedane uitspraak "hij heeft een maatschappelijk kankergezwel tot wasdom gebracht"
Dat wilde ik weten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |