Ja, en dan goed zijn voor 248 miljoen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 7 ton het volledige bedrag was dat door Dirk S. bij de Dirk S. Bank was geparkeerd?
Hoeveel koopsompolissen zou hij hebben afgesloten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo schattig, 700.000 euro op een spaarrekeningDat ie zelf niet zo'n achtergestelde dinges had h, hij stond zo achter het product
In wezen hft ie heel veel achtergestelde dinges. Hij heeft namelijk aandelen DSB. Heel veel aandelen zelfs. Nu de tent failliet is, zijn die geen stuiver meer waard, en kan hij ze bij het oud papier gooien. Naar alle waarschijnlijkheid is dat zelfs het grootste deel van zijn vermogen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo schattig, 700.000 euro op een spaarrekeningDat ie zelf niet zo'n achtergestelde dinges had h, hij stond zo achter het product
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bespaar je 't verdriet, spaar bij Piet.
Oh das hier in Enschede allangquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook goed nieuws, de super de boer wordt Jumbo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook goed nieuws, de super de boer wordt Jumbo.
Doe je er dan ook een glimlach en een slowmo met je dansende haren bij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Jumbo is nu nog te ver fietsen.
Geef al je geld aan Copycat. Omdat ze het waard is!
Uiteraard. En ik laat mezelf nasynchroniseren door Cindy Crawford.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
Doe je er dan ook een glimlach en een slowmo met je dansende haren bij?
Oeh, moar doar proaten ze zo roar. Ik kom uut enschedeeeeeeeeeequote:
Dat is niet leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, moar doar proaten ze zo roar. Ik kom uut enschedeeeeeeeeee
heb oe pien in de portmonnee, haal oe geld in enschedeeeeeeequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:57 schreef CarOnline het volgende:
Dat is niet leuk!
Andermans accent belachelijk maken!
Heel makkelijk hoor Pietje, heel makkelijk!
het is 'ie'quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
heb oe pien in de portmonnee, haal oe geld in enschedeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren we daar toen niet met dat Ice Save schandaal mee begonnen??quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, de voorloper van het sinterklaas rijmpjestopic.
Ik dacht al, waar blijft zequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waren we daar toen niet met dat Ice Save schandaal mee begonnen??
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Draai nooit meer verlies, spaar bij lies
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
inspiratie:
DSB,
All your troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, you believed in DSB.
Suddenly,
your nothalf the bank you used to be,
There's a shadow hanging over the,
Oh, DSB went suddenly.
Why it
Had to go I don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now we long for DSB
DSB
Fraud was such an easy game to play,
Now you need a place to hide away,
Oh, you believed in DSB
Why it
Had to go we don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now you long for DSB
DSB
Oh, we believed in DSB
Mm-mm-mm-mm-mm-mm-mm.
Via een lootjessite. Ging vorig jaar ook heel goed. Eigenlijk gewoon alleen maar leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Buuf, ik zag dat ze bij OUD lootjes gingen trekken voor kerst, doe jij daaraan mee en hoe werkt dat dan? Want dat lijkt mij ook best eens kunnen uitlopen op drama's.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Via een lootjessite. Ging vorig jaar ook heel goed. Eigenlijk gewoon alleen maar leuk!
ja, in dat topic wat er dan voor komt. Met foto's en alquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat lijkt me idd handiger dan via pm.
Maar leuk, laat je weten wat je krijgt dan?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
inspiratie:
DSB,
All your troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, you believed in DSB.
Suddenly,
your nothalf the bank you used to be,
There's a shadow hanging over the,
Oh, DSB went suddenly.
Why it
Had to go I don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now we long for DSB
DSB
Oh, you believed in DSB
Why it
Had to go we don't know, it couldn't say.
I saw,
Something wrong, now you long for DSB
DSB
Oh, we believed in DSB
Mm-mm-mm-mm-mm-mm-mm.
Dat zal ik dan maar doen,quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef blomst het volgende:
Weer een failliete bank op komst,
stort dan je spaar tegoed bij Blomst.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overschot aan keus? Stort je geld gewoon bij NMNSerieus.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat de denken aan zoiets als "Op de fles met NMNS"
Ja, m'n rijke(re) tijd is al een paar jaar voorbijquote:
Z'n pa zou zeggen "Breng ieder kwegtien bij Gertien"quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat 't geld je aan je herd, stal 't veilig bij Gert.
Geld moet rolle beste bollequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Bij Dementor staat je geld voor eeuwig veilig, want hij beschouwt het nog als heilig.
Heeft ze een 56K modemquote:
Neehee. En zullie ook niet.quote:
Iemand anders wil het eerst even lezen.quote:
Een grote lading, 't zou kunnen dat ze die even wat langer vast houden, maar een paar emailtjes moeten er zo doorheen zijn. Nooit geen problemen hier met gmail.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Verdomme. Ik heb een bug of zo in mijn Gmail. Van een belangrijk contact krijg ik mails hartstikke laat binnen. Begon vorige week met een grote lading pdf''s die pas in het weekend aankwam en nu krijg ik ook weer twee mailtjes uren later.
Iemand?
Als je de hele dag zit te fokken mis je zo en nu en dan wel es wat.. Check je ongewenste postquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Verdomme. Ik heb een bug of zo in mijn Gmail. Van een belangrijk contact krijg ik mails hartstikke laat binnen. Begon vorige week met een grote lading pdf''s die pas in het weekend aankwam en nu krijg ik ook weer twee mailtjes uren later.
Iemand?
Als het grote attachments zijn dan is het wel logisch. Dagen later is wel vreemd, maar een paar uur vasthouden gebeurt wel vaker. Doen ze om de "load" wat te spreidenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
Ze komen uiteindelijk wel binnen, alleen veel later dan normaal.
Die met die lading zooi eraan dagen later en twee mailtjes, waarvan 1 met 3 attachements (1 word doc en 2 pp presentaties) drie uur later.
Nee, het is een groot internationaal concern, dat zal wel goed zitten denk ik danquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft zij geen trage mailserver? Of is 't van gmail naar gmail?
Als je een pistool op m'n hoofd zet zou ik zeggen dat 't probleem daar zit. Gelukkig doe je dat niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, het is een groot internationaal concern, dat zal wel goed zitten denk ik dan.
niet meer met gmail werken een optie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is een groot internationaal concern, dat zal wel goed zitten denk ik dan.
Ook nooit eerder problemen gehad met mail vanuit daar, maar A stuurde me donderdagochtend mails en die kreeg ik pas vrijdagavond binnen en vanmiddag stuurde B me een mail met attachements en die kreeg ik pas net binnen, samen met een mail zonder attachment van rond zessen.
Nou ja, ik heb ze iig telefonisch op de hoogte gesteld, maar ik vind het raar dat het alleen hier mis gaat. Alhoewel ...
Haar n hem!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat ze een cc sturen naar een hotmail-adres (spamadresje aanmaken), komt ie daar ook laat aan ligt 't aan haar.
Zij is wel Belgisch en hij niet, dus patat!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is per definitie haar schuld.
Maar het begon met zijn mail.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan heeft ze 't naar .BE gestuurd. Tsja, en via Antwerpen is een eindje om.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan heeft ze 't naar .BE gestuurd. Tsja, en via Antwerpen is een eindje om.
Brussel dan?quote:
Vind het wel grappig, die discussie, in 1990-1991 had ik ingesteld dat de mail ns per uur eruit ging. Dat vond ik toen ruimschoots voldoende. We gebruikten toen good old Pegasus (dat is er nog steeds trouwens en een perfect mail proggie).quote:
Ja, die woordkeuze was niet zo gelukkig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iets te hard, ja, met z'n maatschappelijk kankergezwel.
Gokje hoor: die quote dadelijk nogmaals bij P&W.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die uitspraak nu bij 't 22u journaal, zomg.
En die uitspraak kwam van? en wie werd ermee bedoeld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iets te hard, ja, met z'n maatschappelijk kankergezwel.
Huh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En die uitspraak kwam van? en wie werd ermee bedoeld?
Ja, dat kan, heb ik niet gezien, vraag dus opheldering over jullie uitspraken waaruit ik niet kan opmaken wie, wat, over wie gezegd heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
![]()
Dat psten we toch net?
Anyway, hier gaat-ie los over Scheringa:
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef Copycat het volgende:
4.16 minuten:
Hij heeft dus eigenlijk een soort maatschappelijk kankergezwel tot wasdom gebracht en dat moest eens kapotgaan.
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
maar van een "geboren leugenaar" een "kankergezwel" maken? Sorry hoor, probeer het te volgen maar mis ik hier iets?
Heb het gehoord.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef Copycat het volgende:
4.16 minuten:
Hij heeft dus eigenlijk een soort maatschappelijk kankergezwel tot wasdom gebracht en dat moest eens kapotgaan.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Notitie genomen van de door Lakeman gedane uitspraak "hij heeft een maatschappelijk kankergezwel tot wasdom gebracht"
Dat wilde ik weten..
Wilde iets veranderen in mijn bericht, werd helaas een quote, dat even ter verduidelijking voor jouquote:
Ja, en ik vind hem nog wel zo'n gruwelijke zak met zijn "leen"reclames, foute bank maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er een vies spelletje is gespeeld, de tijd zal het leren, of niet, we zullen zien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
Als je hem zo ziet zitten dan heeft ie best wat innemends.
Dat is wat ik ook zeg maar heb een raar gevoel over hoe alles is verlopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Marrije het volgende:
Er zal ongetwijfeld een vuil spelletje zijn gespeeld, alleen al het feit dat niemand hem te woord wilde staan is behoorlijk typerend, maar toch denk ik ook dat hij niet zo onschuldig is als hij doet voorkomen.
Hij heef gewoon fouten gemaakt en wilde in overleg met andere topspelers de boel oplossen, die hadden daar geen trek in en hebben hem dus gewoon op zn bek laten gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook zeg maar heb een raar gevoel over hoe alles is verlopen.
Ik denk niet dat alles weg is, daar is hij teveel zakenman/bankier voor, hij komt er wel uit.Het gaat mij om zijn medewerkers, al die mensen die hun spaargeld daar hebben, die met uitgestelde deposito rekeningen, de mensen die boven de ton hun geld daar gestald hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat ie gluiperige oogjes heeft.
Alles is weg!
Hij zegt alleen nog een huis in Spanje en Drente te hebben dat ie moet verkopen om van te kunnen leven komende tijd. Hij heeft daarnaast dus ook nog een woonhuis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alles weg is, daar is hij teveel zakenman/bankier voor, hij komt er wel uit.Het gaat mij om zijn medewerkers, al die mensen die hun spaargeld daar hebben, die met uitgestelde deposito rekeningen, de mensen die boven de ton hun geld daar gestald hebben.
Maar het redden had minder gekost dan de ellende die het nu oplevert.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heef gewoon fouten gemaakt en wilde in overleg met andere topspelers de boel oplossen, die hadden daar geen trek in en hebben hem dus gewoon op zn bek laten gaan.
In hoeverre kun je het die mensen kwalijk nemen dat ze geen zin hadden in Dirk met zijn problemen. Op zich groot gelijk dat ze hem niet wilden helpen, lees: daar hun handen niet aan willen branden. Maar zg dat dan gewoon. Nou ja, niet reageren is in deze in feite ook gewoon zeggen: red je maar met je zootje.
Dat zeg ik, niet alles is weg, hij zal best nog wel wat geparkeerd hebben, hier of daar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zegt alleen nog een huis in Spanje en Drente te hebben dat ie moet verkopen om van te kunnen leven komende tijd. Hij heeft daarnaast dus ook nog een woonhuis.
Ammehoela, die heeft echt nog wel wat achter de hand.
Heul appartquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is allemaal "heel appart"
Maar als Scheringa dan gevraagd wordt wat dan het motief zou zijn van degenen die DSB "kapot hebben gemaakt", dan geeft hij als antwoord, letterlijk: "Ja dat vragen wij ons ook af."quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dirk is aan alle kanten gepiepeld door mensen met dubbele agenda's. Natuurlijk heeft hij zelf geen schone handen, maar de hyena's eromheen zijn nog een tikkie vuiger.
Dat Dirk niet het achterste van zijn tong laat zien lijkt mij wel logisch. Hij is niet dom en zegt geen dingen die later knalhard tegen hem gebruikt kunnen worden. En verkeerd woord van hem en hij wordt aan de schandpaal genageld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als Scheringa dan gevraagd wordt wat dan het motief zou zijn van degenen die DSB "kapot hebben gemaakt", dan geeft hij als antwoord, letterlijk: "Ja dat vragen wij ons ook af."
Zonder motief vind ik het een ongeloofwaardig verhaal dat DSB zonodig kapot moest. Wouter Bos overtuigt me eigenlijk wel.
Doe maar gewoon een parlementaire enqutequote:[b]Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45
Maar de cijfers op een rij en daar een keer goede evaluerende discussie over bij P&W of zo, ik ben voor!
Wat leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Wij gaan een dagje uittenminste, als alle kinderen eens door gaan werken
Als die shit dun is wil het nog welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Klote internet-provider,,ligt er steeds uit![]()
Nu gaat hij weer ff als een speer, maar al drie dagen shit.![]()
Breng dat Gerda maar eens aan het verstand!quote:
Dan een vraag,,als ik vlak naast de modem zit, geen probleem..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als die shit dun is wil het nog wel
Draadloos? Misschien teveel beton ertussen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan een vraag,,als ik vlak naast de modem zit, geen probleem..
Ga ik met mijn handel naar beneden, begint hij weer gek te doen..
he CC, sterkte, komt goed ,
hoe lang moet je wachten op de uitslag
jaaaa, draadloos, maar dat beton zit er al jaren...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Draadloos? Misschien teveel beton ertussen?
Doet me even aan mijn lening bij de IBG denken, ik ben nog steeds rente aan het aflossen ipv de eigenlijke schuldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:27 schreef Gert het volgende:
En even in het algemeen, dit geldt voor meer banken maar DSB was hier een ster in: moet je nagaan, je sluit een polis af voor 20.000 euro. Daarvan is 80% provisie. Je betaalt dus 16.000 euro terug aan de bank, maar hebt daarna nog steeds 20.000 euro schuld. Waarover je rente betaalt bij diezelfde bank.
Heeft niets met het signaal van je provider te maken maar met de draadlose router / laptopquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
jaaaa, draadloos, maar dat beton zit er al jaren...
kan het zijn dat de modem te weinig signaal geeft, en er een nieuwe moet komen.
lampjes die moeten branden op modem, branden.
of dat er toch te weinig signaalsterkte van de provider het huis binnen komt...ik zeg ook maar wat hoor...
maar als ik vraag..meet het even.. aan de help-desk, zeggen ze ..niets aan de hand...
OK, en hoe los ik dit op...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft niets met het signaal van je provider te maken maar met de draadlose router / laptop
Je kunt elke router gebruiken, ze zijn universeel. Wel is de n iets beter en met een sterker signaal dan de ander. Je kunt ook proberen de router/modem te verplaatsen of de antennes anders richten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
OK, en hoe los ik dit op...
monteur laten komen, of nieuwe modem,-router,
Kan ik iedere draadloze modem kopen, of moet het er een zijn van de provider..
wacht ik op de modem van de provider, gaat dit minstens drie weken duren..![]()
Ik maak me niet zo snel drukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:42 schreef hondjes het volgende:
he CC, sterkte, komt goed ,
hoe lang moet je wachten op de uitslag
Thanksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt elke router gebruiken, ze zijn universeel. Wel is de n iets beter en met een sterker signaal dan de ander. Je kunt ook proberen de router/modem te verplaatsen of de antennes anders richten.
Ik slaap zelf nu op zolder en alleen als ik mijn deur open heb en verder niets eromheen dan heb ik signaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Thanks![]()
Manlief heeft er ook geen bal verstand van ...dus je heb me ff goed geholpen...
Ik raak in paniek, omdat ik niet weet hoe ik het moet oplossen, omdat ik er geen bal verstand van heb...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik slaap zelf nu op zolder en alleen als ik mijn deur open heb en verder niets eromheen dan heb ik signaal
Volgens mij is zo'n stick vrij duur in gebruik, maar kan altijd als backup natuurlijk. Verder is zo'n router een kwestie van stekkers erin en hij doet het. Alleen aan het bereik v/d router kan niemand iets doen. Ik vraag me af of je iets aan een nieuwe router zou hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik raak in paniek, omdat ik niet weet hoe ik het moet oplossen, omdat ik er geen bal verstand van heb...
Wetende dat er een oplossing moet komen, maar niet welke....![]()
Vorige keer had ik al een monteur gebeld, hoge kosten, maar goed,,ik dacht,,,mijn computer moet werken..
En ineens doet hij het weer....dus die man weer afgebeld....
Dus nu ga ik straks eens op een modem uit, en vraag als hij niet werkt, of ik hem terug mag geven...zoiets.Onze boekhouder kan dit wel installeren, maar die kan ik moeilijk een dag hier thuis zetten, om
te kijken wat er aan de hand is...
Is het ook niet handig voor mij,,als leek, om gewoon een prepaid vodafone stick te hebben,,,bij noodgevallen...
Klopt, ik heb ook een hle smerige lopen bij IBG! Er wordt wel wt afgelost, maar het is een een paar tientjes per jaar op ruim 1000 euro.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doet me even aan mijn lening bij de IBG denken, ik ben nog steeds rente aan het aflossen ipv de eigenlijke schuld
Gewoon al je schulden naar 1 nieuwe oversluizen, zo gepiept 1,2,3 op de post en klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook een hle smerige lopen bij IBG! Er wordt wel wt afgelost, maar het is een een paar tientjes per jaar op ruim 1000 euro.
De vijf grote banken moeten nu allemaal een flink bedrag ophoesten om de spaarders van DSB hun verliezen te vergoeden, en willen de klanten graag hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het motief lijkt mij wel duidelijk, de vijf grote banken willen die klanten wel verdelen. En Dirk is voor hen toch een vervelende luis in de pels.
Ja dat deed ik ook, op advies van 'mijn boekhouder', cc-schuldje naar PostKrediet/DSB ... Gelukkig heb ik mijn IBGschuld wel apart gehoudenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon al je schulden naar 1 nieuwe oversluizen, zo gepiept 1,2,3 op de post en klaar
jaja, hoe het ook heet, ik ben er een boel geld aan kwijt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rente aflossen kan uberhaupt niet. Rente betaal je, met een aflossing word je lening kleiner.
Ik denk niet dat ze op die klanten zitten te wachten nee, maar toch denk ik wel dat ze er baat bij hebben dat de DSB weg is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vijf grote banken moeten nu allemaal een flink bedrag ophoesten om de spaarders van DSB hun verliezen te vergoeden, en willen de klanten graag hebben?
Welke klanten? De mensen die een hypotheek bij hun aangevraagd hebben, en niet kregen omdat in betalingscapaciteit tekort schoten en vervolgens bij DSB die lening wel kregen?
Op een of andere manier heb ik niet het idee dat de vijf grote banken zitten te wachten op mensen die schulden hebben die ze zich volgens diezelfde banken niet konden permitteren
En wat gebeurt daar nu mee?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook, op advies van 'mijn boekhouder', cc-schuldje naar PostKrediet/DSB ... Gelukkig heb ik mijn IBGschuld wel apart gehouden.
Ja, dat was m......quote:
Het begon met "LeandraGarant" want er zit "garant" in en dus is het veiligquote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of anders bij 'Marrije want je wil geen verlies lije'
Wat ik begreep moet dat allemaal gewoon afgelost worden (zodra dat rekeningnummer weer open is), of ging dat alleen over hypotheken?quote:
Weet ik niet. Ik moet iig gewoon blijven betalen, dus die blijft slinken. Mondjesmaat.quote:
Wow, ik heb gisteren ook een tijd zitten zoeken, maar ik kon het niet vinden. Jij dus welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was m......
[..]
Het begon met "LeandraGarant" want er zit "garant" in en dus is het veilig
ctrl-fquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gisteren ook gevonden, maar blijkbaar flink overheen gelezen
Ik denk dat de kosten voorlopig stukken hoger zijn dan de baten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op die klanten zitten te wachten nee, maar toch denk ik wel dat ze er baat bij hebben dat de DSB weg is.
PostKrediet.. alleen die naam in combinatie met dat misleidende schurkerige logo al, waarmee ze Postbank probeerden te suggereren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook, op advies van 'mijn boekhouder', cc-schuldje naar PostKrediet/DSB ... Gelukkig heb ik mijn IBGschuld wel apart gehouden.
Het was idd ff lastig zoekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wow, ik heb gisteren ook een tijd zitten zoeken, maar ik kon het niet vinden. Jij dus wel
Wat betreft die hypotheek denk ik wel dat je gelijk hebt, maar al is het alleen maar om 1600 mensen die hun salaris nu bij een andere bank moeten onderbrengen. (ex DSB medewerkers)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de kosten voorlopig stukken hoger zijn dan de baten.
Het is niet zo dat er een substantieel deel van het NL spaartegoed ondergebracht was bij DSB, DSB had nog maar 4 jaar een banklicentie, en mensen zijn over het algemeen vrij banktrouw.
De banken hebben er echter weinig belang bij dat de probleemhypotheekhouders van DSB allemaal de bietenbrug opgaan, de huidige huizenprijzen zijn al beroerd en als die mensen hun huis ook nog kwijt moeten (met een enorm verlies, wat ze niet kunnen lijden, dus persoonlijk faillissement, dus meer kosten voor de belastingbetaler) dan heeft dat een nog groter impact op de huizenprijzen, en de banken zijn er niet bij gebaat dat die nog meer onder druk komen te staan
Ik ga er al niet vanuit dat alle DSB-medewerkers hun bankzaken ook bij DSB ondergebracht hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat betreft die hypotheek denk ik wel dat je gelijk hebt, maar al is het alleen maar om 1600 mensen die hun salaris nu bij een andere bank moeten onderbrengen. (ex DSB medewerkers)
En op den duur zullen die mensen toch wel weer een nieuwe hyphoteek nemen, denk ik.
Er zal een deal worden gemaakt. Maar dat is wel lastig. De koopsompolissen zitten in de lening verstopt, Er bestaat dus een lening van 120.000 waarvan 20.000 een polis is. Beetje lastig om die 20.000 dan 'zomaar' ongedaan te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als de leningen van DSB worden overgenomen door andere banken, wat doen deze banken dan? Als ze die koopsompolissen in stand houden dan maken ze zich net zo hard schuldig aan onfatsoenlijk bankieren.
Met andere woorden: gaan de schulden van de mensen volledig (incl. koopsompolis) over, of alleen de feitelijke schuld?
Ik denk dat er een nieuwe polis wordt afgeloten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er al niet vanuit dat alle DSB-medewerkers hun bankzaken ook bij DSB ondergebracht hebben
En mensen zullen een hypotheek nemen, maar er zijn er nogal wat bij die bij een andere bank geen hypotheek zouden krijgen (of iig niet voor het bedrag wat ze van DSB wel gekregen hebben) en daar is natuurlijk een reden voor.
Al met al is er vrijwel niemand bij gebaat dat de boel omgevallen is, behalve de curator waarschijnlijk... die vangt een leuk honorarium, maar dat DSB omviel is ook niet zo gek, want DSB dreef op de woekerwinsten op de koopsompolissen.
Ik had het ergens in een van de DSB-topics ook al gevraagd, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord op.... waar ik benieuwd naar ben is het volgende:
DSB wordt onfatsoenlijk bankieren verweten omdat ze aan koppelverkoop deden en woekerwinsten op de koopsompolissen maakten.
Als de leningen van DSB worden overgenomen door andere banken, wat doen deze banken dan? Als ze die koopsompolissen in stand houden dan maken ze zich net zo hard schuldig aan onfatsoenlijk bankieren.
Met andere woorden: gaan de schulden van de mensen volledig (incl. koopsompolis) over, of alleen de feitelijke schuld?
De feitelijke hypotheek gaat over. De schuld blijft dus hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Dat dus.... de koopsom zit bij de hypotheek in, als een andere bank het volledig overneemt, dan bankiert die net zo hard onfatsoenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zal een deal worden gemaakt. Maar dat is wel lastig. De koopsompolissen zitten in de lening verstopt, Er bestaat dus een lening van 120.000 waarvan 20.000 een polis is. Beetje lastig om die 20.000 dan 'zomaar' ongedaan te maken.
Daar was de stichting hypotheekleed mee bezig (deals maken).
Sommige hebben een deal, maar die is net niet meer ondertekend en is nu niet meer geldig. 3dubbel genaaid.
Ik schrok ook..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ctrl-f![]()
Toch raar Manu weer tegen te komen
met Zonnebloempittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
Iedereen zit aan de bammetjes?
Hier 2 hamburgers in de pan.
Er zal een regeling komen voor iedereen die achterlijke koopsompolissen is aangesmeerd. De banken zullen hieraan meewerken omdat ze bij voorbaat die claims al hebben verrekend bij het overnemen van de hyotheken. Ze kunnen dus gratis goede sier maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... de koopsom zit bij de hypotheek in, als een andere bank het volledig overneemt, dan bankiert die net zo hard onfatsoenlijk.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Het verkopen van te dure polissen is kut.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dat dus.... de koopsom zit bij de hypotheek in, als een andere bank het volledig overneemt, dan bankiert die net zo hard onfatsoenlijk.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Komt de kachelmeneer 's avonds? Klinkt verdachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat het nog steeds over de DSB?
Doe ik even een update hoe lang ik nog moet werken voor ik vakantie heb: Vandaag nog 3 uur en morgen nog een dag
En vanavond komt de kachelmeneer
En de zon schijnt
Om 5 uur, dus ik moet iets eerder weg van mijn werkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt de kachelmeneer 's avonds? Klinkt verdacht
oh, eind v/d middag. nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om 5 uur, dus ik moet iets eerder weg van mijn werk
Ja leuk en dan een paar mensen inhuren om de zaal de stuipen op het lijf te jagenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Ik wil deze film zien. In de bioscoop:
Ben me daar een partij van Lotje getikt. Witte wel wa da kost?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ja leuk en dan een paar mensen inhuren om de zaal de stuipen op het lijf te jagen
toffe filmquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja leuk en dan een paar mensen inhuren om de zaal de stuipen op het lijf te jagen
jaha, maar dat r dan ook paranormale dingen gebeuren in de zaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben me daar een partij van Lotje getikt. Witte wel wa da kost?
En ik kan zelf hard genoeg gillen.
Dit is echt zo'n film die ik in de bios wil zien, voor het grootste effect.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
toffe film....ga ik ook kijken als die op dvd is....en dan vervolgens nachten dr niet van kunnen slapen
wanneer draait tie in nederland dan? ff kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te gaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n film die ik in de bios wil zien, voor het grootste effect.
Een 42" flatscreen zit er voorlopig voor een hoop mensen niet meer in natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kleur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetse televisie met zo'n hele bak erachter.
Een zwartequote:
ja, zwart/witquote:
Het is wel al een hype in de VS.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel al een hype in de VS.
Het lijkt me, gezien het budget (35K geloof ik)en de reacties van het publiek, vooral een film die het moet hebben van pompiedomtiedom PLOTSELINGE HARDE GELUIDEN en iets dat INEENS IN BEELD VERSCHIJNT . En combinaties van die twee natuurlijk.
Ik weet nog dat we de middag na een nacht stevig doorhalen met een bevriend stel naar de Blair Witch Project ging. Na afloop was n van de dames volkomen geschokt... al snel bleek dat ze het verhaaltje gelfde dat dit echt gebeurd was en dat de tapes ergens in een bos waren gevonden.![]()
![]()
Mijn eigen vriendin wist wl dat het fake was, maar het heeft toch een jaar geduurd voordat die weer normaal kon genieten van een boswandeling.
Ik ben meer van de Tech noirquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:
Kleur, maar ik heb wel een voorliefde voor film noir.
Twister met ventilatorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Cheape schrikeffecten FTW! Je weet dat het gaat komen, maar toch ... alle popcorn door de zaal.
Oe! Ik zie dat static het 'In de Media' () topic heeft gevonden ...
Ik heb Arachnafobia in de bios gezien, ook best spannendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:35 schreef Laysa het volgende:
"' The Exorcist"' heel onwaarschijnlijk maar bepaalde scenes blijven me doen schrikken en walgen...
Mwah....ikheb hem ook gezien maar ik ben niet bang voor spinnen....the Ring....ook redelijk bloedstollend...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Arachnafobia in de bios gezien, ook best spannend
Vijf minuten na een TR ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Oe! Ik zie dat static het 'In de Media' () topic heeft gevonden ...
Die envelopjes zie ik niet meer. Wat stond erin?quote:
Dat de serie dood is en dicht moet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die envelopjes zie ik niet meer. Wat stond erin?
En wie stuurde die? A. Noniem zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
Dat de serie dood is en dicht moet.
Het is al wel rustiger aan het worden daar, toch?
Nou ik vind het wel jammer moet ik zeggen. Ook raar eigenlijk, dat een paar mensen gewoon een topic kunnen verstieren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Het is zo te zien een grote zeverzak show over niks. Nog erger dan een doorsnee SC. En met suffere lui. Maar laat ze vooral op dat eilandje zitten.
omgquote:
Wat vind je jammer? Ik denk dat een reeks voor het kleine aandeel 'nieuws' dat nu nog mondjesmaat binnendruppelt te hoog gegrepen is. En als dan nieuws achterwege blijft, dan komt er slap gelul, zeker als er -zoals in dat topic- lui rondloopt dat het hele principe van een forum niet snapt en denkt dat in topic A alles moet worden neergezet. In erbarmelijk Nederlands.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef Marrije het volgende:
Nou ik vind het wel jammer moet ik zeggen. Ook raar eigenlijk, dat een paar mensen gewoon een topic kunnen verstieren.
Wanneer krijg ik mijn eigen nieuwstopique?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vind je jammer? Ik denk dat een reeks voor het kleine aandeel 'nieuws' dat nu nog mondjesmaat binnendruppelt te hoog gegrepen is. En als dan nieuws achterwege blijft, dan komt er slap gelul, zeker als er -zoals in dat topic- lui rondloopt dat het hele principe van een forum niet snapt en denkt dat in topic A alles moet worden neergezet. In erbarmelijk Nederlands.
Beter is het denk ik om die reeks vaarwel te zeggen en per nieuwsgeval een topic te openen. Alleen ben ik bang dat ook dat keer op keer reeksen op zich worden. Over niks.
Ik vind het stom van mezelf, maar ik erger me echt aan dat topic.
Ik erger me niet, maar ik vind het gewoon jammer dat het topic zo vervuild wordt. Was eerst nog het probleem dat men het niet over het nieuws had maar afdwaalde naar herinneringen, is nu het probleem dat het helemaal nergens meer over gaatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vind je jammer? Ik denk dat een reeks voor het kleine aandeel 'nieuws' dat nu nog mondjesmaat binnendruppelt te hoog gegrepen is. En als dan nieuws achterwege blijft, dan komt er slap gelul, zeker als er -zoals in dat topic- lui rondloopt dat het hele principe van een forum niet snapt en denkt dat in topic A alles moet worden neergezet. In erbarmelijk Nederlands.
Beter is het denk ik om die reeks vaarwel te zeggen en per nieuwsgeval een topic te openen. Alleen ben ik bang dat ook dat keer op keer reeksen op zich worden. Over niks.
Dat had ik dus nt in gang gezet h. Er was al een ban gevallen en het geklier nam zienderogen af. Maar toen kwam De Scheiding. En bedankt voor de timing Huub.quote:[b]Op dinsdag 20 oktober 2009 15:34 . Ik zou zeggen, geef die lui een waarschuwing, misschien 3 en weer niet luisteren dan krijg je een ban. Opdonderen met die eigenwijze 'ik-heb-schijt-aan-iedereen-en-daarom-verpest-ik-het-lekker-voor-iedereen'-lui.
Als Huub en Renate nou ff samen gaan slowchatten in dat topic dan wordt het misschien toch nog watquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:34 schreef Marrije het volgende:
Het gaat nu meer over de users en daar is het topic niet voor bedoeld,
Of gaan neuken en een baby op de wereld schoppen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Als Huub en Renate nou ff samen gaan slowchatten in dat topic dan wordt het misschien toch nog wat
Cc for SHOmodquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
Godzijdank lukt het me niet om daar een mental image van te krijgen....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gaan neuken en een baby op de wereld schoppen.
Been there, done that, got the T-shirt. Oh nee, die T heb ik nooit gehadquote:
Je komt wat tegen als je even op youtube zitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of gaan neuken en een baby op de wereld schoppen.
maar daar gaat het ook niet meer over, dus ik zou zeggen, keep up the good work!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik dus nt in gang gezet h. Er was al een ban gevallen en het geklier nam zienderogen af. Maar toen kwam De Scheiding. En bedankt voor de timing Huub.
vandaar dat je die nu nog probeert te scorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt. Oh nee, die T heb ik nooit gehad.
Ik kan dat soort dingen niet subtiel. Ik kan niks subtiel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
vandaar dat je die nu nog probeert te scoren
Alleen al die schilderijen van Willink zijn een vermogen waard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit even Profiel: Dirk Scheringa te kijken. Dat museum moet ook enkele 10 tallen mijoenen waard zijn.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al die schilderijen van Willink zijn een vermogen waard.
Aan kunst dacht ik al 40 miljoen, en het pand zal ook wel meer dan een paar dubbeltjes zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit even Profiel: Dirk Scheringa te kijken. Dat museum moet ook enkele 10 tallen mijoenen waard zijn.
ja hij heeft de bedragen wel genoemd bij P&W, 20 miljoen? kan dat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan kunst dacht ik al 40 miljoen, en het pand zal ook wel meer dan een paar dubbeltjes zijn
bronquote:De collectie, met een geschatte waarde van 40 miljoen dient als onderpand voor de hypotheek van ABN Amro op de nieuwbouw van het museum, ter waarde van 32 miljoen euro.
Weet ik niet meer, ik heb in de krant wel 40 miljoen gelezen, maar ik weet niet meer of dat in de Telegraaf of het NRC was, en dat maakt natuurlijk nogal wat uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja hij heeft de bedragen wel genoemd bij P&W, 20 miljoen? kan dat?
Toch begrijp ik niet waarom hij er geen stichting van gemaakt heeft en alles veilig gesteld heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan kunst dacht ik al 40 miljoen, en het pand zal ook wel meer dan een paar dubbeltjes zijn
tja, hij is zo gewoon hquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef Marrije het volgende:
Dat zei ik hier thuis ook al, hij zit er toch maar, dat siert hem dan wel weer.
Willem Middelkoop zegt ook, het is gewoon een wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
En dan met dat bedeesde, haast verlegen stemgeluid. Maar ondertussen. Schijn bedriegt.
En P&W hebben hem echt nog gespaard, vind ik. Ze hadden vl harder door kunnen vragen. Voorl over die koopsompolissen.
Vandaar dat Frans Bouwer net een stichting heeft opgericht!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niet waarom hij er geen stichting van gemaakt heeft en alles veilig gesteld heeft.
Risico spreiding kende hij zeker niet?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat siert 'm niet.
Dat heb ik dan gemist, ik heb wel gehoord dat hij gewoon weer aan de bak wilde en een baan zou zoeken. En dat hij tegen zijn gezin heef gezegd dat ze in elk geval elkaar nog hebben en hun gezondheid, en hun huis.quote:Hij is zo narcistisch als de pest. Op de persconferentie over zichzelf praten dat ie een boek gaat schrijven, een film gaat maken en 't lezingencircuit ingaat.
kijk, het is de schuld van die fantastische marketingmachinequote:Hij heeft een fantastische marketingmachine achter 'm die tot op 't laatst z'n werk heeft gedaan, met Wellink / Bos als de dupe want de tokkies denken dat 't hen schuld is.
Enige nadeel is, een stichting mag geen winst maken. Dus ja dat kon niet bij Dirkjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vandaar dat Frans Bouwer net een stichting heeft opgericht!
palinggatequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
ik heb geloof ik iets gemist rond 'gastendoekjes'.
Dat woord duikt om de een of andere reden steeds op, lately.
Waarom?
Had dat niet iets met Jan Smit te maken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Waarom?
Yolanthe had de gastendoekjes en de kerstballen van Jan Smit gestolen toen ze uit elkaar gingen en daar was Ma Smit net over te spreken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Waarom?
zijdelings ja, meer met Gerda en Yolanthequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had dat niet iets met Jan Smit te maken?
You had to ask itquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Waarom?
Ahh! Ja die hele reeks heb ik niet gelezen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
palinggateGerda kon het niet uitstaan dat Yolanthe zelfs de gastendoekjes had meegenomen. Maar volgens mij niet alle, ze had er een stuk of 5 achter gelaten.
Ja echt bizaaaaar!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:12 schreef Gert het volgende:
WTF, propte Noek ng harder dan jij Caro?![]()
Was er wel genoeg dan?![]()
Of offerde buuf zich een beetje op door zich in te houden?
[..]
Ahh! Ja die hele reeks heb ik niet gelezen!
wat een domper, want je hebt m natuurlijk al wel nodigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn kachel wordt pas zaterdagochtend aangesloten en ik had mij er juist zo op verheugd.
Konden buuf en jij ondertussen dan wl kleppen? Of eiste ze met volle mond ook nog eens alle spreektijd op?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja echt bizaaaaar!
Buuv zat zeer bescheiden aan de truffelpepernoten samen met mij en Noek vrat gewoon in d'r uppie een zak caramelpepernoten leeg.
En ging daarna verder met de truffelnoten. Wij zijn dan ook uitgehngerd,dat snap je zeker wel
Maar t was leuk
Op naar de kerstvakantie!
Nee dat heb ik destijds wel meegekregen, maar ik heb me verder helemaal niet bezig gehouden met dat gedoe, 't is gewoon langs me heen gegaan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
Hoe kun je dit nu gemist hebben, Gert?
Ja, ik heb wel een electrische kachel maar die zet ik liever niet teveel aan omdat dat nogal veel stroom kost.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat een domper, want je hebt m natuurlijk al wel nodig
Nee.. 't is toch een xtraatje Lies, naast de CV?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat een domper, want je hebt m natuurlijk al wel nodig
Nee niet naast de cvquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.. 't is toch een xtraatje Lies, naast de CV?
Anders kom je maar opwarmen bij ons haardje hoor!
Of we gaan fikkie stoken van de week bij jou in de achtertuin.
Je bent gewoon lang niet zo'n hoer als sommigen hier denken, anders had je die kachel vanavond wl gehad!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niet naast de cv![]()
Ik moet gewoon in het vervolg eens wat beter vooruit denken, ik dacht er pas aan om hem aan te laten sluiten toen het wel wat frisjes werd. Ik verwacht altijd dat de wereld op stel en sprong voor mij klaar staat ofzo..
Af en toe als ze dr mond leeg had brulde ze wel eens watquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Konden buuf en jij ondertussen dan wl kleppen? Of eiste ze met volle mond ook nog eens alle spreektijd op?
Nou eh, zijn bus was vannacht opengebroken en hij had dus geen gereedschap...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent gewoon lang niet zo'n hoer als sommigen hier denken, anders had je die kachel vanavond wl gehad!
Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verwacht altijd dat de wereld op stel en sprong voor mij klaar staat ofzo..
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Gert het volgende:
Anders kom je maar opwarmen bij ons haardje hoor!
"Jedoe! Onniedan!"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Af en toe als ze dr mond leeg had brulde ze wel eens wat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Maar dan zul je het af en toe best koud hebben Lies! Ik heb al een paar keer de verwarming aan gehad, ok, misschien meer voor mn kindjes dan voor mij, maar toch, het is af en toe wel echt koud vind ik.
Ik ben nog wel van die extra trui, maar mijn man is ook meer van t stoken. Gek he, dat zou je eerder andersom verwachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Gert het volgende:
Ik heb elke avond de verwarming aan. En 's avonds de haard erbij. Kaarsen aan. Hoppa. 't Is koud, maar niet in mijn huis! "Dan doe je maar een trui aan" is van dat na-oorlogse boterham met tevredenheid-geneuzel. Steuken met die hap!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van die extra trui, maar mijn man is ook meer van t stoken. Gek he, dat zou je eerder andersom verwachten
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog wel wat energie over, vertel!
Oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Nou, we hebben het voornamelijk over jou gehad
Tofquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:07 schreef CarOnline het volgende:
Zo, de Buuv en Noek zijn weg met de kinderschare.
Ik ben helemaal moe van het kletsen![]()
Oh en ik dacht dat ik kon proppen, maar sjees Noek
Wie legt z'n lul dan ook in z'n busjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eh, zijn bus was vannacht opengebroken en hij had dus geen gereedschap...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie dat niet een keer overdoen in Studio Vlemmix?
Inclusief pepernoten!
Als jij dan de gespreksstof verzorgt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie dat niet een keer overdoen in Studio Vlemmix?
Inclusief pepernoten!
Nou ja, om dan in herhaling te vallen.quote:
Doe mij dan ff een linkje Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrretty please?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef Noek het volgende:
Jullie zijn gewoon feeders. Ik deed niks man! Haters!![]()
Naar Vlemmix? Dan duik ik eerst TBO nog in want ik ben nog niet bij maar dat staat gepland voor morgen.
Dat wordt smullen! Eerst even eten want honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |