duurde 2 wekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
9 novemberZo ze hebben haast!
Ja, dat gaat vrij snel ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
duurde 2 wekenmn bloed kon in een half u op de SEH
Ik had een roesje. Alleen kan ik me herinneren (maar ik denk dat ik dat gedroomd heb? ) dat ik heb gegild van de pijn. Normaal gesproken moet je 1,5u tot 2u plat blijven liggen en slaap je want je kan niet zoveel. Ik stond binnen 15 min naast mn bed, en na 25 min ging ik 3 boterhammen etenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Yoewie het volgende:
Mooi dat je zo snel een onderzoek kreeg
Had je een roesje en was het meegevallen?
Dat is het ideale van een roesje... dat je na de tijd zoiets hebt van goh, ergens staat me er iets van bij dat ik pijn had, maar ik kan het me niet herinneren. Zo ging het bij mij ook iedere keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een roesje. Alleen kan ik me herinneren (maar ik denk dat ik dat gedroomd heb? ) dat ik heb gegild van de pijn. Normaal gesproken moet je 1,5u tot 2u plat blijven liggen en slaap je want je kan niet zoveel. Ik stond binnen 15 min naast mn bed, en na 25 min ging ik 3 boterhammen eten
Standaard beschrijving van het seksleven van een GHB-gebruiker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het ideale van een roesje... dat je na de tijd zoiets hebt van goh, ergens staat me er iets van bij dat ik pijn had, maar ik kan het me niet herinneren. Zo ging het bij mij ook iedere keer
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Standaard beschrijving van het seksleven van een GHB-gebruiker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*diep zucht*-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Beste Q, je lijkt me een leuk mens hoor , maar als je nu nog een keer pijn krijgt in het weekend he...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Abces hierzo. Mooi weer de hele dag op de SEH geweest
Ze gaan hem niet leeghalen omdat hij klein is maar wel open, er komt pus uit. Ik heb voor 99.9% crohn en moet dus maandag terug komen bij de internist. Dan gaan we een behandelplan opstellen, en dan gaan we ook kijken of het abces groter is geworden. Zo ja, dan mag de chirurg hem lekker open jassen.
Heb sterkere zalf meegekregen en brufen voor nood.
Je kan hier niet op eigen houtje naar de SEH. Je hebt een verwijsbrief nodig/ een brief van een arts. Anders kun je weer vertrekken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Beste Q, je lijkt me een leuk mens hoor , maar als je nu nog een keer pijn krijgt in het weekend he...
Bel dan niet naar de HA of de HAP.. : ga gewoon naar de SEH en zeg : er lopen al onderzoeken en ik ga dood van de pijn (gebruik wat woorden die je gebruikt hebt in je spoiler!!!)
Het gaat om jouw gezondheid!! En ziekenhuizen en internisten (niet allemaal ) proberen ook weekend te vieren enz... Maar ja boeie!
Jij bent het belangrijkste op dit moment.
EN laat je nu niet afschepen met een LUL verhaal, maar ga zelf eens verhaal halen!!!
het is dat ik je niet irl ken maar anders had ik je persoonlijk vanmorgen al naar het ziekenhuis geschopt!!
Ja, ik stond er ook van te kijken, die ibu. Maar het helpt blijkbaar wel want het abces slinkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef saaw het volgende:
ibuprofen als zo goed als zeker is dat je Crohn hebt?
Maargoed, kutzooi allemaal zeg!
Mja opzich weet je het dan iig en kun je inderdaad beginnen er wat aan te doen.
Sterkte!
Als jij daar in de wachtkamer ligt te creperen en huilen van de pijn sturen ze je echt niet weg hoor. En anders bel je vanuit de SEH nogmaals met de huisarts en zeg je maar dat ie daar naartoe komt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan hier niet op eigen houtje naar de SEH. Je hebt een verwijsbrief nodig/ een brief van een arts. Anders kun je weer vertrekken.
ja of je moet accuut een hartstilstand oid hebben
Omdat de chirurg erbij is geweest en ze enkel aan de buitenkant zitten en niet doorlopen naar binnenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef Raissa het volgende:
Hoe weten ze zo zeker dat het abcessen zijn en niet fistels?
Ja, hier ook. Maar toch wil hij eerst een MRI om het zeker te weten...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat de chirurg erbij is geweest en ze enkel aan de buitenkant zitten en niet doorlopen naar binnen
jep..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
komen uit fistels ook pus enzo dan? Ze zijn ook zo groot ongeveer als een kleine knikker. En er zitten kopjes op volgens de chirurg die open moeten knappen
Nou ja, ik neem aan dat de internist en de chirurg wel het verschil weten ?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar toch wil hij eerst een MRI om het zeker te weten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |