abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:50:33 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73962253
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

9 november Zo ze hebben haast!
duurde 2 weken mn bloed kon in een half u op de SEH
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 20:53:51 #202
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73962382
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

duurde 2 weken mn bloed kon in een half u op de SEH
Ja, dat gaat vrij snel ja.
pi_73980498
Mooi dat je zo snel een onderzoek kreeg
Had je een roesje en was het meegevallen?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:53:55 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73980572
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Yoewie het volgende:
Mooi dat je zo snel een onderzoek kreeg
Had je een roesje en was het meegevallen?
Ik had een roesje. Alleen kan ik me herinneren (maar ik denk dat ik dat gedroomd heb? ) dat ik heb gegild van de pijn. Normaal gesproken moet je 1,5u tot 2u plat blijven liggen en slaap je want je kan niet zoveel. Ik stond binnen 15 min naast mn bed, en na 25 min ging ik 3 boterhammen eten
pi_73983792
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had een roesje. Alleen kan ik me herinneren (maar ik denk dat ik dat gedroomd heb? ) dat ik heb gegild van de pijn. Normaal gesproken moet je 1,5u tot 2u plat blijven liggen en slaap je want je kan niet zoveel. Ik stond binnen 15 min naast mn bed, en na 25 min ging ik 3 boterhammen eten
Dat is het ideale van een roesje... dat je na de tijd zoiets hebt van goh, ergens staat me er iets van bij dat ik pijn had, maar ik kan het me niet herinneren. Zo ging het bij mij ook iedere keer
A mind with a heart of it's own
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:30:20 #206
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73984041
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat is het ideale van een roesje... dat je na de tijd zoiets hebt van goh, ergens staat me er iets van bij dat ik pijn had, maar ik kan het me niet herinneren. Zo ging het bij mij ook iedere keer
Standaard beschrijving van het seksleven van een GHB-gebruiker!
pi_73987639
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Standaard beschrijving van het seksleven van een GHB-gebruiker!
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 06:18:19 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74212707
Nou, een update dan maar.

Nog steeds aan de diarree, terwijl het de afgelopen 2 dagen (afgezien van gisteren) weer normaal was. Nu weer water. En meuren. En het ergste is nog dat er een "complicatie" is bijgekomen. Ranzig verhaal in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*diep zucht*
pi_74218416
Een abces doen ze niet leeg zuigen met een spuit, daarvoor moet je echt onder het mes. Bij mij bestaat de twijfel of het een fistel of een abces is, daarom eerst een MRI en daarna door naar de chirurg.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:57:04 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74232273
Abces hierzo. Mooi weer de hele dag op de SEH geweest

Ze gaan hem niet leeghalen omdat hij klein is maar wel open, er komt pus uit. Ik heb voor 99.9% crohn en moet dus maandag terug komen bij de internist. Dan gaan we een behandelplan opstellen, en dan gaan we ook kijken of het abces groter is geworden. Zo ja, dan mag de chirurg hem lekker open jassen.

Heb sterkere zalf meegekregen en brufen voor nood.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:59:17 #211
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_74236480
ibuprofen als zo goed als zeker is dat je Crohn hebt?

Maargoed, kutzooi allemaal zeg!
Mja opzich weet je het dan iig en kun je inderdaad beginnen er wat aan te doen.
Sterkte!
an urge to help mankind overcomes me
pi_74241883
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Abces hierzo. Mooi weer de hele dag op de SEH geweest

Ze gaan hem niet leeghalen omdat hij klein is maar wel open, er komt pus uit. Ik heb voor 99.9% crohn en moet dus maandag terug komen bij de internist. Dan gaan we een behandelplan opstellen, en dan gaan we ook kijken of het abces groter is geworden. Zo ja, dan mag de chirurg hem lekker open jassen.

Heb sterkere zalf meegekregen en brufen voor nood.
Beste Q, je lijkt me een leuk mens hoor , maar als je nu nog een keer pijn krijgt in het weekend he...
Bel dan niet naar de HA of de HAP.. : ga gewoon naar de SEH en zeg : er lopen al onderzoeken en ik ga dood van de pijn (gebruik wat woorden die je gebruikt hebt in je spoiler!!!)

Het gaat om jouw gezondheid!! En ziekenhuizen en internisten (niet allemaal ) proberen ook weekend te vieren enz... Maar ja boeie!

Jij bent het belangrijkste op dit moment.
EN laat je nu niet afschepen met een LUL verhaal, maar ga zelf eens verhaal halen!!!

het is dat ik je niet irl ken maar anders had ik je persoonlijk vanmorgen al naar het ziekenhuis geschopt!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:10:03 #213
74276 saaw
pi_74246118
Wat prupke zegt idd, pijn zoals jij het omschrijft is gewoon echt niet goed.
Helemaal leuk dat artsen denken beter te weten wat goed voor je is maar als je het niet uithoudt van de pijn is dat imo gewoon een noodgeval hoor.

Ben met een stuk minder pijn naar de SEH geweest.
Waarschijnlijk willen ze je dan wel meteen ook opnemen mja als dat betekent dat ze er meteen wat aan gaan doen lijkt me dat toch de beste oplossing.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:32:49 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74256148
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:31 schreef prupke het volgende:

[..]

Beste Q, je lijkt me een leuk mens hoor , maar als je nu nog een keer pijn krijgt in het weekend he...
Bel dan niet naar de HA of de HAP.. : ga gewoon naar de SEH en zeg : er lopen al onderzoeken en ik ga dood van de pijn (gebruik wat woorden die je gebruikt hebt in je spoiler!!!)

Het gaat om jouw gezondheid!! En ziekenhuizen en internisten (niet allemaal ) proberen ook weekend te vieren enz... Maar ja boeie!

Jij bent het belangrijkste op dit moment.
EN laat je nu niet afschepen met een LUL verhaal, maar ga zelf eens verhaal halen!!!

het is dat ik je niet irl ken maar anders had ik je persoonlijk vanmorgen al naar het ziekenhuis geschopt!!
Je kan hier niet op eigen houtje naar de SEH. Je hebt een verwijsbrief nodig/ een brief van een arts. Anders kun je weer vertrekken.

ja of je moet accuut een hartstilstand oid hebben
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:33:40 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74256162
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef saaw het volgende:
ibuprofen als zo goed als zeker is dat je Crohn hebt?

Maargoed, kutzooi allemaal zeg!
Mja opzich weet je het dan iig en kun je inderdaad beginnen er wat aan te doen.
Sterkte!
Ja, ik stond er ook van te kijken, die ibu. Maar het helpt blijkbaar wel want het abces slinkt.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:53:35 #216
74276 saaw
pi_74258060
Nja tof dat het helpt dan

Moet zeggen dat ik het wel heel raar vind dat je een verwijsbrief nodig hebt voor de SEH. Heb ik echt nog nooit van gehoord.
Alles wat erger is dan voor de huisarts [en dus HAP in de weekenden] maar nog geen ambulance nodig is imho voor de SEH. Van een enorme snee in je vinger tot gebroken arm tot maag/darm dingen zoals dit.
Als het niet meer gaat dan gaat het toch gewoon niet.
pi_74266977
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je kan hier niet op eigen houtje naar de SEH. Je hebt een verwijsbrief nodig/ een brief van een arts. Anders kun je weer vertrekken.

ja of je moet accuut een hartstilstand oid hebben
Als jij daar in de wachtkamer ligt te creperen en huilen van de pijn sturen ze je echt niet weg hoor. En anders bel je vanuit de SEH nogmaals met de huisarts en zeg je maar dat ie daar naartoe komt.
  zondag 1 november 2009 @ 01:06:27 #218
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74267617
tvp, ik heb al 2,5 jaar hetzelfde als wat je op de eerste pagina beschrijft, morgen lees ik de rest van het topic even op m'n gemakje door. Ik heb ook de afgelopen 2,5 jaar geen nacht fatsoenlijk geslapen zonder uren huilend op de wc te zitten, misselijk en zwetend van de pijn (overdag ook trouwens). En inderdaad ook harde ballen in m'n buik.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_74419014
Hoe is het nu Qwea?
  donderdag 5 november 2009 @ 14:20:33 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74419148
Ola!

Nou ja, tot gisteren toe 3x kut. Afgelopen vrijdag en afgelopen woensdag weer SEH. Want 2de abces enzo. Chirurg erbij, die wil er nog steeds niet in snijden. Ik blijk defenitief de ziekte van Crohn te hebben.

Zit aan een stootkuur Prednisolon van 12 weken, maagbeschermers en Imuran. Gisteren morfine gekregen voor de pijn van de abcessen. Gisteren 1 genomen, hele dag zo waus als een garnaal. Vandaag niks genomen. Wel pijn, maar lijkt iets minder te zijn.

Ik moest van de HA morgen eigenlijk weer naar de SEH als er geen verbetering in de abcessen kwam, maar daar wacht ik tot maandag mee aangezien ik pas op dag 3 van de prednisolon zit en ik aanneem dat die ook de abcessen aanpakt. Dus als ik maandag geen verbetering heb, gaat ik weer te SEH.

Van buikpijn e.d vrijwel geen last. Het zijn echt die abcessen
pi_74419236
Hoe weten ze zo zeker dat het abcessen zijn en niet fistels?
  donderdag 5 november 2009 @ 14:24:04 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74419271
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef Raissa het volgende:
Hoe weten ze zo zeker dat het abcessen zijn en niet fistels?
Omdat de chirurg erbij is geweest en ze enkel aan de buitenkant zitten en niet doorlopen naar binnen
  donderdag 5 november 2009 @ 14:24:43 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74419287
komen uit fistels ook pus enzo dan? Ze zijn ook zo groot ongeveer als een kleine knikker. En er zitten kopjes op volgens de chirurg die open moeten knappen
pi_74419295
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat de chirurg erbij is geweest en ze enkel aan de buitenkant zitten en niet doorlopen naar binnen
Ja, hier ook. Maar toch wil hij eerst een MRI om het zeker te weten...
pi_74419323
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
komen uit fistels ook pus enzo dan? Ze zijn ook zo groot ongeveer als een kleine knikker. En er zitten kopjes op volgens de chirurg die open moeten knappen
jep..
  donderdag 5 november 2009 @ 14:37:01 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74419689
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, hier ook. Maar toch wil hij eerst een MRI om het zeker te weten...
Nou ja, ik neem aan dat de internist en de chirurg wel het verschil weten ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')