quote:Wat ik me eens afvroeg is wat de maximale diepte is met anale penetratie bijv door een dildo ofzo.
Want je hoort alleen maar de maximale opening maar nooit de diepte.
Of verschilt dit bij ieder persoon.
quote:Een paardenlul past iig niet..
Vraag dat maar na aan Mr. Hands..
Klacht: verkeerd geklikt en op een ranzig forum gekomen.quote:Ik heb een date gehad met iemand die een dubbele dong van 45 cm vrijwel geheel in zich kon laten verdwijnen. Dus de 50 cm die Marwi aangeeft is zeker een realistisch getal.
Zelf ben ik nog niet verder gekomen dan 21 cm.
Interesting.quote:Ik vroeg me af of het veilig is om in je kont te laten plassen. Kan urine je besmetten met hiv? Kan je lichaam ertegen dat er urine in je aars komt? Ik heb zelf al es water in men kont gedaan, het lijkt me gewoon mega geil om andermans urine in mijn kont te hebben, en het lijkt me veiliger dan bijvoorbeeld sperma, maar is het dat ook?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo allemaal,
Hier een recensie van mijn laatste twee bezoekjes aan Nathalie. De laatste was afgelopen donderdagavond en een week daarvoor ben ik er ook geweest. Nadat ik enige ervaringen opgedaan heb met SM bij Mrs. Martha (die ik helaas al een hele tijd niet meer heb gezien in de warme buurten van Groningen; wie weet iets van haar?), leek het mij wel eens een uitdaging om te kijken wat ik anaal kon hebben. Gezien het dat ik al eens eerder bij Nathalie ben geweest en zij in ieder geval geen "kolenschoppen" aan haar armen heeft hangen, dacht ik laten we haar maar eens vragen. Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden.
Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen. Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen. Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen. Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht.
Alles tesamen een Klasse-Meid!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef 9611Niels het volgende:
Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen. Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen. Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen. Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht.
Alles tesamen een Klasse-Meid!
Je weet zeker dat het niet boer Harmsen was die het over Bertha33 had?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens iemand -ik weet niet meer wie, maar iig zo'n iemand die je dat soort dingen niet wilt horen vertellen- horen vertellen dat er in je anaalkanaal een soort van hoekje zit en dat als je daar eenmaal voorbij bent je er je hele arm in kwijt kunt...
Ik ben bang dat het hier om heren gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef MouzurX het volgende:
Dude...
50 cm, hoe te fuck kan je zo diep iets in je reet doen? Dan zit tie toch wel in je darmen of wa?
Sommige meiden zijn iets van 1,60/1,70 lang .. minus benen is 1 meter? .. dan zit tie tot de helft in haar lichaam![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier om heren gaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |