* De_Logica denkt aan het filmpje van een been-etende muur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Cybey het volgende:
Wat kosten die wapens nou op de kermis?
Hoop dat ze meer filmpjes maken dat ze met die wapens lopen te zwaaien. Een ongeluk zit in een klein hoekje
plastic balletjes...ze hebben al balhaar hoor dus hebben ze echte mannenballen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:17 schreef GimmeGore het volgende:
want die kleine plastic balletjes kunnen ook hard aankomen!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
vuilnisman kan ook nog best of gewoon holmaatje van een of andere crimineel in de bak.
Hoop het laatste. Met hun IQ zou ik nog niet eens mijn vuilnis aan ze toevertrouwen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
vuilnisman kan ook nog best of gewoon holmaatje van een of andere crimineel in de bak.
Nu zit hij met een dilemma; scheren of laten groeien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
plastic balletjes...ze hebben al balhaar hoor dus hebben ze echte mannenballen!
Op Shaury na natuurlijk,...die krijgt net ze eerste balhaartjes, lief klein ventje.
Ze liggen in bed met elkaar......zijn zussie is er niet want die ligt elders geld te verdienenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Is onze Shaury nou lekker aan het hosselen met zijn vriendjes of zijn ze bezig in bed met een meid?
Hij is een cadeautje voor zijn 'vriendin' (lees: hoer) aan het kopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Is onze Shaury nou lekker aan het hosselen met zijn vriendjes of zijn ze bezig in bed met een meid?
Ik denk dat hij met zn vriendjes aan het hosselen is, hij moet namelijk zijn schoentjes aandoen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
auwquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze liggen in bed met elkaar......zijn zussie is er niet want die ligt elders geld te verdienen
Dat stukje over jou in dat filmpje..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik denk dat hij geld aan het verdienen is
Deze mensen hoeven we niet belachelijk te maken hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Mensen die de hele dag van achter hun PC/Laptop mensen belachelijk gaan maken omdat ze geen werk hebben
Wie zijn "deze" en "we"?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Deze mensen hoeven we niet belachelijk te maken hoor...
Dat zijn ze namelijk al...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
spreekt voor zichquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |