Antwoord: Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een nieuw bijbaantje voor me?
Wij douchen (bijna) altijd samen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Samen douchen. Ik vind dat echt overrated![]()
tsk tsk tskquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
psies, elkaars rug wassen endezoquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij douchen (bijna) altijd samen.
Ik heb hier anders nog een tijdje meegepost hoor. Dank u zeer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die hier alleen maar komen als ze een kamer of een baan nodig hebben help ik niet.
Tip: www.randstad.nl
x2quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
Das keifijn man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gebeurt het haast nooit, ik ben een doucher en bb gaat altijd in bad
disclaimer
Ja, toen je een kamer zochtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog een tijdje meegepost hoor. Dank u zeer.
ook alleen maar omdat dat niet kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
je gaat ook niet naast elkaar zitten schijten toch
Hoe je bij die vergelijking komt in een raadsel, maar schijten terwijl je vriendin doucht levert best leuke tafarelen op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
je gaat ook niet naast elkaar zitten schijten toch
echt...never, nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
toen we nog geen wc beneden hadden zat ik ook wel eens te poepen als BB met een twee uur durende badsessie bezig was
mja, als de andere optie in je broek poepen is zet ik me daar wel overheen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt...never, nooit![]()
en andersom ook niet
Nee maar misschien als je een vriend(in) hebt welquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt...never, nooit![]()
en andersom ook niet
plus je kunt nog es je funny poep face oefenenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, als de andere optie in je broek poepen is zet ik me daar wel overheen hoor
Waarom kiezen voor zo'n voor de hand liggende 'grap' als je geen fatsoenlijk antwoord hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee maar misschien als je een vriend(in) hebt wel
En ook nog een paar keer random tussendoor omdat ik me verveelde op m'n werk. Puh.quote:
hngngngngngquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
plus je kunt nog es je funny poep face oefenen
zie je, toen had je vermaak nodig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En ook nog een paar keer random tussendoor omdat ik me verveelde op m'n werk. Puh.
Maar jammer. Ik heb al gesolliciteerd bij 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. En ja, ik heb daar al genoeg flauwe grappen over gemaakt.
waffer iets zoek je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En ook nog een paar keer random tussendoor omdat ik me verveelde op m'n werk. Puh.
Maar jammer. Ik heb al gesolliciteerd bij 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. En ja, ik heb daar al genoeg flauwe grappen over gemaakt.
das geen grap, maar je kunt niet goed oordelen als je geen vriendin hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom kiezen voor zo'n voor de hand liggende 'grap' als je geen fatsoenlijk antwoord hebt?
Nee, als ik een vriendin heb ook niet.
Boeit me niet zo heel veel. Mag variëren van horeca tot internet marketing. Kan ook niet zoveel voorkeuren hebben want je bent immers student. Telemarketing, promotiewerk, McDonalds of Albert Heijn is daarentegen wel een hele dikkequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waffer iets zoek je?
Zwarte doos heeft een vet uitzicht op de eiervijver
daar heeft ie wel gelijk in, Friek_quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie je, toen had je vermaak nodig.
Je komt hier alleen als je wat nodig hebt
AH! een werkonwillige!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel. Mag variëren van horeca tot internet marketing. Kan ook niet zoveel voorkeuren hebben want je bent immers student. Telemarketing, promotiewerk, McDonalds of Albert Heijn is daarentegen wel een hele dikke.
Hebben wij ook nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens moet je wel een plonsWC hebben als je in elkaars bijzijn poept.
Zaterdag zat ik op een plateauWC te poepen, ze komen niet meer zo veel voor maar ik weet ook waarom
Ja, nu noem je net de enige dingen op waar juist wel werk in isquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel. Mag variëren van horeca tot internet marketing. Kan ook niet zoveel voorkeuren hebben want je bent immers student. Telemarketing, promotiewerk, McDonalds of Albert Heijn is daarentegen wel een hele dikke.
ik vind dat toch wel prettig, dan kun je nog even het resultaat beoordelen en makkelijker ook als je je gsm in de pot laat flikkeren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag zat ik op een plateauWC te poepen, ze komen niet meer zo veel voor maar ik weet ook waarom
Kewl gordijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef r8ality het volgende:
On-topic: ik heb net een nieuw douchegordijn gekocht. O, en Flow is huis uit. Nu woont er een andere vriend van me hier
.
Stuk fijner juist. Dan kan ik nog even trots naar mijn uitwerpselen kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
je moet eigenlijk doorsoelen op het moment dat ie er uit komt. Dat je drol het plateau niet raakt maar meteen met de flow mee gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hebben wij ook nog. Ik spoel voortaan maar meteen door na "the drop". Daarna kont afvegen en weer doorspoelen
.
dan krijg je een natte kond!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet eigenlijk doorsoelen op het moment dat ie er uit komt. Dat je drol het plateau niet raakt maar meteen met de flow mee gaat
Dan verkies ik toch echt m'n eigenwaarde en principes boven een kutbaantje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nu noem je net de enige dingen op waar juist wel werk in is
Dan verdien je ook geen baan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan verkies ik toch echt m'n eigenwaarde en principes boven een kutbaantje.
Ik kan niet goed oordelen? Waarom? omdat ik nú geen relatie heb?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
das geen grap, maar je kunt niet goed oordelen als je geen vriendin hebt.
als je die wel hebt en je hebt maar 1 wc kan dat gerust.
Dus alleen jij mag er grappen over maken?
eerst GSM uit de zak, dan de broek pas naar benedenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel prettig, dan kun je nog even het resultaat beoordelen en makkelijker ook als je je gsm in de pot laat flikkeren.
hoe moet ik dat weten dat je ooit verkering hebt gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet goed oordelen? Waarom? omdat ik nú geen relatie heb?
Daarom telt de ervaring van 5 jaar aan relaties niet mee?
Ik heb mijn gsm nooit in de kontzak gelukkigquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst GSM uit de zak, dan de broek pas naar beneden
Zijn al wel veel aanstekers gesneuveld op die manier
Nee...nooit over gehad iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten dat je ooit verkering hebt gehad?
Heb je niet verteld!
je bent een student. je moet niet jankenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan verkies ik toch echt m'n eigenwaarde en principes boven een kutbaantje.
Blauw en uitwasbaar. Flow is naar Goirle, voorlopig ff bij klein ding wonen.quote:
uit een ondiepe voorzak slippen ze ook als je die broek droptquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik heb mijn gsm nooit in de kontzak gelukkig
ZOMG, bij z'n schoonmoedert?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Blauw en uitwasbaar. Flow is naar Goirle, voorlopig ff bij klein ding wonen.
ruzie gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gurlie heeft daar toch een paddestoel?quote:
even gecorregeerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet goed oordelen? Waarom? omdat ik nú geen relatie heb?
Daarom telt de ervaring van 5 jaar aan relaties niet mee?
ik pijnig mijn hoofd nu maar it does not ring a bell.quote:
Ohjaquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Gurlie heeft daar toch een paddestoel?
waffer blauw? Waarom uitwasbaar? zun vies ding gooi je toch ieder half jaar weg?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
1 = enkelvoudquote:
douchewanden ftwquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
waffer blauw? Waarom uitwasbaar? zun vies ding gooi je toch ieder half jaar weg?
** FUFR gruwelt van aanrechtdoekjes en douchegordijns
das zooo vies als je doucht en dat gordijn komt tegen je aan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
douchewanden ftw
Edoch in een eenvoudig huurstulpje ben je vaak aan die kleffe gordijnen gebonden
** SQ zelfde afwijking heeft als FUFR
Jij doet in halve meisjes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 = enkelvoud
2 = meervoud
4,5 + 0,5 = 5
6 maanden is toch geen relaasiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 = enkelvoud
2 = meervoud
4,5 + 0,5 = 5
Hij is motor uit de ene aan t halen zodat die eindelijk (heeft zo'n 3.5 jr geduurd) naar de sloop kanquote:
Douchegordijnen vallen je altijd aan als je staat te douchenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
douchewanden ftw
Edoch in een eenvoudig huurstulpje ben je vaak aan die kleffe gordijnen gebonden
** SQ zelfde afwijking heeft als FUFR
zeker als je je woning deelt met een aantal mannen en dat er dan van die vieze lange schaamhaarders op zitten geplaktquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
das zooo vies als je doucht en dat gordijn komt tegen je aan!
ieks!
idd..wat denkt die kerel wel nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:58 schreef FUFR het volgende:
oh wat is Dirk nu ineens zielig, het legt aan iedereen behalve aan zijn eigen gulzigheid.
dat hoort zo, dan komt ze dichter tegen je aan staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Douchegordijnen vallen je altijd aan als je staat te douchen
En samen douchen is echt heel fijnMoet je eigenlijk wel zo'n 2persoons-douchekop hebben anders heeft de een het altijd kouder dan de ander
Of van die opgedroogde shampoo-kleddersquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker als je je woning deelt met een aantal mannen en dat er dan van die vieze lange schaamhaarders op zitten geplakt![]()
![]()
Je bent je geld kwijt maar je kon het ook omzetten (ineens!) in aandelenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..wat denkt die kerel wel niet
Eerst mensen oplichten en nu gaan janken dat de regering geen poot uitstak
Precies FUFR, samen douchen is fijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoort zo, dan komt ze dichter tegen je aan staan
Ik wil geen meisje bij me in de douchequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoort zo, dan komt ze dichter tegen je aan staan
hebben jullie een gezamelijke Douche?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Of van die opgedroogde shampoo-kledders
Gelukkig hadden wij in mijn studentenhuizen altijd een apart kamertje met de douche erin, dus geen gordijnenNu heb ik er jammer genoeg wel een
I was spieking for myzellufquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil geen meisje bij me in de douche
Laat mijn vrouw het niet horenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies FUFR, samen douchen is fijn![]()
3 weken kan al als een relatie aanvoelenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 maanden is toch geen relaasie
Da's verkerings
ik ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil geen meisje bij me in de douche
met een puistje wel, niet met een meisjens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
3 weken kan al als een relatie aanvoelen
quote:
heb weer een liter aangemaaktquote:
Oke, waar heeft mevrouw dan gewerkt in haar studententijd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een student. je moet niet jankenToffe banen zijn er voor later als je groot bent
Ik heb straks al verteld dat ik liever alleen douche...daarom mis je zoveel...je negeert mijn inbreng in dit topicquote:
onder andere!quote:
ik weet zeker als je dalijk een keer een meisje of vrouw, wat jij wil, hebt je echt wel samen gaat doesjen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb straks al verteld dat ik liever alleen douche...daarom mis je zoveel...je negeert mijn inbreng in dit topic
en als ik dan toch samen moet douchen...nog steeds niet met een meisje, doe mij maar een vrouw
meisjes zijn <20 in mijn wereldquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef -moppie- het volgende:
Artic, soms begrijp ik je echt niet.
Of bedoel je te zeggen dat je op oudere 'vrouwen' valt!
quote:
daar heb ik dan weer geen douche voor nodig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet zeker als je dalijk een keer een meisje of vrouw, wat jij wil, hebt je echt wel samen gaat doesjen!
al was het maar om de stijve tampeloeris tegen haar billens aan te wrijven!
glijd lekker met al het schuimquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer geen douche voor nodig.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
ik does nooit met kleren aan.
volgens je UI poets je wel auto's in bikiniquote:
Telemarketing, chauffeur, telefoniste en promotie-medewerker. Standaard studentenbaantjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oke, waar heeft mevrouw dan gewerkt in haar studententijd?Vier jaar straight bij de McDonalds?
Nee, heb eigen douche nu. Wel soort van inloop, maar niet ver genoeg om mn hele badkamer droog te houdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
hebben jullie een gezamelijke Douche?
dat is trouwens volgens Colt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens je UI poets je wel auto's in bikini
mijn auto is vies
Okee, in chronologische volgorde vanaf 3VWO (hoewel ik meestal meer dan 1 baantje tegelijk had)quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oke, waar heeft mevrouw dan gewerkt in haar studententijd?Vier jaar straight bij de McDonalds?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef FUFR het volgende:
urenlang met je zuignap tegen de verwarmde douchemuur staan
Kijk Friek, zo hoort het!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, in chronologische volgorde vanaf 3VWO (hoewel ik meestal meer dan 1 baantje tegelijk had)
- Poetsen bij de bakker
- tijdschriftbezorger
- folderbezorger
- krantenbezorger
- poetsen bij schoonmaakbedrijf
- avondbaantje bij de kaasboer
- Kassa/winkelhulp bij Leen Bakker
- Verkoopster bij Baby-Dump
- bediening in een restaurant
- outbound belslet bij SNT
- inbound belslet bij Easydesk
Ik kan er een paar vergeten zijn
hou het dan maar gewoon bij de playboyquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef ArTiC het volgende:
ik wil een boek maar ik kan niet iets vinden wat mijn gemoedstoestand kan bevredigen
Ik ben een heel herkenbaar boek aan het lezen: http://www.bol.com/nl/p/b(...)002410641/index.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef ArTiC het volgende:
ik wil een boek maar ik kan niet iets vinden wat mijn gemoedstoestand kan bevredigen
Baantjes naast studie:quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, in chronologische volgorde vanaf 3VWO (hoewel ik meestal meer dan 1 baantje tegelijk had)
- Poetsen bij de bakker
- tijdschriftbezorger
- folderbezorger
- krantenbezorger
Dat lijkt me shitwerkquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Baantjes naast studie:
- C-1000 kassameisje
- tapes met geciteerde brieven uittypen bij een advocaat
- backoffice medewerker bij een pensioenfonds
- kerstafdeling inrichten bij praxis
- outbound belslaaf bij perfectcall
- thuiszorg, alfahulp (heb ik een aantal jaar gedaan)
Dikgedrukte baantjes zou ik ook nog doen. De rest komt er bij mij echt niet in. Snap ook niet zo goed hoe mensen belslet kunnen worden terwijl ze een week ervoor nog hun beklag over die types hebben gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
- Poetsen bij de bakker
- tijdschriftbezorger
- folderbezorger
- krantenbezorger
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
Nou ik dan ook ff..
Koerier (int)
Directiechauffeur
Schoonmaker
Kraamverzorger
Metaalbewerker
Hetruckchauffeur (25 ton)
Hetruckchauffeur (5 ton)
Antenne monteur
O-ringetjes maker
sexartikelen vertegenwoordiger
CD testrek maker
TV montage
enz
enz
Heel simpel. Geld is geld, zeker als je student bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dikgedrukte baantjes zou ik ook nog doen. De rest komt er bij mij echt niet in. Snap ook niet zo goed hoe mensen belslet kunnen worden terwijl ze een week ervoor nog hun beklag over die types hebben gedaan.
ik wil geen fictie en/of 'verhaal'quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben een heel herkenbaar boek aan het lezen: http://www.bol.com/nl/p/b(...)002410641/index.html
Verder kan ik The Ciderhouse Rules zeer aanraden of Hotel New Hampshire
Oh, zweefboekjes doe ik niet aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil geen fictie en/of 'verhaal'
meer iets in de trant van oosterse filosofie etc...heb alles wat op internet staat inmiddels wel uit
Volgens mij word ik nog liever zwerver dan belslaaf slash telemarketeer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel simpel. Geld is geld, zeker als je student bent.
Tao van Poe al gelezen neem ik aan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil geen fictie en/of 'verhaal'
meer iets in de trant van oosterse filosofie etc...heb alles wat op internet staat inmiddels wel uit
Veel plezierquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij word ik nog liever zwerver dan belslaaf slash telemarketeer.
werk is werk, ben friek niet.quote:
we zullen er aan denken je te schoppen als je bedeltquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En B2B bellen valt op zich wel mee, dan val je mensen over het algemeen niet heel hard lastig... Heb een jaar lang gebeld met een pensioen/belasting-voordeel waarbij ik dan afspraken maakte voor adviseurs. Snapte er zelf de helft niet van, maar schijnbaar kon het wel allemaal...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel simpel. Geld is geld, zeker als je student bent.
Maar kraamverzorger als in: babies ...quote:
Als in babies van varkensquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar kraamverzorger als in: babies ...
of als in: marktkramen?
Daar belde ik ook voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
En B2B bellen valt op zich wel mee, dan val je mensen over het algemeen niet heel hard lastig... Heb een jaar lang gebeld met een pensioen/belasting-voordeel waarbij ik dan afspraken maakte voor adviseurs. Snapte er zelf de helft niet van, maar schijnbaar kon het wel allemaal...
Ik zat tegen de 250 euro per maand voor 8 uurtjes werk per week, vond ik wel prima iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar belde ik ook voor.Maar wel naar particulieren.
Vond het vreselijk afgrijzelijk werk, maar heb het toch een paar maanden volgehouden.
Had het geld nodig.
quote:
afgrijzelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar belde ik ook voor.Maar wel naar particulieren.
Vond het vreselijk afgrijzelijk werk, maar heb het toch een paar maanden volgehouden.
Had het geld nodig.
Ik vind werken voor je geld een stuk eervoller dan je neus ophalen voor "kutbaantjes"quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dikgedrukte baantjes zou ik ook nog doen. De rest komt er bij mij echt niet in. Snap ook niet zo goed hoe mensen belslet kunnen worden terwijl ze een week ervoor nog hun beklag over die types hebben gedaan.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
we zullen er aan denken je te schoppen als je bedelt
Ik kon het voor geen meter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat tegen de 250 euro per maand voor 8 uurtjes werk per week, vond ik wel prima idd
Die sla ik dus juist even over, de Tao Te Ching heb ik wel gelezen, ik wil meer weten over de gebruiken etc eromheen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tao van Poe al gelezen neem ik aan?
ik heb nog nooit mn neus opgehaald voor een vuilnisman, kassajuf (zijn best lekker soms) een belmiep of wat voor volk dan ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind werken voor je geld een stuk eervoller dan je neus ophalen voor "kutbaantjes"
Had jij niet ook biggen gecastreerd? Of hoort dat bij kraamverzorgings?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
Nou ik dan ook ff..
Koerier (int)
Directiechauffeur
Schoonmaker
Kraamverzorger
Metaalbewerker
Hetruckchauffeur (25 ton)
Hetruckchauffeur (5 ton)
Antenne monteur
O-ringetjes maker
sexartikelen vertegenwoordiger
CD testrek maker
TV montage
enz
enz
ik heb hier nog een grote doos staan, met piepschuim voor de isolatiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik moest mensen plastic troep aansmeren als zijnde "waanzinnige kado's" en ze vooral aanmoedigen om op afbetaling te kopen. Heb het ook niet lang volgehoudenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kon het voor geen meter.Ik kreeg het amper voor elkaar om mensen een adviseur aan te smeren. Dacht de hele tijd: "vreselijk, zo'n ellendige adviseur over de vloer" en dat was niet bevordelijk voor mijn verkoopkwaliteiten.
Taalnazi failquote:
En hij mag mijn oude kattenbak wel hebben voor de sanitaire behoeftesquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb hier nog een grote doos staan, met piepschuim voor de isolatie
"By the way, if anyone here is in advertising or marketing...kill yourself...you're the ruiner of all things good...you are Satan's spawn, filling the world with bile and garbage...kill yourself."quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind werken voor je geld een stuk eervoller dan je neus ophalen voor "kutbaantjes"
alleen ik mag dat.quote:
Waardeloos excuus voor je eigen luiheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"By the way, if anyone here is in advertising or marketing...kill yourself...you're the ruiner of all things good...you are Satan's spawn, filling the world with bile and garbage...kill yourself."
- Bill Hicks
Nee inderdaad, een paar extra studenten die de wereld vergallen met nog meer reclame/marketing is net wat we nodig hebben.
Ik heb al een bijbaan op het moment hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waardeloos excuus voor je eigen luiheid.
wij niet, tief op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb al een bijbaan op het moment hoor.Vind het een deugd dat ik kieskeurig ben erin.
uiteraard!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
alleen ik mag dat.![]()
Levi spelling is beter en nieuwerder dan de oorspronkelijke verzie en daardoor... tja... beter.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"By the way, if anyone here is in advertising or marketing...kill yourself...you're the ruiner of all things good...you are Satan's spawn, filling the world with bile and garbage...kill yourself."
- Bill Hicks
Nee inderdaad, een paar extra studenten die de wereld vergallen met nog meer reclame/marketing is net wat we nodig hebben.
Ik heb idd ook een week moeten bellen om mensen een automatische incasso aan te moeten smeren voor Greenpeace, daar was ik heel slecht in. Vooral als ik dan zo'n oud mensje aan de lijn kreeg die niet snapte waar ik het over hadquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest mensen plastic troep aansmeren als zijnde "waanzinnige kado's" en ze vooral aanmoedigen om op afbetaling te kopen. Heb het ook niet lang volgehouden
Oh, je bent even oud als ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik een tumor had noemde ik hem 'FUFR'. Kusjes.
misschien moet je chirurg worden als bijbaantje, kun je genoeg tumoren wegsnijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
FUFR, smeerde jij Christine le Duck speeltjes aan
Mensen oplichten zou ik ook niet doen trouwensquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een week moeten bellen om mensen een automatische incasso aan te moeten smeren voor Greenpeace, daar was ik heel slecht in. Vooral als ik dan zo'n oud mensje aan de lijn kreeg die niet snapte waar ik het over had
En adviseurs langssturen naar bedrijven vond ik niet zo bezwaarlijk, werk is werk... Het is niet alsof die mensen dan hun eigen tijd kwijt waren
Kranten/folders/zooi bezorgen: doe je maar op je veertiende. Doe ik niet aan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 reclame/marketingbaantje er tussen staan en jij haalt voor 70% van mijn werkverleden je neus op, kom es met wat betere argumentatie
Nee, het studeert filosofiequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, je bent even oud als ikBen jij zo'n eeuwige student?
Kwekquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
Kwakquote:
Eigenlijk ben je een half jaar ouder, waardoor jij nu 23 bent en ik 22. Doe een WO-studie, dus toch niet zo raar om nog te studeren lijkt me?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, je bent even oud als ikBen jij zo'n eeuwige student?
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
Geen relatie en je woont vast nog bij pappie en mammie?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een half jaar ouder, waardoor jij nu 23 bent en ik 22. Doe een WO-studie, dus toch niet zo raar om nog te studeren lijkt me?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil wetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je verkooppraatjes
Ik heb ook een WO-studie gedaan, waarbij ik een extra half jaar in buitenland heb gestudeerd tijdens mn BA en mn MA een extra half jaar heb uitgesmeerd doordat ik 32 uur per week werkte naast mn studie... Dus ik zou in principe al een jaar klaar kunnen zijn, jij dus al een half jaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een half jaar ouder, waardoor jij nu 23 bent en ik 22. Doe een WO-studie, dus toch niet zo raar om nog te studeren lijkt me?
De mensen aan wie ik verkocht hoefde ik alleen maar uit te leggen wat het allemaal was.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je verkooppraatjes
"Heb hem net nog even uitgeprobeerd op de wc en hij werkt echtquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil weten!
Het is Christine le Duc, zonder kquote:
Ligt er maar net aan welke route je neemt, welke ambities je hebt en waarin je jezelf wilt specialiseren. Als ik de kortste route zou nemen (3 jaar BA, 1 jaar MA) dan zou ik inderdaad binnen een half jaar klaar moeten zijn. Als ik daarentegen ervoor kies om een langere master te doen of een onderzoeksmaster (MPhil) gevolgd door een daadwerkelijk onderzoek, dan zat het toch anders in elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook een WO-studie gedaan, waarbij ik een extra half jaar in buitenland heb gestudeerd tijdens mn BA en mn MA een extra half jaar heb uitgesmeerd doordat ik 32 uur per week werkte naast mn studie... Dus ik zou in principe al een jaar klaar kunnen zijn, jij dus al een half jaar
Maar er stond een knipoog naast he
Dan ben je straks op je 30e een keer klaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke route je neemt, welke ambities je hebt en waarin je jezelf wilt specialiseren. Als ik de kortste route zou nemen (3 jaar BA, 1 jaar MA) dan zou ik inderdaad binnen een half jaar klaar moeten zijn. Als ik daarentegen ervoor kies om een langere master te doen of een onderzoeksmaster (MPhil) gevolgd door een daadwerkelijk onderzoek, dan zat het toch anders in elkaar.
en wat doen ze dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ben je straks op je 30e een keer klaarzonder ooit een flikker te hebben uitgevoerd.
Ik walg altijd van dat soort mensen.
achteraf lullenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik noem het altijd zo.
Ik wil volgend jaar beginnen aan mijn MPhil, die duurt dan nog een jaar en dan heb ik in totaal 6 jaar gestudeerd. Valt wel mee dus... Ondertussen trouwens ook genoeg gewerktquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke route je neemt, welke ambities je hebt en waarin je jezelf wilt specialiseren. Als ik de kortste route zou nemen (3 jaar BA, 1 jaar MA) dan zou ik inderdaad binnen een half jaar klaar moeten zijn. Als ik daarentegen ervoor kies om een langere master te doen of een onderzoeksmaster (MPhil) gevolgd door een daadwerkelijk onderzoek, dan zat het toch anders in elkaar.
Waar stond trouwens die knipoog dan?
Nou nou, als je AIO of postdoc bent werk je gewoon aan een onderzoek, en krijgt daar ook salaris voor. Dus zo lam is dat niet per definitie. Die onderzoeken worden vaak door het bedrijfsleven gefinancieerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ben je straks op je 30e een keer klaarzonder ooit een flikker te hebben uitgevoerd.
Ik walg altijd van dat soort mensen.
klootjesvolk dat het isquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wat doen ze dan?
Juist! van ons plukken!
Bij mijn (en ook dat van Friek's) vakgebied helaas nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nou, als je AIO of postdoc bent werk je gewoon aan een onderzoek, en krijgt daar ook salaris voor. Dus zo lam is dat niet per definitie. Die onderzoeken worden vaak door het bedrijfsleven gefinancieerd![]()
Zahlen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef FUFR het volgende:
zo, de eerste brieven gaan er nu uit!
[ afbeelding ]
Je mag lekker studeren wat je wilt, als je uiteindelijk dan ook maar genoegen neemt met een baan die niet perse iets met je interesses te maken hebben... Zoals ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef FUFR het volgende:
Mensen die filosofie studeren hebben een flinke trap onder hun luie reet nodig.
zoek een echte opleiding denk ik dan.
Wil je daarna niet promoveren dan? Een MPhil-diploma lijkt me zo loos (is gewoon een master met een klein supplement), tenzij je naar het buitenland wil om verder te gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar beginnen aan mijn MPhil, die duurt dan nog een jaar en dan heb ik in totaal 6 jaar gestudeerd. Valt wel mee dus... Ondertussen trouwens ook genoeg gewerkt
Oh ja, over die krengen lees ik altijd heen.quote:Knipoog staat voor de post als PI
Hm, ik kan het niet helpen te denken dat als er niemand voor wil betalen, de wereld er waarschijnlijk ook niet zo veel behoefte aan heeftquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij mijn (en ook dat van Friek's) vakgebied helaas nietEn als ik een PhD wil gaan doen moet het in het buitenland en daar moet je er eigenlijk overal zelf voor betalen...
Ook waar iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, ik kan het niet helpen te denken dat als er niemand voor wil betalen, de wereld er waarschijnlijk ook niet zo veel behoefte aan heeft
Ligt eraan wat er allemaal is wanneer ik klaar ben met die opleiding. Ik wil vooral die MPhil doen omdat het onderwerp me interesseert en ik graag verder wil studeren ermee en dan liever iets hogers wil behalen dan dat ik al hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je daarna niet promoveren dan? Een MPhil-diploma lijkt me zo loos (is gewoon een master met een klein supplement), tenzij je naar het buitenland wil om verder te gaan.
[..]
Oh ja, over die krengen lees ik altijd heen.
Gaat Tottenham nu definitief niet door? of ga je dat volgend jaar doen?quote:
Was dat niet Nottingham?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gaat Tottenham nu definitief niet door? of ga je dat volgend jaar doen?
ohjaquote:
Jaquote:
Neem je dan ook een snor en een tvprogramma?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja
Maar Nottingham is een gewone MA, ik wil me nog inschrijven voor een MPhil aan een andere universiteit, maar die is nog lastiger in te komen dan Nottingham, dus hou het allebei ff als optie open
Die krijg je pas als je afstudeertquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neem je dan ook een snor en een tvprogramma?
dan wordt je DrPhilquote:
oh, ik dacht dat je van neuken mama wordquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, Dr wordt je pas na een PhD he
Maar als je twee MA's doet word je MAMA
Ja met kleine letters, das minder waardquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je van neuken mama word
koters (kidsquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja met kleine letters, das minder waard
Hoofdletters op internet zijn echt zo not donequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
koters (kids) kunnen best hard MAMA krijsen hoor
ZO KOMT HET WEL DUIDELIJKER OVERquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoofdletters op internet zijn echt zo not done
Wil je niet zo schreeuwen, daar word ik bang van.quote:
HALLO MEISJE, KOM JE HIER VAKER?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen, daar word ik bang van.![]()
DAT SCHIJNEN VEEL MENSEN IDD WEL TE DENKEN JAquote:
ctrl+bquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef Inu het volgende:
[..]
DAT SCHIJNEN VEEL MENSEN IDD WEL TE DENKEN JA
Ik heb hier een standaard e-mail waar met hoofdletters instond waar mensen op moesten klikken ook maar even aangepast. Aanhaaltekens zijn duidelijk genoeg hoor...
in een lopende "zin" vallen aanhalingstekens minder op dat vetgedrukte tekstquote:
Ik vind het juist andersom...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een lopende "zin" vallen aanhalingstekens minder op dat vetgedrukte tekst
dat magquote:
EN WERKEN MET KLEURTJES!!!!!1!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef Levitation het volgende:
Ik vind het allemaal stom, onderstrepen werkt beter en ozpettelijk fouten maken valt nog beter op.
belangrijke stukken tekst gewoon in de koptekst zettenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef Levitation het volgende:
Ik vind het allemaal stom, onderstrepen werkt beter en ozpettelijk fouten maken valt nog beter op.
Hierbij ging het ook om 1 woord, het was een zoekuitleg hoe mensen de site moesten gebruiken...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat mag
1 "woord" tussen "" valt trouwens meer op "dan een gedeelte of een hele zin"
dan past er maar 1 uitleg: RTFM!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Hierbij ging het ook om 1 woord, het was een zoekuitleg hoe mensen de site moesten gebruiken...
Afwisselend sup en sub werkt ook goed.quote:
Geen idee, ik heb een box van Rome, maar wat daar allemaal in zit is me een raadsel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:33 schreef ArTiC het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens Rome season 2 op DVD?
net zoiets als software zonder help functie verkopenquote:
de houten box?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een box van Rome, maar wat daar allemaal in zit is me een raadsel.Zit nog in plastic, geloof ik.
Ik ben hem nu in elkaar aan het draaien, de helpfunctiequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net zoiets als software zonder help functie verkopen![]()
ja, schuldig
jammerquote:
Ik heb ooit 1 stukje gezien van Rome en toen vond ik het wel weer genoeg. Iemand gaf een slaaf kado en die kreeg dus een strikje om zn lulquote:
zo ging dat vroegerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 stukje gezien van Rome en toen vond ik het wel weer genoeg. Iemand gaf een slaaf kado en die kreeg dus een strikje om zn lul
jij preuts en niets gewend meiskequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 stukje gezien van Rome en toen vond ik het wel weer genoeg. Iemand gaf een slaaf kado en die kreeg dus een strikje om zn lul
een sexslaafquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe je dat normaal wel dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef ArTiC het volgende:
*mental note*
zaterdag geen strikje om mijn lul doen
tuurlijk, FUFR ookquote:
FUFR is een echte man, en die doen datquote:
Gewoon GEEN brief sturenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
belangrijke stukken tekst gewoon in de koptekst zetten
De onderste 2 hebben een hoger maandinkomen dan ik denk ik zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef Levitation het volgende:
Zomaar... drie halve garen op een rij...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoef jij ook geen kleine knoop te leggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef ArTiC het volgende:
*mental note*
zaterdag geen strikje om mijn lul doen
zo is dat!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
FUFR is een echte man, en die doen dat
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef r8ality het volgende:
Mama gurlie woont bij vriend, huis van mama gurlie wordt bewoond door gurlie en nu dus flow.
en een orang oetan op een bank...ohneequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Juup© het volgende:
Ik lig op de bank op zolder en waan mezelf in het oerwoudStaan hier twee bananenplanten waarvan er een 2,5 meter breed is en dus een aardig deel van de kamer vult.
Wel balen dat het plafond hier zo laag is, want de grote bananenplant komt nu tegen het plafond aan
ik heb een foto van Jupie:quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en een orang oetan op een bank...ohnee
daar mag ook wel een strikje omquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een foto van Jupie:
[ afbeelding ]
sprekend, toch?![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en een orang oetan op een bank...ohnee
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een foto van Jupie:
[ afbeelding ]
sprekend, toch?![]()
En de bovenste niet, gok ik zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
De onderste 2 hebben een hoger maandinkomen dan ik denk ik zo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
En de bovenste niet, gok ik zo.
Die emmers?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Levitation het volgende:
Klusfoto!
[ afbeelding ]
De badkamer in haar huidige staat.
Ja, straks wel, maar nu gebruiken we ze tijdelijk om het puin mee af te voeren.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef r8ality het volgende:
Be afraid. Be very afraid. Een fotoboek-update.
wat ben je groot gewordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef r8ality het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Levitation het volgende:
Klusfoto!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat ben je groot geworden
*knijpt in wangetjes*
Ik zal trouwens niet al te autistisch doen met betrekking tot de tekst op de fotoquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Levitation het volgende:
Klusfoto!
[ afbeelding ]
Ach wat een lieve foto!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef r8ality het volgende:
quote:Dit is een bijna complete lijst van (voormalige) handelsnamen van DSB Bank:
• Administratiekantoor De Perelaer
• Algemene Geldservice
• Allokrediet.be
• Alstromohria Beheer
• Amstel Financieringen
• Anglo Dutch Hartley Cooper
• Anglo Dutch Holdings
• Anro Services
• Asscom Financieringen
• Assurantiecentrale
• Assurantiekantoor D.A. van Ommeren
• Autokredietservice Noord Nederland
• Avero Financieringen
• AZ Vastgoed
• B & B Spaarsystemen (tot 01/01/08)
• BAP Conseilles
• Becam
• Bedrijfsfietsen Nederland (tot 01/01/08)
• Beleggings Krediet Centrale
• Beleggingskredietcentrale
• Bevago
• BKC
• B.L.F. Becker-Lamm-Financieringen
• Bovo
• Brofinca
• Broforma Beheer
• Bureau Noël
• Buro Frisia
• Limburgse Algemene Activiteiten (LAA)
• C.A.B. Nederland
• Cash Bruxelles
• Cash Hasselt
• Cash Tournai
• Centraal Administratiekantoor Nederland
• Credit Cash
• Creditel
• Crediteldirect
• Crefinass
• De Geldlijn
• D.K. Financieringen & Verzekeringen
• De Lage Hoek
• De Internetbankier
• De Spaar- & Kredietcentrale
• De Wijzend
• Defier Financieringen
• DFN
• Diemer Krediet
• Dirk Scheringa
• DS Groep
• DSB Bank N.V. Niederlassung Deutschland
• DSB Beheer
• DSB Financiële Diensten
• DSB International
• DSB Vastgoed
• Elda Financieringen
• Emprunter.be
• Enra Verzekeringen (tot 01/01/08)
• Eye-Dentity Communications
• FCH
• Financiële Cliënten Service
• Financieringskantoor Moonen
• Free to Buy
• Frisia Financieringen
• Go! Card
• Grijpskerk Driesum beheer
• Helepolis (tot 01/01/08)
• Het Media Advies
• Hendriks & Partner
• Hollands Voordeelkrediet
• Hollands Welvaren Select
• Infad
• Incassobureau Inspectrum
• KFO
• Kredietgroep Nederland
• L.B.A. (Landelijke Bemiddeling Ambtenaren)
• L.R.W. van Eden
• LBA Financieel Advies
• Lenen.nl
• Lenen.be
• Limageon Beheer
• Mafinass
• Moncredit.be
• Mohr en van der Zee
• Moonarda Begeer
• Moonen Financieringen
• Museum Frisia Financieringen
• Nationale Geldservice
• Nationaal Kredietburo
• Nationale Krediet Bemiddeling
• NIVO
• NKB
• N.O.K.A. Nationaal Onafhankelijk Krediet Advies
• Postbeleggen
• Posthypotheken
• Postkrediet
• Postpensioen
• Postsparen
• Postverzekeren
• Reclame Adviespunt
• Rijswijksverzekeringskantoor
• Roona Financieringen
• RV Finance
• RVK
• S-Krediet
• Scheringa en de Vries
• Silver Finance nv (België)
• Spaar- en kredietcentrale
• Spaareffect
• Spaarkrediet
• Sparen Verzekeren Lenen
• Symphosticar Beheer
• Telefoonkrediet
• The Anglo Dutch Assurance Society
• Theo Vonk Topsport Management
• T & T Holding
• TKS Telefonische Kredietservice
• Topkrediet
• Van Ommeren
• Vezeno Financieringen
• Voorschotbank
Evil yellow tilez be gone!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef Levitation het volgende:
Klusfoto!
[ afbeelding ]
quote:
Very 1990quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
We hebben trouwens ontdekt waar ze hun inspiratie hebben opgedaan voor die tegels.
Vlakbij is een winkelcentrumpje dat binnenkort gesloopt wordt, met een Aldi en een Schlecker en meer van die rommel. Daar hebben ze ook die witte tegelmuren met een gele band.![]()
Zonderwijk? Dat binnenkort is al tien jaar zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
We hebben trouwens ontdekt waar ze hun inspiratie hebben opgedaan voor die tegels.
Vlakbij is een winkelcentrumpje dat binnenkort gesloopt wordt, met een Aldi en een Schlecker en meer van die rommel. Daar hebben ze ook die witte tegelmuren met een gele band.![]()
maar nu staat er een groot bord met daarop te zien wat ze er gaan makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zonderwijk? Dat binnenkort is al tien jaar zo.
Gaat het dan echt gebeuren?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar nu staat er een groot bord met daarop te zien wat ze er gaan maken
Zat een krant in de vloer vd badkamer van 13 december 1990.quote:
Ik hoop het wel, het ziet er nu echt verschrikkelijk uit!quote:
Daaromquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zat een krant in de vloer vd badkamer van 13 december 1990.![]()
Zo ziet het mijn hele leven er al uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, het ziet er nu echt verschrikkelijk uit!
Het lellluke gebouw van Aert Swaans is al plat, gaat de goeie kant opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo ziet het mijn hele leven er al uit.![]()
Het Look hebben ze 5 jaar geleden aangepakt, nu moeten de flats richting de benzine pomp nog plat.
Nieuwe flats.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:29 schreef Levitation het volgende:
Wat komt er eigenlijk voor in de plaats als die flats om gaan?
quote:
Gek he, die krengen kosten 350.000 euro.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt niet als een verbetering. Besides, hebben ze niet genoeg flats met die kolossen die ze bouwen daar bij de Abdijtuinen? Volgens mij is daarvan ook nog lang niet alles verkocht.
En ik zou er voor de helft nog niet willen wonen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gek he, die krengen kosten 350.000 euro.
Ik vind het er nu leuk uitzien en het idee erachter ook erg leuk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
En ik zou er voor de helft nog niet willen wonen.
Ze doen me denken aan de Bijlmer, of aan Palenstein (een mini Bijmer in Zoetermeer)... mooie ruime lichte flats, met park er omheen, gebouwd met een idealistische jaren 70 gedachte. Bijlmer was bij oplevering prachtig... iedereen weet hoe het er 40 jaar later uit ziet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |