Antwoord: Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een nieuw bijbaantje voor me?
Wij douchen (bijna) altijd samen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Samen douchen. Ik vind dat echt overrated![]()
tsk tsk tskquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
psies, elkaars rug wassen endezoquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij douchen (bijna) altijd samen.
Ik heb hier anders nog een tijdje meegepost hoor. Dank u zeer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die hier alleen maar komen als ze een kamer of een baan nodig hebben help ik niet.
Tip: www.randstad.nl
x2quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
Das keifijn man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gebeurt het haast nooit, ik ben een doucher en bb gaat altijd in bad
disclaimer
Ja, toen je een kamer zochtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog een tijdje meegepost hoor. Dank u zeer.
ook alleen maar omdat dat niet kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
je gaat ook niet naast elkaar zitten schijten toch
Hoe je bij die vergelijking komt in een raadsel, maar schijten terwijl je vriendin doucht levert best leuke tafarelen op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
je gaat ook niet naast elkaar zitten schijten toch
echt...never, nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
toen we nog geen wc beneden hadden zat ik ook wel eens te poepen als BB met een twee uur durende badsessie bezig was
mja, als de andere optie in je broek poepen is zet ik me daar wel overheen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt...never, nooit![]()
en andersom ook niet
Nee maar misschien als je een vriend(in) hebt welquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt...never, nooit![]()
en andersom ook niet
plus je kunt nog es je funny poep face oefenenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, als de andere optie in je broek poepen is zet ik me daar wel overheen hoor
Waarom kiezen voor zo'n voor de hand liggende 'grap' als je geen fatsoenlijk antwoord hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee maar misschien als je een vriend(in) hebt wel
En ook nog een paar keer random tussendoor omdat ik me verveelde op m'n werk. Puh.quote:
hngngngngngquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
plus je kunt nog es je funny poep face oefenen
zie je, toen had je vermaak nodig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En ook nog een paar keer random tussendoor omdat ik me verveelde op m'n werk. Puh.
Maar jammer. Ik heb al gesolliciteerd bij 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. En ja, ik heb daar al genoeg flauwe grappen over gemaakt.
waffer iets zoek je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En ook nog een paar keer random tussendoor omdat ik me verveelde op m'n werk. Puh.
Maar jammer. Ik heb al gesolliciteerd bij 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. En ja, ik heb daar al genoeg flauwe grappen over gemaakt.
das geen grap, maar je kunt niet goed oordelen als je geen vriendin hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom kiezen voor zo'n voor de hand liggende 'grap' als je geen fatsoenlijk antwoord hebt?
Nee, als ik een vriendin heb ook niet.
Boeit me niet zo heel veel. Mag variëren van horeca tot internet marketing. Kan ook niet zoveel voorkeuren hebben want je bent immers student. Telemarketing, promotiewerk, McDonalds of Albert Heijn is daarentegen wel een hele dikkequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waffer iets zoek je?
Zwarte doos heeft een vet uitzicht op de eiervijver
daar heeft ie wel gelijk in, Friek_quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie je, toen had je vermaak nodig.
Je komt hier alleen als je wat nodig hebt
AH! een werkonwillige!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel. Mag variëren van horeca tot internet marketing. Kan ook niet zoveel voorkeuren hebben want je bent immers student. Telemarketing, promotiewerk, McDonalds of Albert Heijn is daarentegen wel een hele dikke.
Hebben wij ook nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens moet je wel een plonsWC hebben als je in elkaars bijzijn poept.
Zaterdag zat ik op een plateauWC te poepen, ze komen niet meer zo veel voor maar ik weet ook waarom
Ja, nu noem je net de enige dingen op waar juist wel werk in isquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel. Mag variëren van horeca tot internet marketing. Kan ook niet zoveel voorkeuren hebben want je bent immers student. Telemarketing, promotiewerk, McDonalds of Albert Heijn is daarentegen wel een hele dikke.
ik vind dat toch wel prettig, dan kun je nog even het resultaat beoordelen en makkelijker ook als je je gsm in de pot laat flikkeren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag zat ik op een plateauWC te poepen, ze komen niet meer zo veel voor maar ik weet ook waarom
Kewl gordijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef r8ality het volgende:
On-topic: ik heb net een nieuw douchegordijn gekocht. O, en Flow is huis uit. Nu woont er een andere vriend van me hier
.
Stuk fijner juist. Dan kan ik nog even trots naar mijn uitwerpselen kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
je moet eigenlijk doorsoelen op het moment dat ie er uit komt. Dat je drol het plateau niet raakt maar meteen met de flow mee gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hebben wij ook nog. Ik spoel voortaan maar meteen door na "the drop". Daarna kont afvegen en weer doorspoelen
.
dan krijg je een natte kond!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet eigenlijk doorsoelen op het moment dat ie er uit komt. Dat je drol het plateau niet raakt maar meteen met de flow mee gaat
Dan verkies ik toch echt m'n eigenwaarde en principes boven een kutbaantje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nu noem je net de enige dingen op waar juist wel werk in is
Dan verdien je ook geen baan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan verkies ik toch echt m'n eigenwaarde en principes boven een kutbaantje.
Ik kan niet goed oordelen? Waarom? omdat ik nú geen relatie heb?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
das geen grap, maar je kunt niet goed oordelen als je geen vriendin hebt.
als je die wel hebt en je hebt maar 1 wc kan dat gerust.
Dus alleen jij mag er grappen over maken?
eerst GSM uit de zak, dan de broek pas naar benedenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel prettig, dan kun je nog even het resultaat beoordelen en makkelijker ook als je je gsm in de pot laat flikkeren.
hoe moet ik dat weten dat je ooit verkering hebt gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet goed oordelen? Waarom? omdat ik nú geen relatie heb?
Daarom telt de ervaring van 5 jaar aan relaties niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |