Antwoord: Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:25 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een nieuw bijbaantje voor me?
Wij douchen (bijna) altijd samen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Samen douchen. Ik vind dat echt overrated![]()
tsk tsk tskquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
psies, elkaars rug wassen endezoquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij douchen (bijna) altijd samen.
Ik heb hier anders nog een tijdje meegepost hoor. Dank u zeer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die hier alleen maar komen als ze een kamer of een baan nodig hebben help ik niet.
Tip: www.randstad.nl
x2quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
tsk tsk tsk
Das keifijn man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gebeurt het haast nooit, ik ben een doucher en bb gaat altijd in bad
disclaimer
Ja, toen je een kamer zochtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog een tijdje meegepost hoor. Dank u zeer.
ook alleen maar omdat dat niet kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
je gaat ook niet naast elkaar zitten schijten toch
Hoe je bij die vergelijking komt in een raadsel, maar schijten terwijl je vriendin doucht levert best leuke tafarelen op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
je gaat ook niet naast elkaar zitten schijten toch
echt...never, nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
toen we nog geen wc beneden hadden zat ik ook wel eens te poepen als BB met een twee uur durende badsessie bezig was
mja, als de andere optie in je broek poepen is zet ik me daar wel overheen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt...never, nooit![]()
en andersom ook niet
Nee maar misschien als je een vriend(in) hebt welquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt...never, nooit![]()
en andersom ook niet
plus je kunt nog es je funny poep face oefenenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, als de andere optie in je broek poepen is zet ik me daar wel overheen hoor
Waarom kiezen voor zo'n voor de hand liggende 'grap' als je geen fatsoenlijk antwoord hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee maar misschien als je een vriend(in) hebt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |