quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef Salatrel het volgende:
ga in de bieb zitten
daar komt toch geen hond
Je bedoelt dat ze een gaatje boren om een schilderijtje ofzo op te hangen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef Hondenfluitje het volgende:
nu zijn ze bij de buren een stuk van de muur er uit aan het boren![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef Salatrel het volgende:
ga in de bieb zitten
daar komt toch geen hond
Nee, de hele begane grond aan de achterkant van het huis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze een gaatje boren om een schilderijtje ofzo op te hangen?
JA!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef stbabylon het volgende:
Als je volgende week tentamens hebt, zou je het nu moeten weten.
Met een boor?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Nee, de hele begane grond aan de achterkant van het huis.
Bedoel je misschien een drilboor?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe zo'n ding heet, ik ben geen bouwvakker.
Ik verwijt ze ook niks en twee, ik ben lui.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef LePoo het volgende:
Het zal je misschien verbazen, maar mensen die zo een grote verbouwing doen aan hun huis, hebben zoiets ook vaak van te voren gepland, en zullen echt niet voor 1 iemand hun planning omgooien.
Dat jij daarbij dan te lamlendig bent om op tijd te gaan leren voor je tentamens, kun je alleen aan jezelf verwijten.
Wat een nonsensquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Als je het nu nog niet weet, dan maakt die ene week ook niet meer uit.
In die ene week kun je misschien met truukjes je korte termijn geheugen vol stampen. Maar daadwerkelijk die kennis op doen, moet je ruim voor die tijd al hebben gedaan.quote:
Je korte termijn geheugen volstampen kan je de dag van tevoren doen. Als je het goed plant kan je best in een week je tentamens leren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In die ene week kun je misschien met truukjes je korte termijn geheugen vol stampen. Maar daadwerkelijk die kennis op doen, moet je ruim voor die tijd al hebben gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |