Mja. Maar als je zwerft en verslaafd bent val je mooi naast het net.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:43 schreef FGdE het volgende:
" het beste ervan maken" In Nederland is er zo'n sociaal vangnet dat je niet met smoesjes mensen geld hoeft af te troggelen.
Dit dus, een echte baas zorgt ervoor dat paupers doodgaan zodat alleen superieure mensen overblijven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef Jahr00n het volgende:
Ga met hem vechten dan
Persoonlijk, vind ik het wel een prettig idee dat er grotere paupers zijn dan ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:45 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Dit dus, een echte baas zorgt ervoor dat paupers doodgaan zodat alleen superieure mensen overblijven.
Dat is ook zoiets, 100euro dat die man niet blij was geweest als ik hem gewoon meteen 4 broden in zijn hand had gedrukt ivp geld gevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:45 schreef karr-1 het volgende:
Bij mij vragen ze altijd om geld voor eten. Maar als ik dan een boterham of een appel wil geven, hebben ze ineens geen interesse meer.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Persoonlijk, vind ik het wel een prettig idee dat er grotere paupers zijn dan ik.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:31 schreef Cacciatore het volgende:
oja was zo'n keer ruzie op station zwerver met 2 dudes en hun sloopten die zwerver he komt zon wijf hysterisch schreeuwen: STOP IS DAARMEE ZWERVERS ZIJN OOK MENSENshittt ik heb nog nooit zo hard moeten lachen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:31 schreef Cacciatore het volgende:
oja was zo'n keer ruzie op station zwerver met 2 dudes en hun sloopten die zwerver he komt zon wijf hysterisch schreeuwen: STOP IS DAARMEE ZWERVERS ZIJN OOK MENSENshittt ik heb nog nooit zo hard moeten lachen
had dan gevraagd hoe oud die kinderen waren. Als ze nou 16> en vrouwelijk, had je een dealtje kunnen sluiten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef FGdE het volgende:
Dus ik fiets twee weken geleden naar de stad toe. Loopt er midden op het fietspad een kerel te zwalken. Absoluut niet hatelijk bedoeld maar het was een man van buitenlandse afkomst. Hij loopt precies op de weg waar ik heen wilde fietsen dus ik moest flink op de rem om die kerel niet aan te rijden. Begint die tegen me aan te praten. Om de man hing een alchohol walm, werkelijk ongelooflijk , hij zag er ongeveer zo uiten het gesprek ging ongeveer zo:
Zwerver: Alstublieft, mijn vrouw en vier kinderen hebben geen eten, ik heb ook geen eten. Als u mij 2 euro geeft kan ik broden halen voor mijn familie zodat wij kunnen eten.
TS: Ik heb geen geld bij...
Zwerver: Alstublieft, Allah , Maria zijn u dankbaar
TS:Sorry echt geen geld bij me...
Zwerver: heb jij anders sigaretje voor mij?
TS:![]()
![]()
(begon een beetje op een hoax te lijken) "nee sorry ik rook niet"
Zwerver: ja laat maar dan
En die leugenachtige zwerver loopt weg.
2 dagen geleden kom ik hem weer tegen, met hetzelfde leugenachtige verhaaltje en dezelfde kop () en de zelfde alchohol lucht....
Klacht: vervelende zwervers die je staande houden en met een leugenachtig verhaal over hun vrouw, kinderen en broden om je geld en peuken afhandig te maken.
Hmm hoogstwaarschijnlijk zijn de dochters van een zwerver ook niet echt te gevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
had dan gevraagd hoe oud die kinderen waren. Als ze nou 16> en vrouwelijk, had je een dealtje kunnen sluiten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:29 schreef FGdE het volgende:
[..]
Hmm hoogstwaarschijnlijk zijn de dochters van een zwerver ook niet echt te geven
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |