Baloe eet dat ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb me toch een lekkere lunsj ...
![]()
Allison brood van de hema en paardenrookvlees, en tomaatjes van de markt en lekkere mandarijnen als toetje.
Chico stond me hier toch een partij te springen net.
Maar hij moest geen vleesje, meneer bliefde tomaatje![]()
Daar issie mee begonnen toen ie 10 werd, tomaatjes en komkommer
Maar hij at het echt 10 jaar niet hequote:
Hello Goodbyequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hello Goodbye![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallooooooooo Loveless
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hello Goodbye![]()
![]()
Flauhauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Even people who don't need people. need people to know they're people who don't need people.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat het wel?
[..]
Ik heb mijn momenten
Dan heb ik gewoon heel erg niemand om me heen nodig. Neem ik ook geen telefoon op enzo
Terwijl iedereen denkt dat ik heel erg outgoing en spontaan ben. Dat bén ik ook, maar lang niet altijd
Muizenwijsheidquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even people who don't need people. need people to know they're people who don't need people.
Ja goed he! Ik had net hagelslag op mijn brood, dat had ik al meer dan een jaar niet gedaan ofzo en twas lekker johquote:
Ik heb net een appel opquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed he! Ik had net hagelslag op mijn brood, dat had ik al meer dan een jaar niet gedaan ofzo en twas lekker joh![]()
/nuttig
Wil je een mandarijntje?quote:
Z'n vacht is kwijtquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Het leenhondje voelt zich best al op zn gemak bij mn vrienden![]()
Hij heet ook Billy trouwens, heel handig![]()
Hijs alleen een beetje bang voor hun kindje, maar de hondjes kunnen het al goed met elkaar vinden en vanavond komt ie meteen maar ff kennis maken met mijn posse
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even people who don't need people. need people to know they're people who don't need people.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je een mandarijntje?
Kheb hele lekkere
Naakthonden zijn zo fijn, die raken die vacht tenminste niet kwijt in je casaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |