quote:
Dude... denk nou eens na... welke man ziet z'n chickie nou niet het liefste in uitsluitend het allerkleinste slipje wat er bestaat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:56 schreef Oksel het volgende:
Klacht: Achterlijke cultuur die vrouwen dwingt er zo bij te lopen, wat mij dus ECHT boos maakt.
Ik zei dat letterlijk.. geloof me, ik neem geen blad voor mijn mond.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:58 schreef Apuleius het volgende:
Tuurlijk was dat zo en zei je dat....
Ik geloof dat niet.. er zit altijd druk achter, hoe dan ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude... denk nou eens na... welke man ziet z'n chickie nou niet het liefste in uitsluitend het allerkleinste slipje wat er bestaat?
Die wijven kiezen er echt zelf voor hoor.
Want vrouwen kunnen niet voor zichzelf denken bedoel je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet.. er zit altijd druk achter, hoe dan ook.
Vrijwillig een rondje Rotterdam? Ben je ziek in je hoofd ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
moet je eens een rondje rotterdam doen...
Ik woonde er..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
moet je eens een rondje rotterdam doen...
Geloof je dat echt? Dat het 100% haar eigen keus is? Er zit altijd een cultuur, een familie.. iets achter wat druk uitoefent, in welke mate dan ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Stel je toch eens voor dat het haar eigen keuze was.
Okay, jij wint.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
Huilie! Toen ik daar was kwam ik Martin Gaus tegen!
Klopt wel, maar jij wentelde het een op een af op haar vriend/man, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn. En als het haar cultuur is, die ze op haar eigen manier omarmt, wie ben jij dan om haar via haar vriend/man op aan te vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Oksel het volgende:
Geloof je dat echt? Dat het 100% haar eigen keus is? Er zit altijd een cultuur, een familie.. iets achter wat druk uitoefent, in welke mate dan ook.
Dat was op dat moment het makkelijkst. De rest van de familie was er niet, en een cultuur aanspreken gaat zo moeilijk. En HIJ zou er wat aan moeten doen.. en kan er wat aan doen, denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt wel, maar jij wentelde het een op een af op haar vriend/man, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn. En als het haar cultuur is, die ze op haar eigen manier omarmt, wie ben jij dan om haar via haar vriend/man op aan te vallen?
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een sneue internetheld deze TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |