en die inschatting kun je dus nooit maken, dat blijft altijd koffiedik kijken helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Liever iemand anders dan maar doodgereden i.p.v. Ilse Beekers? Het is een onfortuinlijke samenkomst van omstandigheden, je kan niet zomaar zeggen dat die bus door had moeten rammen, wie weet was die dan wel tegen een andere auto/vrachtwagen/bus aangereden en dus nog meer doden.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ah die uitleg is wat beter, daar ben ik het wel mee eens. Ik kreeg alweer andere ideeën in m'n hoofd dat je hoe dan ook altijd maar moest doorstomen, maar ik las 't verkeerd zie ik al
Als het hier nu ging om een Zweeds meisje van een Zweedse school, had je het grapje dan wel gemaakt ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wou nu een flauw grapje maken maar doe het maar niet
Tering......quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:42 schreef starla het volgende:
Dit is het onfortuinlijke slachtoffer, Ilse Beekers![]()
[ afbeelding ]
Zie hier: http://nl.respectance.com/Busongeluk_Spanje
Slechte woordkeuzequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Hetiszover het volgende:
edit: Link naar Hyves profiel is dood, profiel is verwijderd
Aangepast.quote:
Ik vind van niet, en ik vind ook dat zo'n naam nog helemaal niet bekend gemaakt hoeft te worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Hetiszover het volgende:
Vinden jullie btw dat de media die foto moeten laten zien?
Ik vind die foto geen toegevoegde waarde hebben en bovendien inbreuk maken op de privacy van de overledene en haar familiequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Hetiszover het volgende:
Er is al een herdenkingshyves waar wat op verschenen is. Of het erg is, nee denk het niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind die foto geen toegevoegde waarde hebben en bovendien inbreuk maken op de privacy van de overledene en haar familie.
Dus nee, dat lijkt me ook de reden van het verwijderen van haar hyves account (of iig prive maken) dat haar ouders niet zitten te wachten op het verspreiden van nog meer foto's op internet.
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen probleem, wat is er mis aan om te zien wie het was? Is toch mooi?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Maar ik ben daar ook tegen bij dode militairen etc.
Maar goed: De e-snelweg van tegenwoordig maakt het tegenwoordig allemaal zo makkelijk he.... Doe je niks aan... Helaas.
Precies, het is een reflex. Je trapt op de rem en stuurt opzij, zonder nadenken. En maakt het meestal erger dan wanneer je boelkloedig door zou rijden, een van 's mens vele tekortkomingen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef starla het volgende:
Met alle respect, maar ik vind dit altijd zo makkelijk gelul ACHTERAF.
Aan de ene kant heb je inderdaad de privacy. Aan de andere kant vind ik op de een of andere manier dat zo'n foto het wel wat menselijker maakt. Je ziet een gewone foto van een heel gewoon meisje die je zusje of klasgenoot had kunnen zijn. Maakt het wat minder abstract m.i.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Maar ik ben daar ook tegen bij dode militairen etc.
Maar goed: De e-snelweg van tegenwoordig maakt het tegenwoordig allemaal zo makkelijk he.... Doe je niks aan... Helaas.
Klopt. Is niks mis mee om te zien wie het was.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:57 schreef Paul het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen probleem, wat is er mis aan om te zien wie het was? Is toch mooi?
Ik snap 't, je bent nieuwsgierig terwijl je helemaal niet nieuwsgierig bent. Kan het ook niet beter verwoorden, maar een plaatje brengt het in perspectief, terwijl het zonder plaatje ook wel had gekund. Vreemd, maar ik begrijp je welquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Is niks mis mee om te zien wie het was.
Als ik eerlijk ben: Als zoiets gebeurd ben ik ook altijd nieuwsgierig en zoek ik op internet of ik wat kan vinden
Maar eigenlijk is deze vorm van sensatielust en het willen weten wie het is (terwijl het helemaal niet boeit, want je kent haar toch niet) puur het gevolg van het internet en andere moderne communicatie.
Tien jaar geleden dacht je: Oh wat erg. Nu moet er perse een foto bij, terwijl het 0,0 toegevoegde waarde heeft in mijn ogen.
Weet niet precies hoe ik dit goed kan uitleggen... maar het is gewoon niet zo mijn ding. En toch ook weer wel.
Snappen jullie het.!
Precies.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik snap 't, je bent nieuwsgierig terwijl je helemaal niet nieuwsgierig bent. Kan het ook niet beter verwoorden, maar een plaatje brengt het in perspectief, terwijl het zonder plaatje ook wel had gekund. Vreemd, maar ik begrijp je wel
Tering wat een lompe en ongepaste post zeg...quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Zonde. Had een lekker smakelijk hertje (voor op de BBQ in L'Escala) kunnen zijn. Nu alleen ellende, een dode meid en een kapotte bus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |