Lees mijn story©, dan weet je hoe ik me voelquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:35 schreef Godtje het volgende:
Dus jij wordt weer vrolijker van een brakende kat?
dat las ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:35 schreef Godtje het volgende:
Dus jij wordt weer vrolijker van een brakende kat?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Lees mijn story©, dan weet je hoe ik me voel
Dus dit word bij jou verpest door een brakende katquote:Een ochtendhumeur is het humeur dat sommige mensen 's ochtends hebben, meestal vlak nadat men is opgestaan. Een ochtendhumeur is herkenbaar aan prikkelbaar gedrag en de behoefte om 's ochtends rust te hebben.
In je TT staat eigenlijk dat je een ochtendhumeur had en dat een kat dat verpest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Lees mijn story©, dan weet je hoe ik me voel
Ik ben altijd vrolijk, nu niet meer natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:37 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
[..]
Dus dit word bij jou verpest door een brakende kat
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:47 schreef zovty het volgende:
Dus eigenlijk heeft de kat je een ochtendhumeur bezorgd?
waarom niet?!?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Nemephis het volgende:
Je moet je kat ook geen shoarma voeren he
Vis, katten houden niet van swarmaquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Nemephis het volgende:
Je moet je kat ook geen shoarma voeren he
kat heb ik al 15 jaar, het is alsof je je eigen kind je huis dan uit traptquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Moet je maar geen kat in huis nemen
Je moet ook een hamster nemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
kat heb ik al 15 jaar, het is alsof je je eigen kind je huis dan uit trapt
Maar die gaan toch maar een een aantal weken mee?quote:
Nee die van mij leeft al een jaar ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:47 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar die gaan toch maar een een aantal weken mee?
Klopt. Doorspoelen en een nieuwe nemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:47 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar die gaan toch maar een een aantal weken mee?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Klopt. Doorspoelen en een nieuwe nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |