Honden zijn te druk bezig om alles op orde te houden.. En dat lukt nog goed ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:10 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, geen hond meer online, nu ziet nog niemand dit topic.
Kut, ik wil niet slapen, dan ben ik morgenvroeg (5.30quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga maar eens roken, wat voedsel zoeken en wat afleveringen van Weeds kijken ofzo. Misschien maak ik het slotje nog wel live mee.
Idd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:19 schreef Barcaconia het volgende:
Mwah, een nachtje wat minder slapen en de volgende dag wat extra slaap inhalen is ook geen probleem.
dag dag!quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga nu toch maar slapen. De groetjes.
Vragen stellen doe je maar in het vragen forum. Hier kom je om te klagen of je kenkert maar weer opquote:Op maandag 19 oktober 2009 04:04 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom kiezen mensen usernames die eigenlijk iets heel anders betekenen?
Ja echt he, kutklachtquote:
dat is zeg maar: leo-linedance hequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Salatrel het volgende:
bij leolinedance dacht ik ook aan een wulps sletje
Ik schrok me dood toen ik zag dat er bij jou meer uitkwam dan alleen maar boee... oke laatmaar ook slechte grapquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo dacht ik dus altijd dat Chuck_Norris.. oke laat maar slechte grap.
Ik stelde me dus altijd voor dat jij een neger met dreadlocks onder een groen-geel-rode pet.... oke oke ik stop al.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik schrok me dood toen ik zag dat er bij jou meer uitkwam dan alleen maar boee... oke laatmaar ook slechte grap
Admiraal anaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik stelde me dus altijd voor dat jij een neger met dreadlocks onder een groen-geel-rode pet.... oke oke ik stop al.
Dat denk ik nog steeds bij BSquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik stelde me dus altijd voor dat jij een neger met dreadlocks onder een groen-geel-rode pet.... oke oke ik stop al.
Ik ben heul geen negerquote:
Dat is wle heel standaardquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef standaard_broodrooster het volgende:
* standaard_broodrooster meld dat het brood klaar is
het is dat het in je signature staatquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef lichtekooi het volgende:
Mijn naam betekend niet iets anders maar is wel suggestief.
daar heeft fok ook voor betaaldquote:
Idd, het begint ook een serieus topic te wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |